חיים מתוקים: ארבעה מתכונים מתוקים לטאבון

מתכונים מתוקים
תוכן העיניינים

המאמר הבא אולי יפתיע אתכם, אבל באנו להוכיח לכם שחוץ מפיצות ופוקצ׳ות, ניתן להכין מתכונים מתוקים ומעניינים נוספים בטאבון כקינוח מתוק לאחר הארוחה. במאמר הבא נציג לפניכם ארבעה מתכונים מתוקים ומושחתים לקינוחי טאבון שישאירו את הצלחת ריקה ונקייה.

 

קלצונה נוטלה

זמן ההכנה הוא כעשר דקות וזמן הבישול של הקלצונה הוא כשלוש דקות. עליכם לחמם טאבון לחום של 450c ולתת לו להתקרר לטמפרטורה של 250c . השלב השני הוא הקצפת הנוטלה (140 גרם) והשמנת (100 גרם) והנחה בצד. השלב השלישי הוא פתיחת הבצק לעיגול עבה בקוטר של עשרה ס״מ.

יוצקים לעיגול מספר כפות של הגנאש במרווח של ארבעה ס״מ מהקצה. בשלב הרביעי מקפלים לחצי ומהדקים את הקצה. בשלב החמישי נקבו את הקלצונה מספר פעמים ותוכלו להכניס אותו לטאבון למשך 3 דקות.

 

כנאפה תפוחים

זמן ההכנה הוא כ-30 דקות וזמן הבישול 10 דקות. מחממים את הטאבון ל-200-250 מעלות. מקלפים את התפוחים (3 תפוחי גרנד סמית), חוצים אותם ומוציאים את הגרעינים. שמים סוכר (3 כפות) במחבת ומכניסים אותו לטאבון עד  להיווצרות כרמל, לאחר מכן מוסיפים את החמאה (40 גרם מומסת), קינמון ומעט מים עד שהכרמל נוזלי, לאחר מכן מבשלים עד לריכוך התפוחים. מוציאים את התפוחים מהטאבון, שמים את הקדאיף ומחזירים להזהבה. לסיום הופכים את המחבת ומגישים חם.

 

פיצה תותים

יש לחמם את הטאבון לחום של 400 מעלות. השלב השני הוא הכנה של ארבעה כדורי בצק לפיצה ממתכון פשוט. כאשר הטאבון חם השלב הבא הוא ערבוב של המים (50 מ״ל), הסוכר  (50 גרם אבקת סוכר) והקינמון (קורט)  בתוך מחבת וכאשר הסוכר נמס יש להוסיף את התותים (300 גרם) ולהחזיר לטאבון לבישול נוסף.

לאחר שהתבשלו יש להוציא ולהניח בצד. פתחו את הבצק ומרחו עליו 500 גרם מסקרפונה ואת התותים המבושלים עם הסירופ. הכניסו את הבצק לטאבון לדקה וחצי והגישו חם.

 

פיצה מושחתת

המתכון הבא הוא הפשוט והטעים מכול המתכונים מהסיבה שהוא פשוט ומלא במתוק. בשלב הראשון יש להכין ארבעה כדורי בצק לפיצה. לאחר מכן מחממים את הטאבון ל-400 מעלות. פותחים את כדורי הפיצה ועליהם מורחים גנאש שוקולד כמו במתכון הראשון.

לאחר מכן ניתן להוסיף תוספות מתוקות שונות כמו שברי שוקולד לבן, מקופלת ושוקולדים נוספים. ניתן להוסיף גם פירות כמו אננס, בננה, תותים ועוד. מומלץ להכין קומבינציות שונות ומושחתות.

קיימים קינוחים רבים שניתן להכין בטאבון וכל מה שצריך כדי למצוא אותם הוא חיפוש קל ברחבי האינטרנט או ראש יצירתי שאוהב מתוקים במיוחד. מכל מאכל טאבוני כמו קלצונה, פוקצ׳ה ופיצה ניתן להכין גם קינוח ולהחליף את מילויי הגבינות והעגבניות במילוי שוקולד ופירות שיגרמו לכל האורחים ללקק את האצבעות בסיום הארוחה.

מתכונים מתוקים

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
שוק עורכי הדין
כללי
אתה עו"ד? למה חשוב שיהיה לך אתר

אחת האמירות הידועות בעולם הפרסום  היא "אם אתה לא שם, אז אתה לא קיים". זו אמירה נכונה כשמדברים על עולם האינטרנט, בפרט עבור עורכי דין.

עסק חדש
כללי
פתחת עסק חדש? למד איך לקדם אותו

אם פתחתם עסק חדש, לא משנה במה הוא עוסק, סביר להניח שאתם נמצאים בתחרות קשה. התחרות הזו עוטפת אתכם מכל כיוון, והמטרה שלכם היא לייחד

מקליט סים
כללי
סים מקליט – הקלטת כל השיחות בסלולרי

מחפשים חלופה טובה יותר להקלטת שיחות בסלולרי? אקסטרא מובייל מציעים לכם חבילות סלולרי משתלמות במיוחד הכוללות שירות הקלטת שיחות גם לאנדרואיד וגם לאייפון על גבי