הילדים מקום ראשון – כך תתגרשו נכון

איך להתגרש בלי לפגוע בילדים
תוכן העיניינים

בשנים האחרונות אנחנו עדים לתופעה מעציבה מאוד, כאשר זוגות רבים שהיו נשואים מספר שנים מחליטים להפריד כוחות ולהתגרש. מעבר להרגשה הקשה בפרידה מהאדם שהיה עד לא מזמן כל עולמכם, ישנה מחשבה נוספת וחשובה לא פחות – מה לעשות עם הילדים? כיצד נשים את טובת ילדינו האהובים בראש ובראשונה, כך שהגירושים ישפיעו במינימום האפשרי עליהם? במאמר הבא ננסה לעשות על שאלה זו.

 

כיצד לדעת שאכן גירושין הם הצעד הנכון?

יש מספר רב של רמזים ותהיות שיכולות להעיד שהמצב בין בני זוג אינו אידיאלי ועדיף לשני הצדדים שיחיו בנפרד, אך ישנם שלושה מרכזיים:

  1. קושי בתקשורת – בכל פעם שאתם מנסים לשוחח, השיחה מסלימה ונהפכת משיחת חולין רגילה לריב ענק.
  2. העצב לא עוזב – אתם מסתובבים בבית, בעבודה או עם חברים כאילו ענן אפור נמצא מעליכם 24/7.
  3. מעדיפים לברוח – מוצאים את עצמכם בורחים למקומות שונים ומשונים, ואף משקרים על מקום שהותכם לפרטנר שלכם – כשהסיבה העיקרית היא בן/בת הזוג.

איך להתגרש בלי לפגוע בילדים

כיצד להתגרש "נכון"?

גירושין באופן מכובד והדדי יכולים לעשות פלאים לכם, לבן/בת הזוג וכמובן – לילדים שגידלתם במהלך השנים. השאלה איך להתגרש בלי לפגוע בילדים עולה בקרב רוב בני הזוג העומדים לקראת הליך גירושין, מאחר והילדים אינם אשמים במצב שמתרחש – ובסופו של דבר הם האהבה הכי גדולה של בני הזוג.  גירושים "נכונים" יכולים לקרות רק כאשר התהליך נעשה באופן הדדי, עם הסכמות רחבות על חלוקת הרכוש והממון וכמובן משמורת על הילדים שנחלקת באופן שווה בין בני הזוג. זו הדרך האופטימלית שדרכה יוכלו הילדים להמשיך בחייהם הרגילים, מבלי שהגירושין יהיו פקטור.

איך להתגרש בלי לפגוע בילדים

הליך גישור – יכול להציל הכל

אם טרם קבעתם את הליך הגירושין, ודעתכם אינה סופית בעניין – חשוב לשקול הליך גישור. הליך זה יכול לחסוך כאב רב, צער גדול ושעות של ריבים – ולבסוף למנוע את הגירושין. בעזרת שיקוף המצב כמו שהוא אל מול בני הזוג כפי שהמגשר כגורם נייטרלי רואה – יוכלו לראות בני הזוג כיצד הם מצטיירים אחד כלפי השני וכלפי הסביבה, והפרספקטיבה הזו יכולה לשנות את כל התמונה. קצרה היריעה מלהרחיב על הליכי גישור מוצלחים שמנעו גירושין, ואף המשיכו בנישואיהם במשך עשרות שנים לאחר מכן – מאושרים ואוהבים עד הגג.

 

אל תשכחו שפעם אהבתם

גירושים יכולים לקרות מסיבות שונות ומגוונות, וכמובן שאין לאף אחד זכות לשפוט את החלטתם. ועם זאת, זכרו כי את אותו האדם שניצב מולכם אהבתם פעם אהבה שאינה תלויה בדבר, והחלטתם להקים יחד משפחה לתפארת – לעיתים כנגד כל הסיכויים. בני זוג שיחליטו שדרכיהם צריכה להיפרד, אך לא שוכחים את האהבה הגדולה ששררה בין שניהם – יוכלו ליהנות מהליך גירושין מכובד, ישר וללא ריבים מיותרים שפוגעים בפרטנר שלכם וכמובן בילדיכם האהובים.

איך להתגרש בלי לפגוע בילדים

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
שוק עורכי הדין
כללי
אתה עו"ד? למה חשוב שיהיה לך אתר

אחת האמירות הידועות בעולם הפרסום  היא "אם אתה לא שם, אז אתה לא קיים". זו אמירה נכונה כשמדברים על עולם האינטרנט, בפרט עבור עורכי דין.

עסק חדש
כללי
פתחת עסק חדש? למד איך לקדם אותו

אם פתחתם עסק חדש, לא משנה במה הוא עוסק, סביר להניח שאתם נמצאים בתחרות קשה. התחרות הזו עוטפת אתכם מכל כיוון, והמטרה שלכם היא לייחד

מקליט סים
כללי
סים מקליט – הקלטת כל השיחות בסלולרי

מחפשים חלופה טובה יותר להקלטת שיחות בסלולרי? אקסטרא מובייל מציעים לכם חבילות סלולרי משתלמות במיוחד הכוללות שירות הקלטת שיחות גם לאנדרואיד וגם לאייפון על גבי