איך מקדמים אתר ביטוחים?

קידום ראשית
תוכן העיניינים

מסתבר שלא מספיק להקים אתר אלא יש צורך ממשי גם בקידום שלו. גם אתר ביטוח נדרש בקידומו על מנת להגיע לעוד לקוחות, אז איך עושים זאת?

 

הקמת חברת ביטוח היא תהליך ארוך וממושך. לאחר שהחברה קיימת ואפילו יש בה כמה לקוחות אין זה מספיק וכעת מגיע שלב הקידום. אמנם הר הביטוח מציג את רוב חברות הביטוח הקיימות ועל כן כנראה שלקוחות פוטנציאלים יוכלו למצוא אתכם שם אך פרסום זה אינו מספיק וחשוב גם לקדם את האתר של חברת הביטוח על מנת להגיע לעוד לקוחות ולהגדיל את הכנסות החברה.

 

אתר ביטוחים

היום כבר כולם יסכימו שכל עסק אשר מכבד את עצמו חייב להקים ולתחזק אתר אשר מתאר את העסק ומציע שירותים נוספים כגון הרשמה או אפילו תשלום מאובטח על השירותים אותם מציע העסק. גם אתר ביטוחים מחויב בהקמת אתר כדי שיוכלו למצוא ולברר עליו פרטים באינטרנט. אחרי שהאתר קיים, ובעצם העסק מאפשר למצוא אותו באינטרנט, נדרש גם לקדם את האתר כך שימצאו את העסק גם בעקבות חיפוש כללי של חברות ביטוח במנועי החיפוש.

 

הגעה לאתר ממקור חיצוני

על מנת שהאתר יופיע כאופציה ראשונה או לפחות בעמוד הראשון של מנוע החיפוש הוא חייב להיות אתר אשר הרבה קישורים חיצוניים מפנים אל כתובת זאת. כלומר בעצם מדובר בשילוב כתובת האתר בתוך היפר קישורים באתרים אחרים אשר עוסקים בערך באותו הנושא. כך גם יצרתם עוד דרך להגיע לאתר שלכם וגם קידמתם אותו להופיע גבוה במנועי החיפוש.

 

ריבוי נושאים באתר

למרות שהאתר אמור לספר על עצמו ולהציע אפשרות להשארת פרטים או ממש לקניית פוליסות ביטוח כדאי לשלב באתר הרבה נושאים, גם אם הם לא קשורים כדי שהאתר יופיע בעבור הרבה חיפושים שלקוחות פוטנציאלים יבצעו במנועי החיפוש באינטרנט. נוסף על כך כדאי לחזור על מילות מפתח הרבה פעמים בכל מיני מקומות באתר כדי שמנוע החיפוש ילמד לקשר מילה זאת לאופי האתר ובהתאם יקדם אותו במידה והלקוח יחפש מילה זאת.

 

חברת קידום

לבסוף, לפעמים כדאי פשוט להשאיר את המקצוע למקצועניים. ישנן כיום המון חברות וגופים אשר מתמקצעים בקידום אתרים. ניתן פשוט לפנות אליהם על מנת לקבל שירות מקצועי אשר יקדם את האתר שלכם ויציב אותו בראש מנועי החיפוש וכך בהתאם, יעלה את כמות הלקוחות והחשיפה של העסק.

 

קידום של אתר הביטוח חשוב לא פחות מהשקעה בפרמטרים אחרים בחברת הביטוח שהקמתם. כדאי לשלב את כתובת האתר שלכם באתרים אחרים ובמקביל לשלב מילות מפתח בתדירות גבוהה דווקא באתר שלכם על מנת לעלות את הדירוג שלו במנוע החיפוש. במידה ואתם מתקשים ובעלי המשאבים המתאימים מומלץ גם פשוט לפנות לחברת קידום אתרים אשר תעשה הכל עבורכם.

 

קידום

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
קופונים
שיווק דיגיטלי
איך אפשר לשווק את העסק באמצעות קופונים?

בזמנים תחרותיים אלה, מציאת דרכים חדשות ויצירתיות למשוך לקוחות ולהגדיל את המכירות חיונית יותר מתמיד. קופונים הם כלי שיווק יעיל שיכול לעזור לך להשיג את