איך לסדר ארון תקשורת עם אינטרנט לנקודות בכל המשרד?

ארונות תקשורת
תוכן העיניינים

בניגוד לימים עברו, בהם הטכנולוגיה שנדרשה למשרד מסוים הייתה מועטה יחסית, המשרדים של היום מאובזרים בטכנולוגיות רבות ומגוונות, שמקושרות על פי רוב אחת לשנייה ליצירת רשת משרדית רחבה.

שינויים אלו, שמאפשרים למשרד את היתרונות הרבים הגלומים בהעברת המידע, מביאים איתם כבלים חשמליים רבים ומסורבלים לאין שיעור – שיכולים להוביל (אם הם אינם מסודרים כהלכה) לחוויות מתסכלות של ניתוקים, קצרים וחוסר יכולת ממשית לתחזק את רשת התקשורת. הפתרון? ארון תקשורת.

 

מהו ארון תקשורת?

כפי שנכתב לעיל, כבלי תקשורת של משרד ממוצע יכולים לייצר קושי משמעותי בסנכרון ביניהם. בכדי להתמודד עם בעיה זו מקובל לאגד את כלל התקשורת בארגון מסוים סביב "לב" משותף – שמארגן ומאגד בתוכו את כלל כבלי התקשורת של הארגון בצורה מסודרת שמאפשרת תחזוקה ובקרה של החיבורים ביניהם.

במשרדים גדולים בעלי טכנולוגיות תקשורת רבות, נהוג להקצות ל"לב" זה חדר שלם שנקרא "חדר תקשורת", אך לא כל משרד יכול (או צריך) חדר שכזה, ולכן הומצאה גרסה קטנה יותר של חדר זה – ארון התקשורת, שיכול להיות ממוקם בכל מחסן או חדר שיש לו שימוש מרכזי אחר.

 

איך מסדרים ארון תקשורת?

התקנה ראשונית של ארונות תקשורת במשרדים חדשים הוא תהליך שכולל בתוכו איתור של כל מוקדי התקשורת הרצויים בארגון ומתיחת כבלי תקשורת מהם אל ארון התקשורת המותקן, תוך סימון ברור ומוסדר של כל כבל וכבל, יחד עם היציאה שאליה הוא מחובר.

סידור או התקנה של ארון תקשורת במשרד קיים הוא תהליך ארוך בהרבה, שאינו חייב לכלול בתוכו יצירה של מוקדי תקשורת חדשים, ויכול לכלול גם ארגון של החיבורים בין מוקדי התקשורת הקיימים. הסיבה לאריכות התהליך היא כמובן העובדה שהכבלים הקיימים אינם מסודרים, ולפעמים אפילו לא מסומנים כראוי, ואיש המקצוע צריך להתחקות אחריהם ולהבין את מקורם.

 

איך מסדרים ארון תקשורת עם אינטרנט לנקודות בכל המשרד?

אחד הכבלים הנפוצים ביותר בארונות התקשורת המודרניים הם כבלי האינטרנט – שמשמשים להעברת מידע מנקודת התשתית אל "נקודות" (Routers) שמהם ניתן להתחבר אליו מן המכשירים השונים במשרד.

תהליך סידור ארון תקשורת עם אינטרנט לנקודות בכל המשרד כולל בתוכו זיהוי של הנקודות שבהם הראוטרים הללו רצויים, ומתיחת כבלי תקשורת מהם אל ארון התקשורת, שמחובר אל נקודת התשתית המרכזית.

סידור ארון תקשורת קיים יכול לכלול בתוכו יצירה של נקודות אינטרנט חדשות במשרד, או סידור של הכבלים המחברים בין ראוטרים קיימים לארון התקשורת בצורה מסודרת – לאחר שהתבלגנו או הותקנו באופן שגוי בצורה שלא מאפשרת תחזוקה שותפת / פתרון תקלות.

 

לסיכום,

ארונות תקשורת הם פתרון חכם ויעיל לסרבול הרב שמגיע עם כבלי התקשורת שהכרחיים לכל משרד מודרני. אנו ממליצים לכל בעל עסק להשקיע מחשבה רבה בבחירת אנשי המקצוע בתחום, וזאת בשל כך שסידור לא טוב של הארון יכול להוביל לשעות רבות של סידור מחדש.

ארונות תקשורת

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
שוק עורכי הדין
כללי
אתה עו"ד? למה חשוב שיהיה לך אתר

אחת האמירות הידועות בעולם הפרסום  היא "אם אתה לא שם, אז אתה לא קיים". זו אמירה נכונה כשמדברים על עולם האינטרנט, בפרט עבור עורכי דין.

עסק חדש
כללי
פתחת עסק חדש? למד איך לקדם אותו

אם פתחתם עסק חדש, לא משנה במה הוא עוסק, סביר להניח שאתם נמצאים בתחרות קשה. התחרות הזו עוטפת אתכם מכל כיוון, והמטרה שלכם היא לייחד

מקליט סים
כללי
סים מקליט – הקלטת כל השיחות בסלולרי

מחפשים חלופה טובה יותר להקלטת שיחות בסלולרי? אקסטרא מובייל מציעים לכם חבילות סלולרי משתלמות במיוחד הכוללות שירות הקלטת שיחות גם לאנדרואיד וגם לאייפון על גבי