תוכן – מלך הקידום בחיים ובאתרים

מנוע חיפוש
תוכן העיניינים

הטכנולוגיה מתחדשת מידי יום, מידי דקה. בכל רגע נוסף רעיון חדש לעולם, וכל רעיון שכזה, מוליד אחריו שלל מושגים חדשים ורעיונות חדשים.

אם נסתכל על השנים האחרונות, נראה כי האינטרנט התפתח, עלו לרשת המון אתרים חדשים, בלוגים בתחומים שונים, רשתות חברתיות ועוד.

יחד עם כל אלו, נולד גם תחום קידום התוכן וצצו אתרים שמקדמים תכנים שונים.

הדבר בעצם מאפשר לכל אחד לגלוש ולחפש אחר תוכן כלשהו שמעניין אותו. לאחר מציאת תוכן זה, ניתן לקרוא, להתרשם ממנו ולפעמים אפילו להגיב עליו.

 

אפשר דוגמא לאתר כזה?

Kidsbest זו דוגמא מעולה. מדובר באתר שהוא מלך הקידום. יש בו תוכן רב, מדובר באתר מושקע שיש בו בבלוג ובו כותבים מומחים בתחומים שונים, כדי שהקוראים יוכלו להעמיק בידע שלהם  באמצעות התוכן שמוצע באתר.
קיימים באתר גם מאות דירוגים על הבלוגים ועל מוצרים שמוצעים שם למכירה (למשל, ספרי ילדים ומשחקים). מדובר באתר ייחודי, מכיוון שקיים בו שילוב של מאות דירוגים של מומחים וגם של גולשים אודות המוצרים שנכתבו קודם לכן. קיומם של דירוגים אלו מאפשר לגולשים לדעת מהו המשחק או מהו הספר הטוב ביותר עבור הילדים שלהם. מדובר בכלי חשוב מאוד עבור הורים בימינו, מכיוון שהורים רבים מוצאים את עצמם חסרי אונים כשהם נכנסים לחנות צעצועים או ספרים, המבחר שעומד בפניהם גדול ויוצר קושי בבחירת ספר.
קריאה של כריכת הספר או חלקו האחורי של משחק הקופסא לרוב, אינה מספיקה בשביל לדעת מה איכות הספר או המשחק. לכן, לאלו הגולשים באתר הזה יש קלף חזק, התוכן, ואם הם מודעים אליו וקוראים אותו, הם עשויים לעשות לעצמם את החיים קלים הרבה יותר.
עולים לאתר כמעט כל יום תכנים חדשים, שמאפשרים לגולשים לבדוק ספרים ומשחקים חדשים. יש לציין שהעלייה יום-יומית של התוכן מאפשרת לאתר הזה להיות בדירוג גבוה בתוצאות.

 

תוכן – החלק החשוב ביותר בקידום

הכותרת שלעיל אומרת הכול, תוכן זהו החלק החשוב ביותר בקידום. אבל לא סתם תוכן, תוכן שאינו איכותי, מן הסתם לא יגרום לצפיות רבות, כי מי מאתנו מעוניין לבזבז את הזמן שלו בקריאה של תכנים משעממים?
התוכן הוא המפתח, הוא המלך של הקידום, בלעדיו הקידום לא יכול לקרות.
אם נחזור רגע לאתר שהומלץ קודם לכן, אפשר לראות שמדובר במלך הקידום, כפי שנכתב קודם לכן, האתר כולל גם אפשרות חיפוש אחר ספרי ילדים מומלצים.
כאשר אנו, ההורים מחפשים ספר לילדים, חשוב לנו שהוא יהיה בעל תוכן איכותי, אבל אנחנו לא תמיד יודעים איך לבדוק זאת מבלי לקרוא את 100 או יותר העמודים שבספר.
לשם כך הוקם האתר "קידסבסט", כדי להביא להורים רבים ולילדיהם תוכן איכותי אודות משחקים, ספרים ותחומי ידע נוספים שסביר להניח שיעניינו אתכם.

 

מד קידום

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
קופירייטינג
תוכן
אומנות הקופירייטינג: יצירת תוכן משכנע

בעידן הדיגיטלי של היום, שבו טווחי הקשב מצטמצמים ועומס המידע גדול מתמיד, אמנות הקופירייטינג הפכה למכרעת יותר מאי פעם. קופירייטינג הוא האומנות והמדע של יצירת

כרטיסי אשראי
תוכן
2023 בשיא שלה: כך תשחקו עם האשראי

כשאנחנו מגיעים לשיא של 2023, חשוב לחקור את הדרכים השונות בהן ניתן למנף אשראי כדי לשפר את חוויות המשחקים המקוונות שלנו. כרטיסי אשראי הפכו לחלק

אתר אינטרנט חדש
תוכן
5 דברים שכל אתר חדש צריך

יצירת אתר חדש יכולה להיות מאמץ מרגש. בין אם אתם פותחים בלוג אישי, חנות מסחר אלקטרוני או אתר עסקי, חשוב לוודא שהאתר שלכם מצויד במרכיבים

אישה מקלידה
תוכן
כתיבת תוכן – מה היתרונות בכך לאתר שלך

תוך כדי גלילה באתרי האינטרנט השונים, נוכל להיתקל במאמרים אינפורמטיביים עם כותרת מאוד מובנת מאליו. כזאת שהיא מאוד ישירה, לא מסתירה את הנשוא המרכזי, אפילו

גוגל
תוכן
כתיבת תוכן מותאם לSEO – איך תעשו זאת?

חלק גדול מהכלכלה במדינת ישראל מתקיים היום בעולם האינטרנט. על רקע זה אנו חייבים לציין כי לאינטרנט חוקים משלו וכי אחד הדברים החשובים ביותר בכלכלת