אפליקציה ללימוד אנגלית – ללמוד בכל מקום ובכל זמן

JESHOOTS-com / Pixabay
תוכן העיניינים

יש כל מיני דרכים ללמוד אנגלית, אבל יש דרך אחת שכבשה את המתעניינים בלימודי אנגלית ברחבי הארץ והעולם. אם קראתם את הכותרת, אתם וודאי מבינים שמדובר באפליקציה ללימודי אנגלית. יצאנו לבדוק את כל הפרטים החשובים כדי שתוכלו להכיר את כל המידע החיוני לגביה וחזרנו עם פירוט מעמיק. הישארו אתנו ותכירו מקרוב את האפליקציה שתאפשר לכם לדבר אנגלית מכל מקום ובכל זמן ברמת שפת אם.

 

הרקע לכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את האפליקציה המדוברת שלשמה התכנסנו כאן היום, ראוי שנאמר לכם איך בכלל הגענו לכתוב את המדריך הנוכחי. אם אתם קוראים את המדריכים שלנו באופן קבוע, אתם וואי יודעים שאנו סוקרים אפליקציות בהתאם לבקשות של הגולשים. הפעם, החלטנו לסקור את האפליקציה לאחר שיצאנו לטיול בלונדון עם חבר טוב שלא ידע אנגלית עד לפני כמה שבועות. להפתעתנו, מרגע הנחיתה, הוא שוחח עם כל הנוכחים מסביבנו בקלות ועוד עם מבטא שגרם להם לחשוב שהוא אחד משלהם. כשהבנו שהוא עשה שימוש באפליקציה, ביקשנו ממנו למסור לנו את כל המידע אודותיה.

 

תכירו את SPEAK2 – אפליקציה ללימוד אנגלית

אז מסתבר ש – SPEAK2 זהו שמה של אפליקציה ללימוד אנגלית שבה החבר שלנו עשה שימוש. מסתבר שזו אפליקציה  חינמית שמאפשרת לכל אחד ללמוד לימודי אנגלית  מכל מקום. ראוי לציין כי היא מותאמת לכל האנשים בכל הרמות, למשל:

  • רמה התחלתית (ללא שום ידע)
  • רמה בסיסית
  • רמה אקדמאית

ראוי לציין כי מי מכם שצריכים ללמוד אנגלית ברמה אקדמאית ורוצים לתרגל את האנגלית שלהם מעבר לקורסי האנגלית במכללה או באוניברסיטה, יכולים לתרגל באמצעות האפליקציה ולהיות בטוחים שיראו תוצאות לאחר זמן קצר.

 

היתרונות שבאפליקציה זו

יש לא מעט יתרונות שבאים לידי ביטוי באפליקציה המדוברת. היתרון העיקרי הוא כמובן העובדה שהיא חינמית. היתרון השני שאי אפשר להתעלם ממנו זו העובדה שניתן ללמוד אנגלית מכל מקום. כך שאם אתם באוטובוס דרך לעבודה או לקניות, אתם יכולים לנצל את הזמן וללמוד אנגלית באופן חוויתי.

 

איך מורידים את האפליקציה למכשיר הנייד?

כדי שגם אתם תוכלו ללמוד אנגלית או לחזק את האנגלית שלכם, אתם צריכים לדעת איך מורידים את האפליקציה אל המכשיר הנייד שלכם. תחילה, עליכם להיכנס אל חנות האפליקציות ולרשום שם: 2SPEAK. לאחר מכן, תערכו חיפוש עד שתראו את הלוגו של האפליקציה. בשלב זה, עליכם ללחוץ על כפתור ה- "הורדה"  ולהמתין עד לרגע שבו הלוגו של האפליקציה יופיע אצלכם בנייד. ברגע שהלוגו יופיע, אתם תוכלו להיכנס ולהתחיל ללמוד אנגלית.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת את כל הפרטים החשובים אודות האפליקציה הטובה ביותר ללימוד אנגלית. כעת, כשיש בידיכם את כל המידע הדרוש, נותר לכם רק להוריד את האפליקציה ולהתחיל לדבר אנגלית.

תלמידה

 

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים