איפה הכי משתלם לעשות ביטוח לנהג חדש – מה מציעות חברות הביטוח לנהגים חדשים

ביטוח לנהג חדש
תוכן העיניינים

הורים לצעירים בגילאי 18 ומעלה מוצאים את עצמם לא פעם תרים אחר מידע עדכני אודות ביטוח לנהג חדש והם לא לבד, גם צעירים בני 29 ומעלה מוצאים את עצמם תרים אחר מידע זה. שכן, מי שמוציא רישיון נהיגה נחשב כנהג חדש מרגע קבלת הרישיון ללא שום קשר לגילו הביולוגי. יצאנו לבדוק את כל הפרטים בנושא, כדי להקל על כל המחפשים. הישארו אתנו ותגלו איפה מצאנו שהכי משתלם לעשות ביטוח לנהג חדש.

 

נהג חדש – תכירו את המושג

רגע לפני שנציג בפניכם את האפשרות המשתלמת ביותר, עליכם לדעת כי ישנו מונח שנקרא "נהג חדש צעיר". בנוסף להגדרות שהצגנו בפניכם בתחילת המדריך, הגדרה מסוג זה מתאימה למי שטרם הגיע לגיל 24. ראוי לציין כי נהג חדש הינו מונח שכולל בתוכו כל מיני הגבלות שחשוב להכיר בהן.

הבולטת שבהן זו העובדה כי עליו לנהוג לצד מלווה למשך חצי השנה הראשונה מיום קבלת הרישיון. כאשר יש אותיות קטנות בנוגע להגדרה זו. הכוונה היא שב – 3 החודשים הראשונים של תקופה זו, הוא יצטרך לקבל ליווי לאורך כל שעות היממה.

לאחר 3 חודשים, הוא יצטרך לקבל את הליווי אך ורק בשעות החשיכה. אם לא די בכך, נהגים צעירים שטרם הגיעו לגיל 21 יוכלו להסיע עד שני נוסעים ברכב. עובדות אלו צוינו בפניכם כדי להדגיש כי מדובר בביטוח ייחודי לנהג צעיר ששונה מהביטוחים שאתם מכירים.

ביטוח לנהג חדש

איך גילינו איפה הכי משתלם לעשות ביטוח עבור נהג חדש?

בעבר היינו עורכים חיפוש מקיף ויוצרים קשר עם נציגי חברות הביטוח השונות. הפעם מצאנו דרך קלה במיוחד לקבל את התשובה לשאלה שלנו. פשוט כתבנו בגוגל איפה הכי משתלם לעשות ביטוח לנהג חדש  והגענו מהר מאוד לאתר מיוחד שמרכז הצעות שונות של ביטוחים. אתם וודאי רוצים לדעת כי קוראים לאתר bituach-rechev. אנו ממליצים לכם לבקר בו לאחר קריאת המדריך הנוכחי.

 

איפה הכי משתלם לעשות ביטוח עבור נהג חדש?

הבירור שערכנו העלה את הביטוח של חברת הפניקס. הביטוח נקרא הפניקס צעיר והוא מציע למבוטח כיסוי מקיף וגם חובה. אם לא די בכך, החבילה כוללת כ – 500 קילומטרים. אם תבחרו בחבילה זו, כדאי שתדעו שיש גם ביטוח צד ג' בתוכה והיא מכסה נהג צעיר לנהיגה של עד 4 רכבי המשפחה.

ביטוח לנהג חדש

רוצים לבדוק עוד אפשרויות?

אם ההצעה שלנו לא מספיקה לכם ואתם רוצים לקבל פרטים נוספים, אתם יכולים להיכנס אל האתר שהצגנו בפניכם קודם לכן ולבדוק את העניין בעצמכם. מי יודע? אולי תגלו שיש הצעה אחרת שמתאימה לכם יותר מבחינת הקריטריונים השונים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם איפה משתלם לעשות ביטוח לנהג חדש. נאחל לכם שתבחרו נכון ותשמרו על עצמכם בכביש.

ביטוח לנהג חדש

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
שוק עורכי הדין
כללי
אתה עו"ד? למה חשוב שיהיה לך אתר

אחת האמירות הידועות בעולם הפרסום  היא "אם אתה לא שם, אז אתה לא קיים". זו אמירה נכונה כשמדברים על עולם האינטרנט, בפרט עבור עורכי דין.

עסק חדש
כללי
פתחת עסק חדש? למד איך לקדם אותו

אם פתחתם עסק חדש, לא משנה במה הוא עוסק, סביר להניח שאתם נמצאים בתחרות קשה. התחרות הזו עוטפת אתכם מכל כיוון, והמטרה שלכם היא לייחד

מקליט סים
כללי
סים מקליט – הקלטת כל השיחות בסלולרי

מחפשים חלופה טובה יותר להקלטת שיחות בסלולרי? אקסטרא מובייל מציעים לכם חבילות סלולרי משתלמות במיוחד הכוללות שירות הקלטת שיחות גם לאנדרואיד וגם לאייפון על גבי