איפה הכי מומלץ לאחסן אתר?

איפה הכי מומלץ לאחסן אתר?
תוכן העיניינים

אחת ההוצאות השוטפות של כל אתר זה איחסון האתר. אם להיות כנים, רוב בעלי האתרים לא ממש מבינים על מה הם משלמים, או איזה סוג איחסון הם צריכים ובדיוק בגלל זה, ממש כדאי לכם לקרוא את המאמר הבא.

 

מה זה אחסון בכלל?

אם ננסה למצוא אנלוגיה מתאימה, אז תחשבו על זה ככה אחסון אתרים הוא בעצם המקום בו "גר" האתר שלך, מעין "בית" בעצם. כדי שהאתר שלכם יוכל לפעול אתם בעצם צריכים שיהיה לכם סוג של נדלן עבורו.

לא הרבה אנשים יודעים את זה, אבל לשרת יש השפעה רבה על ביצועי האתר שלכם וגם השפעה על חווית המשתמש. בדיוק בגלל זה, חשוב מאוד להתאים את איחסון האתר לאתר עצמו. אם לדוגמא יש לכם אתר איקומרס, אתם צריכים איחסון מסוג אחד, אם יש לכם אתר תדמית, תצטרכו אחסון מסוג אחר.

איפה הכי מומלץ לאחסן אתר?

מה חשוב לדעת על אחסון אתרים?

אז לפני שאנחנו מציגים לכם אופציות מעולות לאיחסון אתרים, חשוב להבין לפני כן למה מתייחסים גאשר אנחנו מעוניינים לבחור איחסון לאתר שלנו?

  1. גודל האתר – איחסון האתר עובד לפי גודל האתר וכמות המידע הקיים בו, לצד כמו הממשקים שיש בו, התמונות ועוד ועוד. חשוב מאוד לבבחור גודל אחסון נכון לאתר על מנת לא להתקל בבעיות מהירות.
  2. שרת איחסון מאובטח – קיימות רמות אבטחה שונות בשרתים שונים. אם לדוגמא יש לכם אתר איקומרס (חנות אונליין) ואתם סולקים כרטיסי אשראי באתר, תצטרכו אבטחה גבוהה יותר מאשר אתר תדמית בו אתם לא שומרים מידע או פרטים אחרים.
  3. הפלטרפומה עליה נבנה האתר – אם לדוגמא האתר שלכם בנוי על פלטפורמת וורדפס, חשוב מאוד לבחור איחסון המתאים לפלטפורמה הזאת כדי קבל את הביצועים המקסימליים.

 

החבילות המומלצות שלנו

אז אחרי שהסברנו מה זה שרת איחסון בכלל ומה חשוב לזכור לפני שבוחרים אחד, הגיע הזמן להמלצות חמות😊

 

  • אחסון וורדפרס

אתרים רבים בנויים על פלטפורמת וורדפרס שהפכה בשנים האחרונות לפלטפורמה הפופולרית ביותר שיש, לא רק בישראל, אלא בעולם. במסגרת החבילה תיהנו משטח אחסון הכולל 2GB SSD NVMe, העברת נתונים של 40GB, עד 4 חשבונות דוא"ל ודומיין חינמי ב-35 ₪ בלבד!

 

  • אחסון רייסלר

שטח אחסון הכולל 5GB SSD NVMe, איחסון של עד 15 אתרים, העברת נתונים של 300GB ואפשרות ל-5 חשבונות. כל זה ב-69 ₪ בלבד לחודש.

 

  • שרת VPS

שטח אחסון של 30GB SSD NVMe, זיכרון RAM 2GB, 2 ליבות, רוחב פס 10Gbit. כל זה ב-145 ₪ בלבד.

 

סיכום

למרות שלא הרבה מכירים, או מבינים בזה, איחסון אתר הוא חלק משמעותי אשר משפיע באופן ישיר על ביצועי האתר, המהירות שלו וחווית המשתמש. חשוב לבחור את האיחסון הנכון ביותר לאתר שלכם כדי להוציא ממנו את המקסימום.

איפה הכי מומלץ לאחסן אתר?

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
שוק עורכי הדין
כללי
אתה עו"ד? למה חשוב שיהיה לך אתר

אחת האמירות הידועות בעולם הפרסום  היא "אם אתה לא שם, אז אתה לא קיים". זו אמירה נכונה כשמדברים על עולם האינטרנט, בפרט עבור עורכי דין.

עסק חדש
כללי
פתחת עסק חדש? למד איך לקדם אותו

אם פתחתם עסק חדש, לא משנה במה הוא עוסק, סביר להניח שאתם נמצאים בתחרות קשה. התחרות הזו עוטפת אתכם מכל כיוון, והמטרה שלכם היא לייחד

מקליט סים
כללי
סים מקליט – הקלטת כל השיחות בסלולרי

מחפשים חלופה טובה יותר להקלטת שיחות בסלולרי? אקסטרא מובייל מציעים לכם חבילות סלולרי משתלמות במיוחד הכוללות שירות הקלטת שיחות גם לאנדרואיד וגם לאייפון על גבי