קיר גרפיטי – מיתוג עסקי שישנה לכם את העסק!

מיתוג עסקי
תוכן העיניינים

גרפיטי הוא אחד מצורות האומנות המהממות, הרעננות והיפות ביותר של השנים האחרונות. אמנים גדולים כגון בנקסי מצאו את עצמם בלב סצינת האומנות והגרפיטי מקבל ממש מקום של כבוד בסצינת האומנות העולמית. אם תרצו מיתוג שהלקוחות שלכם באמת יזכרו – חישבו כל קיר גרפיטי לעסק!

הרעיון המגניב של עיצוב קיר גרפיטי מיוחד ובעל משמעות תופס יותר ויותר בתקופה האחרונה. קיר גרפיטי יכול לככב באירועים משמעותיים כגון בר מצווה או חתונה אך הוא יכול גם לככב באירוע חברה או על קיר של עסק, חנות או מסעדה! כך אפשר למנף אותו בצורה די מדהימה ובהרבה כיוונים למיתוג עסקי צעיר, רלוונטי אורבני ופשוט נפלא.

אז מה זה בכלל קיר גרפיטי? איך הוא קשור לעסק שלכם? וכיצד תוכלו למצות את הפוטנציאל שלו כדי למנף את העסק שלכם? שאנחנו רואים יותר ויותר

 

מה זה בכלל קיר גרפיטי?

קיר גרפיטי יכול לבוא בהרבה צורות. השאלה היא מה הצורך שלכם. ברגע שעניתם על השאלה הזו תוכלו לחפש חברה מצוינת עם אנשי מקצוע ואמנים מוכשרים שיוכלו לעשות לכם קיר גרפיטי מדהים. ניתן שתי דוגמאות מרכזיות: קיר גרפיטי על בד וקיר גרפיטי קבוע.

 

קיר גרפיטי על גבי בד

הוא קיר שלרוב עשוי מבד ענק המתוח בצורה מקצועית על גבי קיר. האופן שבו הבד נמתח, איכות החומר והטקסטורה שלו מדמות קיר בצורה נהדרת. על גבי הקיר הזה אפשר לצייר, לכתוב ולקשקש בצורה מקצועית ובכך ליצור קיר ענק מלא טקסט, אימג׳ים, רעיונות וציורים. היתרון המדהים של קיר על גבי בד הוא שאת הבד אפשר להוריד בסוף האירוע, ולהשתמש בו כסדין או שמיכה לים או לפיקניק. בדרך זו קיר הגרפיטי נשאר בתור זכרון מתוק שהולך איתכם לעוד ימים קסומים.

קיר כזה יקח כל אירוע ויהפוך אותו לבלתי נשכח. הוא יהיה כיף גם לאורחים שזוכים לכתוב על הקיר ולהביע את עצמכם וגם לבעלי השמחה שיקחו את הבד כזכרון לאירוע נפלא.

 

קיר קבוע

אפשר לעשות קיר גרפיטי על אחד הקירות בבית העסק שלכם או במשרד. כדי לעשות קיר גרפיטי קבוע שתהיו מרוצים ממנו חשוב לשים לב לכמה דגשים מרכזיים:

  • מיקום – חישבו טוב מה המיקום הנכון לקיר כזה. ביחרו קיר שאתם אוהבים במיוחד אך שלא ימאס לכן ממנו מהר מדי. אם בחרתם במשרד או בית עסק ביחרו קיר שאנשים רואים איך שנכנסים לבית העסק.
  • ציור וכיתוב – חישבו טוב טוב מה תרצו שיהיה מצויר וכתוב על הקיר. קיר גרפיטי קבוע הוא משהו לתקופה ארוכה ולכן חישבו טוב ולעומק איך תרצו שזה יראה. בחרו משהו שאתם ממש מאוהבים בו מבחינה אסתטית ואל תתפשרו. אם זה בית עסק או חנות חשוב כמובן ששם העסק יהיה כתוב בצורה שמושכת את העין. חישבו על משהו שיהיה מספיק מיוחד כדי שאנשים יזכרו היטב את האימג׳.
  • אמן גרפיטי – ביחרו באמן מצוין עם הרבה נסיון. חפשו חברה או אמן שלא רק יודעים לצייר יפה אלא ממש מתמחים בגרפיטי. כך האמן יוכל להתאים את הגרפיטי לקיר וליצור עבורכם קיר מדהים שאנשים לא יוכלו שלא להתרשם ממנו עמוקות. חשוב מאד שתקחו למשימה החשובה הזו חברה שהיא לא פחות ממושלמת – קיר גרפיטי עם מ׳גיק בן הוא אחד מהקירות הכי מפורסמים בארץ והם פשוט עושים עבודה מקצועית, מהממת ובאמת נדירה.

