החשיבות העצומה שבטיקטוק לעסקים

טיק טוק
תוכן העיניינים

כל איש שיווק ופרסום מתחיל יכול לספר לכם על החשיבות העצומה של נוכחות ברשתות החברתיות ובאתרי אינטרנט. יותר ויותר שירותים עוברים להיות מקוונים, ואנשים מבלים הרבה מאוד שעות ביום בשיטוט וגלישה ברשתות השונות.

אנשים גם התרגלו לרכוש כמעט את כל מה שהם קונים דרך רשת האינטרנט, ואין ספק שהתפרצות הקורונה והסגרים שהגיעו יחד איתם עודדו את המעבר לקניות ברשת. אם בעבר היינו מזמינים פעם בהרבה זמן איזה מכשיר אלקטרוני משוכלל שאין בארץ דרך אתר קניות בחו"ל, היום אנשים קונים הכל דרך האינטרנט – אפילו את הקניות השבועיות בסופר.

 

פרסום ברשתות החברתיות

כמו שאתם בטח יודעים, לכל חנות גדולה או רשת כלשהי יש דפי משתמש ברשתות החברתיות. בשנים האחרונות ישנה הבנה שאנשים כבר לא גולשים הרבה באתרי אינטרנט, הם מבלים הרבה יותר זמן ברשתות החברתיות השונות: פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, וטיקטוק.

אם בעבר היינו צריכים להיכנס לאתר חדשות כדי לראות מה קורה בעולם, להיכנס לאתר ספורט כדי להתעדכן בתוצאות של משחקי כדורגל, ולקרוא עיתון כלכלי כדי לקרוא מה המצב בשווקים, המצב היום שונה לחלוטין. אדם יכול להגיע לכל המידע הרלוונטי שהוא רוצה רק דרך הרשת החברתית, בלי שום צורך לגלוש באתרי האינטרנט המסורתיים.

הוא יכול להתעדכן בחדשות החמות, לקרוא תחזיות כלכליות, פרשנויות ספורט, ועוד. לכן חשוב מאוד להיות נוכחים ברשתות החברתיות ולפתוח דף משתמש בכל אחת מהרשתות החברתיות.

רשתות חברתיות

החשיבות הגדולה של פרסום בטיקטוק

קודם כל חשוב מאוד שלעסק שלכם יהיה דף משתמש בכל אחת מהרשתות החברתיות על מנת להגדיל את כמות החשיפה והלקוחות הפוטנציאליים שלכם. אבל למה טיקטוק לעסקים הוא סופר משמעותי? כדאי שתדעו שרשת הטיקטוק היא הרשת החברתית הלוהטת ביותר בישראל ובעולם כיום.

הרב המוחלט של הצעירים נמצא ברשת הזו, וגם לא מעט מבוגרים, ולכן יש פה פלח שוק אדיר. רבים מהצעירים האלה כבר לא מחזיקים חשבון ברשתות חברתיות אחרות כמו פייסבוק, או שהם לא מתחברים אליו יותר. פרסום בטיקטוק הוא בעצם הקשר היחיד שלכם לאותם צעירים, ולכן חשוב מאוד להפגין נוכחות בטיקטוק.

 

יתרונות הפרסום בטיקטוק

כדאי גם לדעת שלפרסום בטיקטוק יש יתרון משמעותי מאוד לעומת פרסום ברשתות חברתיות אחרות. ברוב הרשתות החברתיות הגדולות, צריך מספרים עצומים של עוקבים כדי לקבל חשיפה בחינם ולהפוך לוויראלי, לפחות עשרות אלפים.

הבעיה היא שכדי להגיע למספרי העוקבים האלה צריך לשלם לא מעט כסף לרשתות החברתיות עבור קידום ממומן. בטיקטוק לעומת זאת, אתם לא צריכים לשלם שקל אחד לפרסום. חשבון עם 10 עוקבים יכול להפוך לוויראלי בדיוק כמו חשבון עם מיליון וחצי עוקבים. הכל תלוי בתוכן.

 

סיכום

נוכחות בטיקטוק היא סופר חשובה, במיוחד אם הלקוחות הפוטנציאליים של העסק שלכם הם צעירים. היתרון הגדול בפרסום בטיקטוק הוא שהכל תלוי בתוכן ולא בתשלום.

טיק טוק

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
5 קורסים שיעזרו לכם להרוויח הרבה!
קורסים דיגיטליים
5 קורסים שיעזרו לכם להרוויח הרבה!

בשוק העבודה התחרותי של היום, למידה מתמשכת ושיפור המיומנות הם חיוניים כדי להתקדם ולמקסם את פוטנציאל ההשתכרות שלך. השקעה בקורסים הנכונים יכולה לשפר משמעותית את