אחרי יום עבודה מול המחשב – זה מה שחבר שלכם צריך במסיבת הרווקים שלו!

מסיבת רווקים
תוכן העיניינים

מסיבת רווקים מהווה איזשהו אירוע שהחתן אחר כך יזכור במשך שנים, והאמת היא שגם החבר'ה יזכרו אותה. לכן, חשוב לתכנן אותה בקפידה ותוך תשומת הלב הנכונה לפרטים השונים, לקווים האדומים של החתן ועוד – המשיכו לקרוא. 

 

קחו בחשבון את חלוקת תקציב המסיבה

הרעיון? מסיבת רווקים פעילה ומרעננת שתנתק את החבר שלכם מהמסך ותגרום לו להזיז את הגוף! הביצוע? אתם, כלומר החבר'ה לוקחים את מסיבת הרווקים תחת האחריות שלכם. כאשר אתם לוקחים את המושכות לידיים שלכם, אתם יכולים לוודא כי המסיבה תהיה לא רק מרעננת וייחודית, אלא כזאת שתייצר לכם חוויה שתזכרו כל החיים.

רגע לפני הזמנת כל החבר'ה למסיבה, אנחנו רוצים שתיקחו בחשבון את התקציב. אם הוא אינו מאפשר רבות, השתדלו לא לקפוץ מעל הפופיק. עם זאת, זכרו כי התקציב למסיבה צריך להתחלק בין כל החבר'ה, ככה שזה עשוי לצאת "פרוטות" עבור כל אחד.

מפלגה

4 רעיונות כדי לקחת את המסיבה ל-LEVEL הבא

מסיבות רווקים יכולות ללבוש צורות שונות ומגוונות. החל ממסיבות הכוללות חשפניות פרטיות למסיבות רווקים וכלה במסיבות סולידיות יותר, הכל תלוי בכם ובתקציב שלכם לעניין הזה. לצורך העניין, בתקציבים יחסית ידידותיים אפשר ללכת על הרעיונות הבאים:

  • אטרקציות אקסטרים: קחו את החתן המאושר לחוויה מאתגרת שתגרום לו להרגיש כמו גיבור על. למשל, אפשרויות כמו טיפוס קירות, קפיצת באנג'י, רפטינג או סנפלינג יעשו את העבודה.
  • טיול אופניים בטבע: זהו אחלה רעיון אשר כולל בתוכו שילוב של פעילות גופנית, נופים יפים ואווירה חברתית. באופן כללי, אפשר לצאת לטיול רגוע או לטיול אתגרי יותר, בהתאם לרמת הכושר של החברים.
  • ערב בילוי בבר תל אביבי: אחרי יום עבודה מול המחשב, אין כמו להירגע עם בירה טובה וחברים טובים. אפשר למצוא בר עם מוזיקה טובה ואווירה נעימה בתל אביב, או ליהנות מערב קריוקי משחרר בהרצליה, היכן שנוח לכם.

 

עוד כמה טיפים נוספים לסיום

בסופו של דבר, אנחנו יכולים להמליץ לכם על טיפ אחד ממש חשוב, והוא: קחו בחשבון את העדפות החבר המתחתן שלכם. בפועל, חשוב שלא תיקחו בחשבון רק מה הוא אוהב לעשות, אלא לא פחות חשוב – מה הוא פחות מעדיף לעשות במסיבת הרווקים שלו. או במילים אחרות, מהם הקווים האדומים של החבר? אם חשפניות זה לא ממש הקטע שלו, פשוט אל.

לסיום, נמליץ לכם לתכנן את המסיבה מראש, לקבוע תאריך, תקציב, רשימת מוזמנים ופעילויות. כל עוד תעקבו אחר הטיפים המתאימים לתכנון סוג המסיבה, תוכלו לקלוע בול למטרה ולתכנן את מסיבת הרווקים הנכונה ביותר לחתן ולחבר'ה. לבסוף, פשוט הקפידו על אווירה קלילה ומשוחררת, אפשר אלכוהול ואפשר גם בלי. ככה או ככה, מלבד אלכוהול, אוכל טוב זה תמיד MUST בכל מסיבת רווקים, זכרו זאת.

מסיבת רווקים

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
שוק עורכי הדין
כללי
אתה עו"ד? למה חשוב שיהיה לך אתר

אחת האמירות הידועות בעולם הפרסום  היא "אם אתה לא שם, אז אתה לא קיים". זו אמירה נכונה כשמדברים על עולם האינטרנט, בפרט עבור עורכי דין.

עסק חדש
כללי
פתחת עסק חדש? למד איך לקדם אותו

אם פתחתם עסק חדש, לא משנה במה הוא עוסק, סביר להניח שאתם נמצאים בתחרות קשה. התחרות הזו עוטפת אתכם מכל כיוון, והמטרה שלכם היא לייחד

מקליט סים
כללי
סים מקליט – הקלטת כל השיחות בסלולרי

מחפשים חלופה טובה יותר להקלטת שיחות בסלולרי? אקסטרא מובייל מציעים לכם חבילות סלולרי משתלמות במיוחד הכוללות שירות הקלטת שיחות גם לאנדרואיד וגם לאייפון על גבי