 

 

איך אפשר להשתמש בקיר גרפיטי למיתוג עסקי?

האופציה הראשונה והמגניבה מאד היא לשלב באחד האירועים של החברה או העסק קיר גרפיטי על בד. כך תוכלו לייצר חוויה מיוחדת לעובדים שלכם, הם יוכלו להצטלם עם הבד ולהפיץ ברשתות החברתיות השונות.

בנוסף תוכלו לעשות אירוע שיא ואליו תוכלו להזמין גם לקוחות חשובים או לקוחות פוטנציאלים ולתת להם חוויה מיוחדת שתצרב בזכרונם. תוכלו לעצב יחד עם מעצב הגרפיטי את האימג׳ המתאים ביותר עבורכם. לאחר מכן האורחים יוכלו לכתוב מסביב לאימג׳ וכך יווצר סדין אותנטי מגניב שתוכלו לתלות בכל מקום.

בתור בעלי עסק אתם בוודאי יודעים כמה גדולה החשיבות של לוגו טוב, קופיריטינג מנצח ואימג׳ מעולה. לכן כשאתם מתכננים את הקיר הגרפיטי שלכם חישבו על משהו שיתפוס את העין, שייצג את העסק שלכם והצופה יוכל להבין בקלות מה אתם מוכרים.

 

קיר גרפיטי קבוע

דמיינו לכם מצב בו אתם נכנסים לחנות, משרד או לבית עסק פעם ראשונה – כמעט לא משנה מה הוא תחום העיסוק של העסק או המשרד, אם תראו קיר גרפיטי יפה ומאד אסתטי שבו כתוב השם של העסק ואולי אף הלוגו זה ישדר לכם אווירה חיה ונעימה.

דמיינו מסעדה שאת אחד הקירות שלה מעטר גרפיטי מהמם מלא בפרטים קטנים המושכים את העין. אנשים לא נשארים אדישים לדברים כאלה כי בין אם הם מודעים לכך או לא אנשים אוהבים אומנות. אנשים נהנים מקומפוזיציות יפות ומזריקות צבע שמשתלבות זו עם זו בצורה מרגשת.

מעבר לכך שהם בוודאי יזכרו את שם העסק, המסעדה, החנות אפילו למשרד יהפכו לכיף בפני עצמו וככה תוכלו לוודא שאנשים חוזרים שוב שוב.

בגרפיטי קבוע הרשתות החברתיות משחקות תפקיד. יחד עם אמן הגרפיטי תוכלו לתכנן גרפיטי שמעודד אנשים להצטלם איתו, לעלות לרשתות החברתיות וכמובן לתייג. לכן חשוב מאד שכתובת האינסטגרם או הטיקטוק של העסק שלכם תופיע איפשהו על הציור עצמו על מנת שאנשים ידעו איך לתייג את העסק. תוכלו לחשוב על גרפיטי שיש בו משהו שמפתה להצטלם כגון כנפיים, או רקע מקסים של חוף ים.

למרות שגרפיטי הוא אומנות לכל דבר בגרפיטי יש משהו מאד קאזול לכן אם אתם רוצים שהעסק ישדר משהו יותר קלאסי – תוכלו לבחור בציורי קיר יותר מעודנים שייצגו את העסק שלכם בצורה מכובדת ורעננה.

לסיכום, אם בא לכם למתג את העסק שלכם בתורה צעירה ורעננה עם נינוח אורבני – קיר גרפיטי הוא אופציה מדהימה להרפתקת המיתוג הבאה שלכם.

קיר גרפיטי

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
היתרונות של בניית אתר לעסק
מיתוג עסקי
5 יתרונות בבניית אתר לעסק

בתקופה בה אנו חיים, נראה כאילו העולם הופך לדיגיטלי יותר ויותר מיום ליום – והדבר הזה נכון במיוחד כשזה מגיע לעסקים. בניית אתר לעסק שלכם

מיתוג ראשית
מיתוג עסקי
מיתוג עסק: מעיצוב אתרים לעיצוב דפוס

מיתוג עסקי הוא היכולת של כל עסק להגיע לתודעת הלקוחות הפוטנציאליים ולהציג את "חבילת" הערכים, התחושות, המחשבות והרגשות שלו. כדי לעשות זאת בעידן שזקוק לפרסום