5 דרכים לשיווק אינטרנטי למקלחונים

מחשב
תוכן העיניינים

כדי לקנות היום מקלחונים שישדרגו לכם את חדר האמבטיה, אין צורך להתאמץ ולהתרוצץ.

קבלו 5 דרכים לשיווק מקלחונים באינטרנט.

 

1 – ממלאים דף נחיתה ומקבלים מענה

חברות רבות המשווקות מקלחונים באינטרנט בין אם אלו מקלחונים חזיתיים ובין אם מקלחונים פינתיים, מציעות באתרים שלהן דפי יצירת קשר אותם ממלאים עם הפרטים. בדרך כלל יש למלא שם, טלפון וכתובת אימייל ומקבלים מענה במהירות מהנציגים של החברה. זאת כמובן לאחר ששוטטתם באתר של החברה ובדקתם מתוך הקטלוג אילו מקלחונים מתאימים לכם על פי מידות משוערות ועם כל התוספות. ניתן לבחור במקלחונים מפורזלים, עם זכוכית בעובי הרצוי, בצבע שקוף, חלבי או אחר, עם דוגמאות שונות, שהדלתות שלהן הן כנף על ציר, דלתות מתקפלות או דלתות הזזה שיעניקו לחדר הרחצה שלכם את המראה המושלם. הנציגים יתאמו עמכם מועד למדידות מדויקות על מנת לקבל הצעת מחיר ולאחר מכן מועד להתקנה.

 

2 – שיווק מקלחונים ברשתות החברתיות

היום אין כמעט אדם שאין לו פייסבוק או אינסטגרם ויכול דרך הרשתות החברתיות לראות מבחר תמונות של מקלחונים על מנת ליצור קשר עם המשווק ולהזמין אותם בטלפון או באמצעות האתר. הרשתות החברתיות מאפשרות לכם לעקוב אחר החברה, לבדוק מבצעים והמלצות של עוקבים נוספים וכך לדעת אם לחברה יש מוניטין והאם היא חברה אמינה ומקצועית.

 

3 – שיווק מקלחונים בחנות אינטרנטית

חברות מסוימות המשווקות מקלחונים מאפשרות ללקוחות שלהם לבצע רכישה באינטרנט ולהקל עליהם בהתרוצצויות, בזבוז זמן מיותר בחיפושים ומכאב ראש. ניתן לראות את המפרט ולקבל מידע מדויק על גודל המקלחונים, הצורה, הצבע, הפרזול והדלתות. תוכלו לעשות השוואת מחירים בין המוצרים השונים, להוסיף לסל ולרכוש באמצעות כרטיס אשראי בצורה מאובטחת. באתרים הללו יש גם מידע על האספקה, המשלוח וההתקנה ואין צורך לצאת מהבית. לרוב אלו אתרים אמינים וניתן לקרוא עליהם המלצות ולדעת שאתם עושים את הבחירה הנכונה.

 

4 – שיווק מקלחונים אורגני

זהו שיווק הנעשה באתר של החברה המציעה את המקלחונים. ברגע שמקישים את מילות המפתח במנוע החיפוש של גוגל מיד קופצים אתרים המופיעים בדף הראשון שלו המראה על האתרים המובילים בתחום. דרך נוספת לדעת שאלו חברות איכותיות המשווקות מקלחונים, היא להיכנס לאתר שלהן ולקרוא את התכנים. התכנים באתר מפורטים וכוללים הסברים על סוגי המקלחונים השונים, כיצד לנקות אותם, טיפים שונים לעיצוב חדר האמבטיה, מקלחונים בהתאמה אישית ועוד.

 

5 – שיווק מקלחונים באתרי האינדקס

ברשת ישנם אתרי אינדקס של בעלי מקצוע ועסקים שונים המפרסמים מקלחונים ונותנים את כל המידע הדרוש והמחירים השונים. היתרון של האינדקסים הללו הוא שהגולשים מדרגים את העסקים ורושמים חוות דעת על האיכות והשירות. ככל שהדירוג גבוה יותר, כך העסק של המקלחונים אמין יותר. את המקלחונים תוכלו למצוא תחת הקטגוריה של זגגים.

 

מקדם מקצועי

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
קופונים
שיווק דיגיטלי
איך אפשר לשווק את העסק באמצעות קופונים?

בזמנים תחרותיים אלה, מציאת דרכים חדשות ויצירתיות למשוך לקוחות ולהגדיל את המכירות חיונית יותר מתמיד. קופונים הם כלי שיווק יעיל שיכול לעזור לך להשיג את