בניית אתרים לעסקים – איך תדעו מה חשוב לעסק שלכם?

מחשב נייד
תוכן העיניינים

אין צל של ספק – כיום, עסק שלא תהיה לו נוכחות ווירטואלית נידון להצליח פחות מעסקים דומים שכן קיימים עם נגישות ברשת.

אמנם הפורמט דומה, אך לכל עסק יש צרכים וירטואליים שונים, ובקלות ניתן להתפזר ולהעלות תוכן לא רלוונטי או לחרוג מחיר התפעול לאתר.

אז איך תדעו מה חשוב לעסק שלכם? שימו לב

 

עסק מול שירות

הצעד הראשון בדרככם לאתר מועיל לעסק שלכם הוא להבין בדיוק מהו השירות שהעסק מציע. בהתאם לכך, תוכלו לבחון את אפשרויות השיווק שלכם , אולי באמצעות חנות ווירטואלית, אולי באמצעות מאמרים מקצועיים בתשלום, או תוכן פתוח וחינמי שנועד למשוך אנשים על העסק הממשי מחוץ לאינטרנט. כאשר תבינו זאת, תוכלו להחליט האם אתם צריכים אתר תדמית לעסק שלכם או אתר עם תוכן ואפשרויות רווח.

 

תוכנה מתאימה לבניית האתר

מהרגע שברור איזה אתר צריך לקום ומה התוכן בו, צריך לבחור בפלטפורמה מתאימה שלא תמנע מהעסק להופיע בחיפושי גוגל. הכוונה היא – המנעו מבניית אתר במערכת קוד סגורה. מערכות אלו תוקעות את קידום האתר. האפשרות הנפוצה למערכת קוד פתוח היא וורדפרס, תוכנת עיצוב אתרים. כיום, בניית אתרים לעסקים מתבצעת על תכונה זו בעיקר בגלל יעילותה.

 

פרסום בהתאם לקהל היעד

מרגע הקמת האתר, עליכם להבין כיצד אתם מושכים את האנשים אל אתר האינטרנט של העסק ואל העסק עצמו. ישנן אפשרויות קידום מגוונות ברחבי הרשת החל משטחי פרסום באתרים השונים, לידים ושיטות הקידום של גוגל: החל מגוגל מפות והכנסת כתובת האתר, פרסומות גוגל וכמובן קידום אורגני. למה בהתאם לקהל היעד? אמנם יש תנועה מאסיבית של כניסות ברשתות המדיה החברתיות וגם בגוגל, אך לעיתים קהל היעד שלכם יעדיף דרך אחת על האחרת. למעשה, ברגע שתבינו מהי תנועת הלקוחות שלכם ברשת, תוכלו להתאים אם שיווק האתר.

 

עיצוב האתר

עיצוב נכון של אתר העסק שלכם בהתאם לעסק ועם נגישות גבוהה ללקוחות נשמעת כמו הוראה מאוד הגיונית. לביצוע פעולה זו יש רבדים ועומקים שמעטים חושבים עליהם. צבע האתר, נגישות הדפים השונים, זמן הטעינה של דפי האינטרנט באתר שלכם – כל אלו משפיעים על חוויית הגולש באתר ויכולים להכריע אם יגיע לעסק שלכם או לא. החל מצבעי הלחצנים בעמוד, אייקון הטעינה, פונט ולוגו – אין סוף לרמת הירידה לפרטים.

 

תוכן איכותי

העלאת תוכן כמו מאמרים, כתבות, המלצות וכדומה, יאפשר לאתר העסק להיקלט באלגוריתם החיפוש של גוגל בהתאם לביטויים הנמצאים בתוכן הכתוב. כבעלי עסק, חשוב להבין מהו התוכן הרלוונטי ביותר שמתקשר לעיקרו של העסק, כך שיראה שהוא מותאם לאתר בצורה טבעית ולא מועלה בו נטו כאמצעי קידום. תוכן איכותי הוא גורם משלים לכל האלמנטים השונים באתר העסק, והופך אותו לאיכותי.

 

מחשב

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
חשוב להשקיע באתר העסק שלך
בניית אתרים
למה חשוב להשקיע באתר של העסק שלך?

בעידן שלנו בו הכל קורה ומתקיים באינטרנט, השקעה באתר לעסק שלך היא לא רק שדרוג מודרני אלא חובה של ממש. אתר אינטרנט מקצועי ונגיש של

6 טיפים לבניית אתר מצליח לעסק שלך!
בניית אתרים
6 טיפים לבניית אתר מצליח לעסק שלך!

אחד המרכיבים המרכזיים של נוכחות ברשת הוא ניהול של אתר אינטרנט מעוצב, יעיל ומצליח. האתר מהווה לעתים קרובות נקודת הקשר הראשונה עם הלקוחות פוטנציאליים ולכן

בניית אתר לעסק קטן
בניית אתרים
מה החשיבות של בניית אתר לעסק קטן

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט היא חיונית להצלחתו של כל עסק, ללא קשר לגודלו. בניית אתר לעסק קטן הפכה להיות הכרח של ממש

שופיפיי בעברית
בניית אתרים
5 סיבות להפוך את אתר השופיפיי לעברית

מסחר אלקטרוני הוא תחום שנמצא בצמיחה מתמדת בשנים האחרונות, ועם ההתפתחות שלו עולה גם הצורך בפלטפורמות נוחות וידידותיות למשתמש. שופיפיי היא מערכת נוחה שעושה מאמצים