איך לבצע המרת מטבע דרך האינטרנט במספר שלבים בלבד

ביטקוין
תוכן העיניינים

אם אתם עובדים בעסקי ייבוא או יצוא ומשתמשים המון במטבע חוץ בעסק שלכם, כנראה שאתם זקוקים להמרת מטבע.

כיום קיימת דרך נגישה ונוחה לחישוב המרת המטבע באמצעות האינטרנט.

אז אם אתם גם רוצים לחשב את המרת המטבע בקלות ובמהירות ותוהים איך לעשות זאת, המאמר הזה הוא בשבילכם.

 

מה זה חישוב המרת נטבע חוץ?

המרת מטח למעשה כרוכה בעלויות עסקה שצריך לקחת בחשבון. הסיבה לכך היא שהמרת מטבע עלולה לגרור אחריה עמלה גבוהה שעשויה לפגוע בתשואה של רווחי העסק. מסיבה זו, חשוב מאוד שהוצאות המרת המטבע יחושבו באופן מדויק. כמו כן, ודאי תופתעו כי עם קצת תשומת לב ויכולת חישוב מוקפדת, תוכלו גם לחסוך בהוצאות המרת המטבע. אז אם גם אתם זקוקים לעזרה בחישוב יחס המרת המטבע, המשיכו לקרוא!

 

מה זה בעצם עלויות המרת המטבע?

עלויות המרת מטבע הן למעשה העלויות הנלוות להמרת המטבע. כדאי לשים לב שברוב המקרים, רוב המרות המטבע מתבצעות בחשבון הבנק של מי שמבקש להמיר מטבע. הדבר עלול לפגוע בלקוחות הבנקים משום שהלקוח לרוב לא מודע לגובה העמלות שנלקחות ממנו. מצב זה יכול להימנע באמצעות עריכת סקר שוק שעשוי להביא לחיסכון משמעותי בהוצאות ההמרה.

 

איך ניתן לחשב עלות המרת מטבע חוץ?

קיימים שני סוגים של שערי מטבעות הנקראים שער יציג ושער רציף.

שער יציג – מדובר בשער הנקבע על ידי בנק ישראל פעם ביום באמצעות מספר דגימות שהבנק עורך ביום. שער זה משמש לצורך הערכות שווי וחוזים אך הוא לא השער שדרכו מחושבות ההמרות.

שער רציף – מדובר בשער הנוכחי של מטבע מסוים והוא משתנה לאורך כל שעות ביממה והשבוע. שער זה הוא השער שעל פיו מבצעים המרות בתוספת עמלת מרווח ועמלת המרה.

בדרך כלל הבנק מציע המרת מט"ח בשער שנחשב לגבוה או נמוך יותר מהשער היציג ואף גובה בנוסף לכך עמלה בגין המרת המטבע. מה זהה בעצם מרווח? מדובר בהפרש בין השער הרציף לבין השער המוצע על ידי הבנקים. לרוב מרווח זה נע ביחס של בין 3 – 5 אגורות הפרש מהשער היציג. המרווח למעשה מתבטא בשער הקניה והמכירה של הבנקים.

לכן, במידה ותרצו לחשב באינטרנט את עלויות המרת מטבע חוץ, תצטרכו לבצע חישוב של עלויות המרווח. לשם כך תצטרכו להכפיל את סכום המרווח בין שער המכירה או הקנייה שמציע הבנק לבין השער היציג ולהכפיל בסכום הדולרים אותם אתם מעוניינים למכור או לקנות.

 

לסיכום

עלויות המרת המטבע מתחלקות לשני גורמים: עלויות המרווח ועלויות העמלה. שימו לב! חישוב הסכום הנ"ל ייתן לכם מושג לגבי מהן הוצאות ההמרה בגין מט"ח שאתם נדרשים לשלם כחלק מהפעילות השוטפת של העסק שלכם. בכך תוכלו לעקוב אחרי הוצאותיכם ואף להגדיל את יכולתכם לחסוך בהוצאות המט"ח ולהמנע מבזבוז כספים מיותרים.

מגדל של מטבעות

 

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים