הבנק סירב להלוואה? יש למי לפנות!

נאור פיננסים
תוכן העיניינים

רכישת דירה, טיול בר מצווה לילד או מימון לימודים אקדמיים – אלה פעולות הדורשות כסף נזיל. רוב האנשים לא יוכלו לממן הוצאות אלה בקלות, אלא יידרשו ליטול הלוואה לצורך כך. יש לזכור שנטילת הלוואה היא החלטה פיננסית משמעותית – וככזאת, יש להתייחס אליה ברצינות ובאחריות.

 

מהם היתרונות של הלוואה חוץ בנקאית?

  • לא משפיעה על מסגרת האשראי
  • לא מחייבת הצגת ערבים
  • מהירה וקלה להשגה
  • תהליך קבלת ההלוואה יכול להתבצע באופן דיגיטלי בלבד

נאור פיננסים

ממי ניתן לקבל הלוואה חוץ בנקאית?

במילים פשוטות, הלוואה חוץ בנקאית הינה הלוואה שאינה מגוף בנקאי. כלומר, יש עשרות גופים המלווים הלוואות חוץ בנקאיות:

 

  • חברות האשראי

חברות האשראי הם הגוף המרכזי אשר מלווה הלוואות חוץ בנקאיות. היתרון המרכזי של הלוואה מחברות האשראי היא המהירות שבה מתבצע תהליך קבלת ההלוואה. כלומר, לא תצטרכו לחכות הרבה זמן מהרגע שבו תגישו את הבקשה להלוואה, ועד שתראו את הכסף בחשבון הבנק שלכם.

 

  • קרנות הפנסיה

הלוואות מהגופים המנהלים את קרנות הפנסיה נחשבות להלוואות נוחות במיוחד. היתרון המרכזי של הלוואות אלה הם הריביות הנמוכות. הסיבה לריביות הנמוכות שקרנות הפנסיה מציעות ללווים היא העובדה שיש להן ערבויות – הקרן שלנו. כלומר, במקרה של אי עמידה בתשלומים – הן יוכלו למשוך את הכספים הצבורים בקרנות, וכך לסגור את החוב.

 

  • הלוואה חברתית

הלוואה חברתית היא הלוואה מאנשים פרטיים לאנשים פרטיים – כלומר הלוואה ללא תיווך של מוסד פיננסי. הריבית הנגבית בהלוואה חברתית היא נמוכה במיוחד – בשל החיסכון בתשלומי התיווך בין הצדדים.

נאור פיננסים

סוגי ההלוואות

 

  • הלוואת שפיצר

הלוואה מסוג שפיצר היא ההלוואה הנפוצה היותר בישראל למטרה של רכישת דירה. המאפיין של הלוואה זו הוא ההחזר החודשי הקבוע. כלומר, הסכום הכולל של מרכיב הקרן ומרכיב הריבית החודשי – נשאר קבוע לאורך כל תקופת ההלוואה.

 

  • הלוואת קרן שווה

בהלוואה מסוג קרן שווה, סכום ההחזר יורד מדי חודש. כלומר, מרכיב הקרן נשאר זהה לאורך כל תשלומי ההלוואה, ואילו מרכיב הריבית פוחת. לכן, היא מתאימה במיוחד ללווים שמעדיפים להחזיר את רוב ההלוואה – בתחילת התקופה.

 

  • הלוואת בלון

בהלוואת בלון הלווים לא נדרשים להחזיר את הלוואה לאורך תקופת ההלוואה, אלא רק בסופה. בשל כך, הריבית עליה היא גבוהה, ביחס לשאר ההלוואות הקיימות בשוק.

 

איך ניתן ליטול הלוואה חוץ בנקאית?

כאמור, נטילת הלוואה זוהי עסקה פיננסית משמעותית. לכן, מומלץ להיעזר באנשי מקצוע אשר יבטיחו שתקבלו את ההלוואה המתאימה לכם ביותר. ניתן להיעזר בשירות של נאור פיננסים – חברה אשר תיתן לכם ייעוץ אמין והכוונה מקצועית ובטוחה בנושאי מסלולי ההלוואות השונות הקיימות במשק.

 

לסיכום

הלוואה חוץ בנקאית היא פתרון אולטימטיבי ללקוחות רבים. הלוואה כזו, היא בדרך כלל מהירה, פשוטה להשגה ולא דורשת הצגת בטחונות. מומלץ להשוות היטב בין המוסדות המלווים, כדי להשיג את התנאים הטובים ביותר.

נאור פיננסים

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
שוק עורכי הדין
כללי
אתה עו"ד? למה חשוב שיהיה לך אתר

אחת האמירות הידועות בעולם הפרסום  היא "אם אתה לא שם, אז אתה לא קיים". זו אמירה נכונה כשמדברים על עולם האינטרנט, בפרט עבור עורכי דין.

עסק חדש
כללי
פתחת עסק חדש? למד איך לקדם אותו

אם פתחתם עסק חדש, לא משנה במה הוא עוסק, סביר להניח שאתם נמצאים בתחרות קשה. התחרות הזו עוטפת אתכם מכל כיוון, והמטרה שלכם היא לייחד

מקליט סים
כללי
סים מקליט – הקלטת כל השיחות בסלולרי

מחפשים חלופה טובה יותר להקלטת שיחות בסלולרי? אקסטרא מובייל מציעים לכם חבילות סלולרי משתלמות במיוחד הכוללות שירות הקלטת שיחות גם לאנדרואיד וגם לאייפון על גבי