שיטת השיווק שלא הכרתם: הכירו את המיילים באנגלית

מיילים באנגלית
תוכן העיניינים

בעולם השיווק השתנה בשנים האחרונות ללא היכר ואם בעבר הסתמכנו על שיווק מקומי, קטלוגים בדואר ושיטות מסורתיות כמו "מפה לאוזן", הרי שכיום שיטות השיווק הטכנולוגיות שולטות בסצנה, במיוחד עבור מי שמעוניין לקיים קשרי מסחר חובקי עולם. נשמע יקר? תחשבו שוב. אם עוד לא שמעתם על מיילים באנגלית כשיטת שיווק מנצחת, אנחנו פונים אליכם.

 

שיווק באמצעות מיילים – פשוט וזול

תקציב שיווקי יכול להיות עסק יקר, במיוחד אם אתם נשענים על קידום ממומן ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם וגוגל, בהן נראה שנמצא רוב, אם לא כל, הקהל. אבל זה הזמן לחזור כמה שנים אחורה, לפני עידן הרשתות החברתיות אז האלגוריתם של גוגל היה הרבה פחות מתוחכם וחלק ניכר מהתקשורת בוצע באמצעות דואר אלקטרוני.

אם תשאלו אותנו, בעתיד הקרוב הכל צפוי להשתנות אך דבר אחד ישאר איתן – שימוש במיילים כאמצעי שיווק ולמרבה השמחה, מדובר בדרך קלה וסופר זולה להעביר מסר תוך שניות לרחבי העולם כולו.

מיילים באנגלית

מיילים באנגלית כשיטת שיווק מנצחת

אם עוד לא התנסיתם בשיווק דרך מיילים באנגלית היכונו להיות מופתעים לטובה. יש סיבות רבות מדוע חברות משתמשות באמצעי זה לצרכי ניהול ושיווק מכירות וריכזנו לפניכם את המרכזיות שבהן:

 

חסכון כספי אדיר

בשונה מאמצעי שיווק אחרים אונליין, בהם צריך להשקיע סכומי כסף לא מבוטלים על מנת להפיק קמפיין איכותי, לטרגט את הקהל הנכון ולגרום לו להמשיך לקרוא ובסופו של דבר גם להיות אקטיבי, התמורה של מיילים באנגלית פר השקעה, גבוהה הרבה יותר ואל תהיו מופתעים אם תגלו שתקציב השיווק שלכם נמצא בפלוס גדול משחשבתם.

מיילים באנגלית

מעורבות גבוהה

כולנו משתמשים בדואר אלקטרוני על בסיס יומי ולכל אחד הרגלי בדיקת מיילים משלו, לרוב מספר רב של פעמים ביום (אפילו מהשירותים), כך שאי אפשר להתווכח על כך שזו דרך יעילה להישאר בתודעת הלקוח – לעדכן אותו על פריטים או שירותים חדשים, מבצעים מיוחדים, הטבות אישיות וכיו"ב. אם כך, לא מפתיע שמבחינת מכירות, למעלה מ-20% נעשות בדרך זו.

 

בכל מקום ובכל זמן

יתרון נוסף של שיווק באמצעות מיילים באנגלית הוא היכולת לקרוא אותם בכל מקום ובכל זמן, כך שבשונה מקמפיינים ממומנים התחומים לפרק זמן מסוים (לעתים שעות ספורות), כאן אין סיבה למהר וגם אם הלקוח יקבל באיחור מידע על מבצע שכבר לא קיים, יש סיכוי גדול שהוא יכנס לאתר לבדוק מה קורה עכשיו, בשונה מקמפיין ממומן שפשוט נעלם כלא היה.

לסיכום, מיילים באנגלית אולי מרגישים לחלקכם "אולד פאשן" אבל זהו האמצעי הנגיש והזול ביותר וגם זה שמעורר את המעורבות הגבוהה ביותר. בנוסף, מדובר בדרך קלה לתקשר עם לקוחות ברחבי העולם, רק אל תשכחו להשקיע בגרפיקה מתאימה לקריאה דרך מכשירים חכמים שונים.

מיילים באנגלית

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
שוק עורכי הדין
כללי
אתה עו"ד? למה חשוב שיהיה לך אתר

אחת האמירות הידועות בעולם הפרסום  היא "אם אתה לא שם, אז אתה לא קיים". זו אמירה נכונה כשמדברים על עולם האינטרנט, בפרט עבור עורכי דין.

עסק חדש
כללי
פתחת עסק חדש? למד איך לקדם אותו

אם פתחתם עסק חדש, לא משנה במה הוא עוסק, סביר להניח שאתם נמצאים בתחרות קשה. התחרות הזו עוטפת אתכם מכל כיוון, והמטרה שלכם היא לייחד

מקליט סים
כללי
סים מקליט – הקלטת כל השיחות בסלולרי

מחפשים חלופה טובה יותר להקלטת שיחות בסלולרי? אקסטרא מובייל מציעים לכם חבילות סלולרי משתלמות במיוחד הכוללות שירות הקלטת שיחות גם לאנדרואיד וגם לאייפון על גבי