6 טיפים לבחירת מנטליסט לאירוע כשר

אמן חושים וטלפתיה
תוכן העיניינים

החלטתם לבחור במנטליסט לאירוע הקרוב שלכם? בחירה מצוינת! מדובר באטרקציה נהדרת לכל אירוע, בין אם זו חגיגת יום הולדת ובין אם זה אירוע של הארגון שלכם. עם זאת, יש לדעת שלא כל מנטליסט יכול להתאים לכם, לאופי האירוע ולמשתתפים בו. לכן במיוחד למען מטרה זו הכנו לכם כמה טיפים שיעזרו לכם לבצע את בחירת המנטליסט באופן הטוב והנכון ביותר עבורכם.

 

טיפ 1: מקצועיות

קיימים שלל אנשים שבוחרים לעסוק בתחום, אבל חלקם לצערנו לא מקצוענים מספיק. יש כאלה שלדוגמא למדו קצת מהאינטרנט איך להיות אמן חושים וטלפתיה והם עדיין חובבנים ברמתם. האינטרס שלכם הוא שלאמן שתבחרו יהיה ניסיון רב ושהוא יפעל במקצועיות הגבוהה ביותר, לכן חשוב לבדוק שהמנטליסט הוא אכן מקצועי וזה לא האירוע הראשון שלו.

 

טיפ 2: המלצות מפה לאוזן או ברשתות החברתיות

אין כמו לשמוע מאנשים אחרים על החוויות האישיות שלהם. בין אם זה חברים שהיו באירועים דומים והפיקו הנאה מהמנטליסט שהופיע שם, ובין אם זה אנשים שמביעים את דעתם הכנה בשלל הרשתות החברתיות- באמצעות קריאת המלצות מאנשים אחרים תוכלו לקבל תמונה כוללת של החוויה ושל רמת המקצועיות של המנטליסטים השונים, וכך תוכלו לבחור באופן שקול מי נראה לכם נכון ומתאים.

 

טיפ 3: חיבור אישי ותקשורת

לא משנה כמה תשמעו מאנשים אחרים, בסוף הדבר שהכי יעיד על איש המקצוע הוא החיבור האישי והתקשורת שביניכם. אם בשיחה המקדימה אתם מרגישים שאתם מצליחים לדבר, לעשות תיאום ציפיות נעים ויש ביניכם תקשורת מקדמת וחיובית- זה כנראה יעזור לכם לקבל החלטה בנוגע למנטליסט לאירוע.

 

טיפ 4: מופע מגוון

אתם רוצים שאנשים באירוע שלכם ייהנו ולא ישתעממו. לכן חשוב לבדוק שהמופע של אמן החושים שלכם הוא מגוון ולא מציע רק טריק אחד שחוזר על עצמו. חשוב שיהיו מספר חלקים שונים למופע, כשכל אחד מהם מאפשר חוויה מסוג מעט אחר. בדרך זו תוכלו להבטיח שהקהל יהנה ויזכור את החוויה בעתיד.

 

טיפ 5: מחיר

אי אפשר להתעלם מהצעת המחיר, וחשוב שגם אתם תמצאו מנטליסט שמציע לכם מחיר שנוח לכם לשלם לו. עבודת המנטליסט היא מקצועית ומצריכה ממנו מאמץ והקשבה, ולכן כן חשוב לשלם לו כראוי. אבל מחיר גבוה מדי יכול לגרום לכם להתאכזב וחבל. תוך כדי קבלת הצעת המחיר חשוב גם לוודא מה נכנס תחת מסגרת זו- מה אורך המופע, כמה אנשים הוא מוכן שיהיו בקהל וכדומה.

 

טיפ 6: צפייה בתיעוד ממופעים אחרים

דרך מצוינת לדעת האם המנטליסט שאתם רוצים הוא המתאים בשבילכם הוא לצפות בצילומים ממופעים אחרים שלו. כך תוכלו להתרשם באופן אישי ממה שהוא מציע ולראות איך המופע שלו נראה. לרוב המנטליסטים המנוסים יהיה תיעוד מאירועי עבר והם ישמחו לשתף אתכם בהם.

אמן חושים וטלפתיה

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
שוק עורכי הדין
כללי
אתה עו"ד? למה חשוב שיהיה לך אתר

אחת האמירות הידועות בעולם הפרסום  היא "אם אתה לא שם, אז אתה לא קיים". זו אמירה נכונה כשמדברים על עולם האינטרנט, בפרט עבור עורכי דין.

עסק חדש
כללי
פתחת עסק חדש? למד איך לקדם אותו

אם פתחתם עסק חדש, לא משנה במה הוא עוסק, סביר להניח שאתם נמצאים בתחרות קשה. התחרות הזו עוטפת אתכם מכל כיוון, והמטרה שלכם היא לייחד

מקליט סים
כללי
סים מקליט – הקלטת כל השיחות בסלולרי

מחפשים חלופה טובה יותר להקלטת שיחות בסלולרי? אקסטרא מובייל מציעים לכם חבילות סלולרי משתלמות במיוחד הכוללות שירות הקלטת שיחות גם לאנדרואיד וגם לאייפון על גבי