באיזו שפה נהוג היום לכתוב אפליקציות ומה צריך להיות בקורס שמלמד?

אינסטגרם
תוכן העיניינים

מעוניינים להתמחות באחד המקצועות המבוקשים היום ביותר בשוק? קורס פיתוח אפליקציות, או בשמו המדעי: קורס פיתוח תוכנה להתקנים ניידים, הוא זה שיכשיר אתכם לעבודה בתחום רווחי, מרתק ואינטליגנטי.

פיתוח אפליקציות נעשה היום באמצעות כתיבת קודים בשפות שונות. קראו מהן שפות כתיבת האפליקציות העדכניות ואיך ניתן למצוא קורס מקצועי בתחום.

לכל אפליקציה שפה משלה – הבה נלמד על סוגי שפות תכנות בפיתוח אפליקציות

איך ליצור אפליקציה? אם התשובה לשאלה זו מרגישה לכם כמו סינית מדוברת, אל דאגה, באמצעות קורס מקיף, גם אתם תדעו ליצור אפליקציות לעצמכם.

 

לפניכם טעימה מקצה המזלג של מידע על פיתוח אפליקציות:

באיזו שפה מפתחים כיום את האפליקציות?

שפות תכנות לאפליקציות למכשירי אפל

מכשירי אפל: iPhone ו-iPad נעזרים בשפת ה-Objective C לכתיבת ופיתוח של מערכות הפעלה עבורם. בנוסף, אפל מפתחת כעת שפה נוספת בשם Swift לפיתוח אפליקציות, אולם זו האחרונה עדיין בחיתוליה.

 

שפות תכנות לאפליקציות למכשירי אנדרואיד

לעומת זאת עבור מכשירי אנדרואיד, שפת התכנות הנפוצה הינה Java. אולם במידה ואתם מעוניינים לפתח אפליקציית רשת המותאמת למובייל, ככל הנראה תעשו שימוש בשפת HTML או HTML5 שהיא הגרסה המחודשת שלה, בשילוב עם CSS שהינה שפת עיצוב נפוצה.

 

קורס לפיתוח אפליקציות – מה הוא מכיל?

קורס פיתוח אפליקציות במוסדות לימוד מגוונים, יכיל תכני לימוד שונים. לפני שאתם משלמים שכר לימוד לבית ספר ללימודי הפיתוח, חשוב שתבדקו היטב את הסילבוס, ותוודאו שהשיעורים כוללים גם תרגול מעשי בנוסף לידע התיאורטי, כזה שיעניק לכם שפשוף מקצועי לקראת עבודה בתחום.

שוק התעסוקה דורש ידע רחב, התמצאות ויכולת עבודה בשטח. לפניכם רשימת תכנים שחשוב מאוד שיילמדו במהלך הקורס.

  • שיעורים להכרת טכנולוגיות מובייל וסביבת פיתוח למערכת ההפעלה של אנדרואיד, ולמערכת ההפעלה של iOS.
  • שיעורים להכרת אלמנטים בסיסיים בפיתוח כמו:Images ,Text field ,Labels ועוד.
  • שיעורים להכרת Javascript – שפת תכנות מפורסמת.
  • לימוד של עיצוב ואפיון של ממשקי משתמש למובייל.
  • לימוד שפת התכנות JAVA.
  • שיעורי לימוד על פיתוח צד לקוח.
  • שיעורי הכרות עם SQL.
  • שיעורי לימוד של פיתוח משחקים למובייל.

 

למי מתאים קורס פיתוח אפליקציות?

קורס פיתוח אפליקציות אינו דורש ידע מקדים. הוא יכול להתאים לצעירים המעוניינים לצאת לשוק העבודה עם מקצוע אטרקטיבי מכניס, לאקדמאיים שמעוניינים לעשות הסבה לתחום הייטקיסטי מובהק ששכרו בצידו, ולכל מי שאוהב ליצור, לפתח ולהיות משפיע בתחום הדיגיטל.

 

קורס לפיתוח אפליקציות – כך רוכשים היום מקצוע שווה

מפתחי אפליקציות הם בעלי מקצוע מבוקשים כיום מאוד, השכר בשוק מתחיל בסכום של 5 ספרות ורק עולה עם הזמן. המקצוע מאפשר עבודה מהארץ או מחו"ל בתנאים נוחים. פיתוח אפליקציות הינו אתגר מחשבתי ויצירתי שמוביל היום הרבה מצליחנים קדימה לקריירה נחשקת.

אפליקציות

 

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים