אילו ערוצי שיווק בדיגיטל קיימים היום בשוק?

מקדם אתרים
תוכן העיניינים

כל עסק היום יודע: אם אתה לא נמצא בדיגיטל אתה לא קיים. ותחשבו על זה רגע, מתי בפעם אחרונה התקשרתם לבעל מקצוע שהמליצו לכם וכזה שנתקלתם בו ברשתות או ברחבי האינטרנט או בחיפוש קצר בגוגל? ממש מזמן נכון? אם כך זה ברור, כולנו היום מחפשים ולוקחים את שירותיהם של בעלי מקצוע שאנחנו פוגשים דרך האונליין.

באיזה פלטפורמות כדאי לשווק? מה ההבדל בין כל פלטפורמה? איך תדעו מה הצורך של העסק שלכם? ואם אתם לא יודעים להתעסק בשיווק ברשתות – מי כן מבין ויודע?

 

כל בעל עסק כיום צריך שיווק טוב בדיגיטל

שיווק בדיגיטל הוא מונח או מושג כולל לכל מה קשור בפרסום של העסק שלכם ברחבי האינטרנט. ישנן מגוון רחב מאוד של פלטפורמות שבהן כדאי ורצוי לשווק את העסק שלכם: אינסטגרם, טיקטוק, פייסבוק, גוגל, טריפ אדוויזר, גוגל פלוס וכו'.
לכל פלטפורמה יש חוקים משלה וקהל יעד שולט. במאמר הבא ננסה לבצע סקירה של רוב הפלטפורמות הכי שימושיות היום!

 

טיקטוק – על מה כולם מדברים?

טיקטוק היא פלטפורמה שהתפוצצה בקרב בני הנוער עוד אפילו מלפני הקורונה. זו אפליקציה\ רשת המבוססת סרטונים קצרים משולבים עם סאונד (מקורי, שיר, או קטע מתוך סדרה). בעקבות ההתפוצצות הגדולה של הטיקטוק הפלטפורמות המוביליות הנוספות (אינסטגרם ופייסבוק) הוסיפו פיצ'רים שמתיימרים לחקות או אולי להחליף את הפלטפורמה אך ללא הצלחה. עסקים רבים יודעים היום שטיקטוק היא לא מה שהיא נתפסה בעבר (עבור בני נוער בלבד) וכמו שאינסטגרם התחיל מטרנד של צעירים גם ה"מבוגרים" ובעלי העסקים כבר הבינו את הפוטנציאל של שיווק בדיגיטל באפליקציה הזו.

 

אינסטגרם: האפליקציה עם הכי הרבה אפשרויות לתוכן

אינסטגרם היא אפליקציה שמלווה אותנו לאורך שנים. היא שינתה את חוקי המשחק, או אם נדייק את חוקי השיווק. יש היום אנשים שהם עצמם הם העסק שלהם וכל זאת באמצעות חשיפת החיים שלהם דרך האפליקציה. באינסטגרם אפשר להשתמש במגוון של פיצ'רים: לייב, ריל, תמונות משולבות עם תוכן והכלי הכי שימושי: סטורי.
אתם יכולים ליצור הייליטס, לשתף תוכן ולתת ערך שקשור לתחום שלכם, לחיים שלכם והכי הכי מוכר: הקשיים, המשברים, המהמורות שאתם חווים בדרך.

פייסבוק, אל תמהרו לזלזל בו או לקבור אותו מתחת לאדמה

פייסבוק המוכרת והידועה לכולם. לא נרחיב על האפליקציה מכיוון שהיא מוכרת וישנה יותר מאחרות. אבל חשוב לנו להבהיר, התנועה בה אולי איטית אבל היא חיה, בועטת ונושמת. אסור לכם בתור בעלי עסקים לזלזל בה או להחליט שהיא לא רלוונטית, קהל היעד נמצא גם בה! גילאי 27 + משתמשים בה באופן שוטף ודווקא התנועה האיטית שבה מאפשרת הבלטה של עסקים שכן בוחרים לשווק ולפרסם בה!

 

לסיכום שיווק בדיגיטל

שיווק בדיגיטל הוא עולם ומלואו, אם אתם לא יודעים לעשות את זה, לא יודעים איך להתחיל או מה הצעד הנכון, בחרו משרד פרסום או מנהלת מדיה עצמאית שאתם אוהבים את העבודות שלה ותתחילו. עדיף מאוחר מאשר אף פעם!

מחשב

 

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים