איך תשלוט בטיקטוק במספר צעדים פשוטים?

פלאי
תוכן העיניינים

רוצה להתחיל בתחום של פרסום בטיקטוק? זוהי לא רק פלטפורמה נהדרת לצפייה ושיתוף של סוגים שונים של סרטונים קצרים, אלא גם דרך להשיג עוקבים משלך ולזכות בחשיפה רבה יותר עבור המותג שלך. אתה יכול גם להיות יוצר בטיקטוק על ידי יצירת והעלאת סרטונים משלך כדי ליצור קהל מעריצים ענק. נסביר כאן בדיוק מה צריך לעשות כדי לשלוט בעולם הטיקטוק.

 

  1. פתח את חשבון הטיקטוק שלך

לאחר שהתקנת את אפליקציית טיקטוק, תוכל ליהנות באופן מיידי מצפייה בסרטונים של אנשים אחרים במסך הבית, אך כדי ליצור סרטונים משלך, עלייך להירשם עם חשבון משלך. הקפד לעדכן את תמונת הפרופיל שלך ולבחור כינוי מתאים.

 

  1. נווט אל סימן ה"פלוס"

באפליקציית טיקטוק תראה כפתור "פלוס" לבן בתחתית מסך הבית. הוא מאפשר לך ליצור קטעי וידאו משלך או להעלות סרטון מגלריית הטלפון שלך. הקש על אותו כפתור "פלוס" כדי להתחיל בהקלטת הווידאו שלך. אתה צריך לאפשר לאפליקציית טיקטוק לגשת למצלמה ולמקליט הטלפון שלך כדי להמשיך.

 

  1. בחר מוסיקה

כעת תמצא אפשרות לבחור מוסיקה או לבחור צליל בחלקו העליון של המסך, הקש על אפשרות זו ותפריט המוסיקה ייפתח. תוכל למצוא שירים שונים בספריה של טיקטוק. בחרו בתצוגה מקדימה של שיר שתרצה להכניס לסרטון שלך. יש גם אפשרות חיפוש אם אינך מוצא את מה שאתה מחפש.

 

  1. התחל ליצור סרטונים

לאחר בחירת שיר, הקש על כפתור "אשר להשתמש ולהתחיל לצלם". כעת לחץ והחזק את עיגול מצלמת הווידאו האדומה כדי להתחיל לצלם את הסרטון שלך. טיקטוק מאפשר סרטונים באורך של עד 15 שניות כשאתה מצלם בתוך האפליקציה. עכשיו אתה יכול גם להעלות סרטונים באורך של עד 60 שניות מהגלריה של הטלפון שלך. לאחר סיום הצילום, הקש על כפתור הסימון האדום כדי לשמור את הסרטון.

 

  1. ערוך את הסרטון שלך

עכשיו אתה יכול להמשיך למסך העריכה שבו תוכל למצוא אפשרויות שונות לעריכת הסרטון שלך. אתה יכול לשנות את השיר, להתאים את עוצמת הקול או לחתוך צליל. אתה יכול גם להוסיף אפקטים מיוחדים, מדבקות, טקסט ופילטרים לסרטון שלך. כעת הקש על כפתור "הבא" כדי להוסיף כותרת / כיתוב של וידאו, האשטאג מתאים ופרטים נוספים. בחר את הגדרת הפרטיות ואז הקש על כפתור "פרסום" כדי לפרסם את הסרטון שלך בהצלחה.

 

לסיכום

אלה השלבים שעלייך לבצע בכדי ליצור ולפרסם את סרטון הטיקטוק הראשון שלך. קל מאוד להכין סרטוני טיקטוק, ואתה תקלוט את זה מהר מאוד ברגע שתתחיל להשתמש באפליקציה. לאחר פרסום הסרטון תתחיל לקבל צפיות, לייקים, שיתופים והערות עליו שיעזרו לך לקבל קצת פופולריות ועוקבים. על ידי שמירה על עקביות ותוכן מעניין תוכל לקדם את המותג שלך בצורה טובה באמצעות האפליקציה.

 

וידאו

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
תוכנת ניהול
אפליקציות
מה היא התוכנה המומלצת לניהול לקוחות?

בחירת תוכנת ניהול הלקוחות הנכונה היא קריטית לעסקים בכל הגדלים. זה מאפשר לעסקים לנהל את האינטראקציות שלהם עם לקוחות, לעקוב אחר מכירות ולנתח נתוני לקוחות

כיצד ניתן לחזות טרנדים ברשתות החברתיות
אפליקציות
כיצד ניתן לחזות טרנדים ברשתות החברתיות?

בעידן הדיגיטלי הנוכחי, חיזוי מגמות ברשתות חברתיות הוא מיומנות שהופכת ליותר ויותר חשובה עבור עסקים, חברות ומשפיענים. עם עלייתן של פלטפורמות כמו TikTok ו- Instagram,

רשת חברתית
אפליקציות
5 קבוצות היכרות חשובות בפייסבוק

יותר מעשור אנו עדים לרשת חברתית בדמות הפייסבוק שהפכה עם השנים לאתר הכרויות אחד גדול וישנן כמה דרכים בהן תוכלו למצוא הכרויות דרך הפייסבוק כשהדרך

מכשיר סלולר
אפליקציות
מה ההבדל בין טיקטוק לפייסבוק?

כל מנהל פרסום צריך להכיר את הפלטפורמות השונות וזאת בכדי לפרסם את העסק שלו בצורה חכמה. כך לדוגמא המנהל צריך להכיר את הנושא של פרסום