מה ההבדל בין טיקטוק לפייסבוק?

מכשיר סלולר
תוכן העיניינים

כל מנהל פרסום צריך להכיר את הפלטפורמות השונות וזאת בכדי לפרסם את העסק שלו בצורה חכמה.

כך לדוגמא המנהל צריך להכיר את הנושא של פרסום בטלוויזיה ולהבין לאיזה מותגים זה מתאים ולאיזה מותגים זה לא מתאים.

כך יש לנתח כל פלטפורמה בשוק ולחקור עליה לעומק.

על רקע זה יש לציין כי שתי הפלטפורמות החזקות ביותר כיום באינטרנט הן פייסבוק וטיקטוק.

על כן גם עולה השאלה מה ההבדל בין השתיים, זו שאלה חשובה מכיוון שהיא משפיעה על השאלה איפה הכי כדאי לנו לפרסם את המותג שלנו.

אם כן ההבדל העיקרי בין הרשתות זה העובדה כי בפייסבוק שמים דגש על תמונות ומלל בעוד בטיקטוק שמים דגש על סרטונים קצרים.

זה חשוב לעמוד על ההבדלים הללו מכיוון שהם משפיעים על השאלה באיזה רשת הכי כדאי לנו לפרסם את המותג שלנו.

 

מה ההבדל בין טיקטוק לגוגל?

אי אפשר לדבר על טיקטוק מבלי לשאול גם מה ההבדלים בינה ובין גוגל וזאת מכיוון שגוגל היא גם פלטפורמה חשובה ביותר באינטרנט ואנו חייבים להבין מתי יהיה כדאי לפרסם בה ומתי יהיה כדאי לפרסם בטיקטוק. אם כן גוגל היא לא רשת חברתית (וכן אנו לא מחשיבים את גוגל פלוס כרשת חברתית) אלא מנוע חיפוש. כך יוצא כי האופציות לפרסם בה הן שונות לחלוטין מאשר בטיקטוק. קמפיין בגוגל ב-99% מהמקרים יעשה בדף נחיתה ואילו קמפיין בטיקטוק יעשה באמצעות סרטונים קצרים וכך אתם צריכים להבין כי יש משמעות לשאלה מה ההבדל בין טיקטוק ובין גוגל וזה משהו שכדאי להפנימו ולהבינו לעומק.

 

לאיזה קהל יעד טיקטוק מתאימה?

אז למי בעצם טיקטוק מתאימה? איזה קהל יעד עושה בה את השימוש הרב ביותר? התשובה היא שטיקטוק מתאימה לנוער וילדים. כיום יותר ויותר נערים ונערות משתמשים ברשת זו ואם אתם רוצים לפרסם לקהל יעד זה אין ספק כי טיקטוק היא הרשת המתאימה לכם ביותר. עליכם לזכור כי הנוער הם מעצבי דעת קהל ופעמים רבות הם הראשונים לאמץ מוצר חדש לכן זה צעד חכם מאוד לפרסם להם וזה צעד חכם מאוד לפרסם בטיקטוק את המוצר שלכם אם אתם רוצים לפרוץ את השווקים בצורה הטובה ביותר שיש. עלויות הפרסום בטיקטוק הן לא גבוהות בצורה יחסית וזה עוד יתרון שיש לקחת אותו בחשבון כאשר אנו מתלבטים האם לפרסם בטיקטוק או לא.

 

האם אפשר לפרוץ לחו"ל עם חשבון טיקטוק ישראלי?

עולה השאלה האם אפשר לפרוץ לשווקים בחו"ל עם חשבון ישראלי והתשובה היא שכן. אם החשבון שלכם ברמה גבוהה ואתם יוצרים תוכן ויראלי אתם יכולים לקבל עוקבים מחו"ל וכך להרוויח יותר כסף על הקמפיינים שאתם עושים לחברות השונות בטיקטוק וזה נתון משמעותי ובעל ערך לכל מי שרוצה להרוויח מטיקטוק.

 

מכשיר דיגיטלי

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
תוכנת ניהול
אפליקציות
מה היא התוכנה המומלצת לניהול לקוחות?

בחירת תוכנת ניהול הלקוחות הנכונה היא קריטית לעסקים בכל הגדלים. זה מאפשר לעסקים לנהל את האינטראקציות שלהם עם לקוחות, לעקוב אחר מכירות ולנתח נתוני לקוחות

כיצד ניתן לחזות טרנדים ברשתות החברתיות
אפליקציות
כיצד ניתן לחזות טרנדים ברשתות החברתיות?

בעידן הדיגיטלי הנוכחי, חיזוי מגמות ברשתות חברתיות הוא מיומנות שהופכת ליותר ויותר חשובה עבור עסקים, חברות ומשפיענים. עם עלייתן של פלטפורמות כמו TikTok ו- Instagram,

רשת חברתית
אפליקציות
5 קבוצות היכרות חשובות בפייסבוק

יותר מעשור אנו עדים לרשת חברתית בדמות הפייסבוק שהפכה עם השנים לאתר הכרויות אחד גדול וישנן כמה דרכים בהן תוכלו למצוא הכרויות דרך הפייסבוק כשהדרך