אוטומציות שיעשו לכם חיים קלים

אוטומציה לעסקים
תוכן העיניינים

בעידן של היום, זמן שווה יותר כסף מאי פעם. אנחנו מחפשים לחסוך בזמן בכול תחום אפשרי – העבודה, הלימודים, אפילו בחיים הפרטיים שלנו. לפעמים בתור עסק אנחנו מחפשים לחסוך בזמן וגם בכוח אדם, ועדיין לאפשר ללקוחות לשנו ליהנות ממוצר איכותי ללא פשרות. איך עושים את זה? במאמר הנ״ל נסביר את כול מה שצריך לדעת על אוטומציות לעסקים. 

 

זמן – המשאב היקר ביותר עלי אדמות

לכול דבר יש מחיר, אבל אין ספק שלזמן יש את המחיר הכי יקר. אנחנו מחפשים המון דרכים לקצר זמנים, לגזור זמנים, להקפיא זמנים ולמשוך זמנים – כול תחום בחיים שלנו תלוי ומושפע על ידי הזמן שיש לנו. אנחנו אנשים עסוקים, עם רשימת משימות ארוכה – איך אפשר לוודא שאנחנו מספיקים הכול?

אוטומציה לעסקים

זמן קצר, מלאכה מרובה

תחום אחד שלגמרי צריך עוד לפחות 10 שעות בנוסף ל-24 שכבר יש ביממה, הוא התחום העסקי. יש כול כך הרבה דברים להשתלט עליהם במקביל, עובדים שצריך לנהל, פגישות שצריכים לארגן ולו״ז צפוף מאוד. מה אם היה כלי שהיה יכול להוריד קצת מהעול הזה שעל הכתפיים שלכם? שמעתם פעם על אוטומציה לעסקים קטנים?

 

אוטומציה עסקית

אז מה הכוונה באוטומציה בתחום העסקי? נגיד ואתם בעלי עסק, ואתם מעוניינים לגרום לו להתפתח. אבל אין לכם הרבה זמן, כי בכול זאת, המלאכה מרובה, ואתם גם לא רוצים להוציא כספים על כוח אדם אקסטרה. מה אפשר לעשות? עם כלי האוטומציה העסקית של דלוריאן, ניתן לייעל את הזמן שלכם בצורה שלא תאמינו. רוצים כמה דוגמאות? בבקשה.

 

קליטת לידים אוטומטטית

ממריצים קמפייני לידים בפייסבוק? מקבלים הרבה לידים למייל של העסק? למה לבזבז זמן בלהכניס אותם לכול מיני טבלאות מומצאות, במקןם להשקיע בתכנון הפגישה הבאה שלכם? עם כלי האוטומציה הנ״ל, יהיה ניתן לקלוט את כול הלידים שיתקבלו הישר לתוך קובץ או מסמך מסודר שתוכלו לערוך במידת הצורך.

אוטומציה לעסקים

מענה אוטומטי ללידים

ידוע שכשמצליחים לתפוס ליד, זמן הוא האויב הגדול ביותר. ככול שנתעכב בטיפול הליד, כך הוא יתקרר ויפרוש לחפש נותן שירות אחר. כדי לתת לליד את התחושה שהוא בטיפול מהרגע הראשון, תוכלו להשתמש בכלי אוטומיציה שישלח הודעה אישית במיידי בכול דרך תקשורת שתבחרו, ולגרום לליד להרגיש שהוא בידיים טובות.

 

פרסונליזציה לעמודי התודה

אז הצלחתם לתת לליד את הישרות המבוקש. כול הכבוד! עכשיו כדאי ואף רצוי, ואף חובה אפילו – לתת להם יחס אישי. השתמשו בכלי אוטומיצה כדי להכניס ישר לעמוד התודה שלכם את פרטי הליד וגרמו להם להרגיש שהכול התקבל ורץ כמו שצריך.

 

לסיכום

זמן הוא האויב הגדול ביותר שלנו. חובה למצוא דרכים להתייעל ולייעל את סביבת העסק שלנו, כדי לחסוך כמה שיותר ממנו. בעזרת כלי האוטומציה של דוריאן אתם יכולים להתחיל להתעסק בצמיחת העסק שלכם ולהשאיר את המשימות המעייפות לבוט.

אוטומציה לעסקים

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
שוק עורכי הדין
כללי
אתה עו"ד? למה חשוב שיהיה לך אתר

אחת האמירות הידועות בעולם הפרסום  היא "אם אתה לא שם, אז אתה לא קיים". זו אמירה נכונה כשמדברים על עולם האינטרנט, בפרט עבור עורכי דין.

עסק חדש
כללי
פתחת עסק חדש? למד איך לקדם אותו

אם פתחתם עסק חדש, לא משנה במה הוא עוסק, סביר להניח שאתם נמצאים בתחרות קשה. התחרות הזו עוטפת אתכם מכל כיוון, והמטרה שלכם היא לייחד

מקליט סים
כללי
סים מקליט – הקלטת כל השיחות בסלולרי

מחפשים חלופה טובה יותר להקלטת שיחות בסלולרי? אקסטרא מובייל מציעים לכם חבילות סלולרי משתלמות במיוחד הכוללות שירות הקלטת שיחות גם לאנדרואיד וגם לאייפון על גבי