מהקלסר למחשב – איזה תוכנות מקצועיות הכי מתאימות לעסקי הנדל"ן

עסקי נדל"ן
תוכן העיניינים

מי שעוסקים בשנים האחרונות בתחום הנדל"ן, צריכים להכיר בטכנולוגיות החדשות שיאפשרו להם לייעל את העסק שלהם. המדריך הנוכחי יסייע למי שטרם הגיעו לשלב חיוני זה. שכן, בשורות הבאות יוצגו בפניכם כל התוכנות המתאימות ביותר לעסקי נדל"ן שישנו את החיים שלכם. הישארו אתנו ותגלו מה הן.

 

תכירו את תכנת התיווך

תוכנה זו משמשת את מי שמתווכים בין אנשים לנכסי נדל"ן מסוגים שונים. בירור שערכנו בנושא הראה כי התוכנה מבצעת את מאפשרת להקים תיקי נכסים ותיקי לקוחות בן רגע. הקמה שכזו מאפשרת בסופו של דבר לשלוט בהליך בקלות מהרגע שבו הלקוח נכנס בפתח הדלת של העסק ועד הרגע שבו נחתם החוזה. מי שעושים שימוש בתוכנה זו באופן קבוע, מציינים כי היא מאפשרת ליהנות מהיתרונות הבאים:

  • עמידה ביעדים
  • מיקסום הזדמנויות מכירה
  • ניהול נכון של משימות יום יומיות

נכסי מקרקעין

תכירו את תוכנת הדיוור

הטכנולוגיה המתקדמת תאפשר לכם גם להעביר הודעות במייל ו – SMS בקלות מבלי שתצטרכו לבחור באנשי הקשר אחד – אחד. שכן, התוכנה תקל עליכם ותאפשר לבצע דיוור מותאם אישית בשתי הקטגוריות הללו (מייל והודעות SMS). אם לא די בכך, זו גם תספק לכם מעקב וניתוח מעמיק של תוצאות הדיוור.

כך שאתם תוכלו לדעת כמה לקוחות הגיעו לאתר שלכם באמצעות לחיצה על הלינק שנשלח להם בדיוור. אנו ממליצים לכם לערוך חיפוש ממוקד אודות תוכנה זו ברחבי הרשת. לקריאה נוספת על התוכנה, גלשו לאתר אמין שמספק תוכנות מקצועיות לעסק.

 

תכירו את תוכנת התאמת הנכסים

התוכנה ה – 3 שתוצג בפניכם במדריך זה, תאפשר לכם להתאים את הנכסים שלכם ללקוחות העסק במינימום מאמץ. אם אתם תוהים איך הדבר בא לידי ביטוי, נספר לכם כי מדובר בסוכן חכם שיתריע לכם על נכסים חדשים שיתאימו ללקוחות שלכם כמו כפפה ליד. כך שתצטרכו פשוט להיות עם היד על הדופק ולהכין מסמכים שונים מראש, כמו למשל הסכם תיווך.

הסכם תיווך

כך תבחרו בתוכנה המתאימה לכם ביותר

יכול להיות שתגיעו אל הפסקה הנוכחית במדריך ותשאלו את עצמכם: "איזו תוכנה דרושה לי?". אם כך, כדאי שתדעו שיש לנו דרך שתאפשר לכם להגיע למסקנה. עליכם לשאול את עצמכם מה אתם עדיין עושים באופן ידני.

האם אתם מעבירים דיוור באמצעות מידע שמוקלד על ידי המזכירה? האם אתם מקימים תיקי נכסים באמצעות קלסרים מיושנים או אולי תרים לבד אחר נכסי נדל"ן שונים? אחרי שתשאלו את עצמכם את השאלות הללו, התמונה תתגלה בפניכם ואתם תדעו מהי התוכנה המתאימה לכם ביותר.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את תוכנות הנדל"ן הטובות ביותר שיאפשרו לכם לקדם את העסק. עכשיו, כשאתם מכירים בהן, נותר לכם רק לבחור להתקין את אלה המתאימות לכם ביותר וליהנות מהקדמה הטכנולוגית.

עסקי נדל"ן

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
שוק עורכי הדין
כללי
אתה עו"ד? למה חשוב שיהיה לך אתר

אחת האמירות הידועות בעולם הפרסום  היא "אם אתה לא שם, אז אתה לא קיים". זו אמירה נכונה כשמדברים על עולם האינטרנט, בפרט עבור עורכי דין.

עסק חדש
כללי
פתחת עסק חדש? למד איך לקדם אותו

אם פתחתם עסק חדש, לא משנה במה הוא עוסק, סביר להניח שאתם נמצאים בתחרות קשה. התחרות הזו עוטפת אתכם מכל כיוון, והמטרה שלכם היא לייחד

מקליט סים
כללי
סים מקליט – הקלטת כל השיחות בסלולרי

מחפשים חלופה טובה יותר להקלטת שיחות בסלולרי? אקסטרא מובייל מציעים לכם חבילות סלולרי משתלמות במיוחד הכוללות שירות הקלטת שיחות גם לאנדרואיד וגם לאייפון על גבי