איך נדע האם קידום האתרי מתבצע כראוי?

אֲתַר
תוכן העיניינים

אחרי שיש לעסק שלכם אתר אינטרנט, המטרה שלכם היא לדאוג לכמה שיותר גולשים שייכנסו אליו. האתר הופך להיות המקום השני בחשיבותו אחרי העסק עצמו, ואם תדעו לעבוד איתו נכון הוא יכול להגדיל בצורה משמעותית את הרווחים שלכם. כדי שתוכלו לעשות את זה, קידום אתרים הוא צעד שאי אפשר לוותר עליו, וכאן נספר לכם איך למדוד את היעילות שלו. 

 

קידום אתרים

לפני שנדבר על הדרך שבה נמדוד את קידום האתרים, חשוב להבין מהו בדיוק הקידום הזה. אז אחרי שהאתר שלכם עלה בשעה טובה לרשת, חשוב להבין שחיפוש אקראי בגוגל לא יוביל גולשים אליו. כדי שזה יקרה עליכם לקדם אותו, כאשר כלי הקידום שאיתם אנחנו עובדים היום מגוונים מאוד. קידום איכותי יכול להתבצע בעזרת אנשי המקצוע של seven marketing, וכך תגיעו לתוצאות טובות.

קידום אתרים

בקרות כניסה

הדבר הראשון שאותו אתם צריכים למדוד הוא בקרת כניסה לאתר שלכם. כפי שנסביר בהמשך, כניסות רבות לא בהכרח מצביעות על הצלחה, אולם זהו הצעד הראשון לכך. אם אתם רואים עלייה במדד הכניסות לאתר שלכם, זה אומר שהקידום שלכם עובד לפחות ברמה הבסיסית. כפי שכולנו מבינים, כניסה לאתר בלבד לא מביאה לנו רווחים, ולכן חשוב להכיר את המדד שנקרא יחס המרה.

 

יחס המרה גבוה

יחס המרה הוא יחס שמצביע על הקשר שבין מספר הכניסות באתר או החשיפות אליו לבין מי שהופכים להיות לקוחות בפועל של העסק. מי שפנה אליכם על מנת לקבל שירות כנראה מצא את העסק שלכם במקום כלשהו, ואם הקידום היה זה שהוביל אותו אליכם, הפנייה שלו תעלה את יחס ההמרה. ככל שיחס ההמרה יהיה גבוה יותר, כך זה סימן שהפרסום שלכם יעיל יותר.

 

איך משיגים תוצאות טובות

אם אתם לא מצליחים להשיג את התוצאות שהייתם רוצים, שינוי קל באתר או שינוי כיוון בקמפיין הפרסום הוא משהו שבהחלט כדאי לחשוב עליו. את השינויים הללו כדאי לבצע בצורה מושכלת, עם ליווי מקצועי, תוך הבנה ברורה של נקודות החוזק והחולשה של קמפיין הפרסום הנוכחי. חשוב להיות עם יד על הדופק, כדי לראות מה החלקים בקמפיין שעובדים טוב, מול אלו שניתן לוותר עליהם.

תוצאות טובות

הצבת מטרות

חשוב לציין שעוד לפני שאתם מתחילים לקדם את האתר שלכם, הציבו לעצמכם מטרות, כדי להבין מה היעד שאליו אתם רוצים להגיע. היעדים הללו יכולים להיות מספר כניסות לאתר, או סך מסוים של לקוחות שהייתם רוצים לראות שמגיעים אליכם דרך האתר. המטרות הללו יאפשרו לכם לאחר זמן מה להעריך את מידת ההצלחה של קמפיין הפרסום.

 

לסיכום

קידום אתרים נועד להביא את האתר שלנו למסך של גולשים רבים ככל הניתן. הדרך למדוד את ההצלחה של הקידום יכולה להיות באמצעות מניית הכניסות, או באופן חכם יותר בעזרת יחס ההמרה באתר.

אֲתַר

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
קופונים
שיווק דיגיטלי
איך אפשר לשווק את העסק באמצעות קופונים?

בזמנים תחרותיים אלה, מציאת דרכים חדשות ויצירתיות למשוך לקוחות ולהגדיל את המכירות חיונית יותר מתמיד. קופונים הם כלי שיווק יעיל שיכול לעזור לך להשיג את