איך לעצב לוגו לאתר העסק שלכם?

פרח
תוכן העיניינים

לא משנה באיזה תחום אתם נמצאים אתם בוודאי מתחרים בהרבה מאוד חברות אחרות.

בכל תחום יש הרבה חברות פעילות אולי חוץ מחברת החשמל שלה אין מתחרים. בין אם זה בגינון או במכירת מחשבים יש הרבה מאוד חברות שמתחרות זו בזו.

על רקע זה אפשר להבין את התסכול של בעלי העסקים אשר מבינים כי הלקוחות לא מכירים את העסק שלהם ולא מבחינים ביניהם ובין עסקים אחרים בתחום.

זה יוצר בעיה קשה מאוד וזאת עקב העובדה כי הלקוחות לא משייכים את המוצר לעסק שלהם.

על רקע זה אנו חייבים לציין כי הדרך החכמה ביותר לאפיין עסק ולאבחן אותו באופן שונה מאחר זה באמצעות עיצוב לוגו.

עליכם לדעת כי הדרך החכמה ביותר להגיע אל לקוחות חדשים היא ליצור לוגו וכך לאפיין את העסק שלכם כשונה מעסקים אחרים וזה שווה המון.

 

האם כדאי לעצב לוגו לבד?

אתם בטח כבר מבינים כי לוגו זה אחד הדברים הכי חשובים בעסק וכי אסור להתפשר על איכות הלוגו שלכם. לכן עולה השאלה האם אפשר לעצב לוגו לבד או שמא אנו צריכים מומחה שיסייע לנו בכך? התשובה היא ברורה מאוד ואתם חייבים להבין כי לעולם אסור לעצב לוגו לבד מכיוון שזה לא ייצא ברמה גבוהה. לכן אתם צריכים להבין כי עליכם לעצב את הלוגו עם מומחה ולא להתפשר על נושא זה. ההבדל בין לוגו שמעוצב על ידי חברת פרסום ובין לוגו המעוצב בצורה עצמאית הוא עצום וההשפעה שלו על העסק היא גם כן עצומה ועל כך יש לתת את הדעת.

 

מה אסור לעשות בעת עיצוב לוגו?

אם אתם מעצבים לוגו יש הרבה מאוד דברים שאתם צריכים לתת עליהם את הדעת כמו המלל בלוגו, בחירת הצבעים בלוגו, הגודל של הלוגו, הצורה שלו ועוד. אך יש דבר אחד שאסור לכם לעשות בשום מצב וזה להעתיק לוגו של חברה אחרת וזאת עקב העובדה כי הדבר יהיה כמו סדין אדום בפני הלקוחות שלכם. עליכם להבין כי לא רק שהלוקחות שלכם יצביעו ברגליים עקב חיקוי של לוגו אלא שהחברה שחיקתם אותה יכולה עקב עיצוב לוגו מעותק לתבוע אתכם על הפרת זכויות יוצרים וזה משהו שאתם חייבים לתת עליו את הדעת וזה משהו שאתם חייבים לתת עליו את הדעת.

 

האם העלות של עיצוב לוגו היא גבוהה?

עליכם לדעת כי באופן יחסי ואל מול היתרונות של לוגו לעסק שלכם העלות של ייצור לוגו היא לא גבוהה בכלל. למעשה ההשקעה בעיצוב לוגו היא אחת החכמות ביותר שיש והמושכלת ביותר שיש וזה משהו שאתם חייבים להבינו. לכן אל תתלבטו ועצבו עוד היום לוגו אשר ישאיר חותם עז על הלקוחות שלכם בהשקעה קטנה יחסית.

 

לוגואים מצליחים

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
ADOBE
עיצוב גרפי
11 תוכנות שחובה ללמוד בתור מעצב גרפי

פוטושופ אי אפשר לדבר על תוכנות לעיצוב גרפי מבלי להזכיר את פוטושופ. מדובר על תכונה פשוטה מאוד להפעלה ובעלת אינספור מאפיינים המאפשרים לנו ליצור דברי