אלמנטור – סקירה מלאה

אלמנטור
תוכן העיניינים

עד לא מזמן, בניית אתר אינטרנט שנתמך במערכת תוכן בסיסית ופשוטה, המאפשרת להזין לאתר שלכם תוכן בדומה לפורמט וורד, הייתה יעילה ומספקת. אך כיום, בעקבות השינויים והשדרוגים המהותיים שעובר עולם הדיגיטל, נדרשים פתרונות משוכללים יותר, אשר יודעים לתת מענה לצרכים המשתנים שעולים בבניית אתרים. אחד הפתרונות החשובים ששווה להכיר אם ברשותכם אתר, הוא האלמנטור. לפניכם סקירה מלאה על אלמנטור – התוסף החדשני והפופולרי, ששדרג למיליוני משתמשים את האתר.

ההבדלים בין בניית אתר בסיסי לאתר מתקדם

אתר המבוסס על מערכות תוכן בסיסיות, מאפשר למעשה לצקת את התוכן הרצוי לתוך עמוד האינטרנט הנתון ובכך לבנות את האתר בצורה יחסית אחידה ומוגבלת, הן ברמת הטקסט והן ברמת המבנה של האתר. בניית אתר מתקדם, משלבת בתוכה מגוון אפשרויות עיצוב וחלוקה של התוכן. לדוגמא, שליטה מדויקת בתצוגת האלמנטים, חלוקה לאזורים ותתי- אזורים, והוספת שלל פונקציות מותאמות אישית, אותם תרצו לשלב באתר שלכם.

אז איך בונים אתר מתקדם ובאופן עצמאי? 

בניית אתר מתקדם באופן ידני ומבסיסו, דורשת ידע טכני ושליטה בשפת CSS שלא תמיד יש ברשותנו. קיימות היום מספר רב של פלטפורמות פופולריות וחינמיות לבניית אתרים, כגון Wix  או  ,WordPressשאכן מציעים עיצוב מגוון יותר, אך הן מבוססות מערכות תוכן מובנית ופשוטה. על אף יתרון החינמיות והנגישות שיש בפלטפורמות אלה, הן בכל זאת מוגבלות ולא גמישות עבור מי שרוצה לבנות אתר מתקדם יותר ולערוך אלמנטים מסוימים באתר על פי צרכיו הייחודיים.

כדי לתת מענה למגבלה הזו, הומצאו תוספים בשםPage Builders  – "בוני עמודים". אלו משתלבים על גבי הפלטפורמות החינמיות לבניית אתרים ולמעשה משדרגים פלאים את ברירת המחדל המוצעת בפלטפורמה החינמית. ע"י שימוש ב Page Builders תוכלו לבנות את האתר שלכם ולעצב את האלמנטים הקיימים בו בצורה מקצועית ומרשימה. החשיבות של תוספי ה- Page Builders בבניית אתרים העלתה את הפופולריות שלהם בשוק, אך לא כולם מציעים את אותה רמת שכלול, נגישות וחווית משתמש, שמציע האלמנטור.

צורת העבודה עם האלמנטור 

תוסף האלמנטור מבוסס על צורת עבודה של "גרירה ושחרור". בקלות רבה, תוכלו לבחור אילו אלמנטים תרצו להכניס לאתר שלכם, לשלוט במיקום האלמנט, בגודל שלו וביחס שלו לאלמנטים אחרים על פני העמוד שיצרתם. שיטת עבודה זו, דומה לשיטה הקיימת בפלטפורמות בניית האתרים החינמיות, אך העריכה באלמנטור, מתאפשרת גם ברמת העמוד היחיד. כמו כן, ניתן גם להציב כל אלמנט שתבחרו, באזור שהוגדר מראש באתר, או לחלופין, להגדיר אזור חדש ע"פ בחירתכם.  

בנוסף, אלמנטור מאפשרת שילוב של אלמנטים מורכבים יותר בעיצוב האתר שלכם, אשר הופכים אותו למשוכלל ומתקדם יותר. למשל, תוכלו להוסיף לשונית משימות, תצוגת תמונות מתחלפת ולשחק עם תצוגת הסרגלים הצדדים (Sidebars) ומיקומם בעמוד. תוכלו כמובן גם לעצב את העמוד ברמת הצבע, גופן, לשלב לינקים ולהדגיש תכנים, כמו גם לשלוט בגימור של כל אלמנט עד רמת הפיקסל.

יצירת אתר רספוניסיבי (התאמה אוטומטית למסכים) 

אחד המרכיבים החשובים ביותר בבניית אתר מתקדם כיום, הוא הפיכתו למותאם לממשק מובייל. אלמנטור הוא תוסף תומך רספונסיביות והוא מאפשר תצוגה והתאמה של האתר שלכם למובייל, כולל האפשרות לערוך את התצוגה מבלי הצורך בטלפון הנייד עצמו.

היתרונות של אלמנטור על פני תוספים אחרים בשוק

כיום אלמנטור נחשב לPage Builder  אשר מציע את המגוון הרחב ביותר של אפשרויות עריכה ושדרוג אתרים, כמו כן יש לו יתרונות מהותיים אשר הופכים אותו לאטרקטיבי יותר על פני המתחרים בשוק.

תמיכה מלאה בעברית

מאחר וזהו מוצר שפותח בישראל, האלמנטור מאפשר תמיכה מלאה בשפה העברית, דבר חשוב ביותר בהוספה ועיצוב של תוכן באתר שלכם. התמיכה בעברית, חוסכת התעסקות מיותרת ולעיתים אף מורטת עצבים, בהתאמת האותיות ומבנה העברית לתבנית לועזית.

חווית משתמש נוחה וידידותית

אלמנטור מעוצב כתוסף ששם דגש רב על נגישות ונוחות השימוש בו. תפריט הפעולות שהוא מציע, ברור, נעים לעין ועם זאת מגוון באפשרויות שונות.

עדכון ותחזוקה

אלמנטור מצטיינים בעדכון הגרסאות שלהם בקביעות ונדמה כי שיפור וטיוב המוצר הוא דבר עומד בראש מעיניהם.

עיצוב קבוע באזורים שונים

יתרון פרקטי ונהדר שתוסף האלמנטור מציע, הוא היכולת לשלוט על אזורים שונים באתר כתבנית קבועה. כלומר, להגדיר את עיצוב אחיד של כמה עמודים שונים, כמו header ו footer, לדוגמא: הלוגו שלכם, או תפריט הניווט. 

קיימת גרסה חינמית

אלמנטור מציעים את התוסף שלהם להורדה ללא תשלום, שלעיתים מספיק עבור צרכים של אתרים מסוימים. עם זאת, לגרסת הפרימיום יתרונות רבים. אחד מהיתרונות הגדולים של גרסת הפרימיום, הוא האפשרות לעצב את האתר לא רק ברמת העמוד היחיד, אלא גם לערוך ולשדרג בצורה משמעותית את התבנית של האתר. לדוגמא, הוספה של מדיה ושיתוף ברשתות החברתיות, יצירת טופס אינטרנטי בעיצובכם וחשוב לא פחות, שימוש בשירותים מגוונים דרך  API הם רק חלק מן היתרונות בגרסה המלאה.

הרחבות ותוספים מקוריים

אלמנטור מציעים באתר שלהם, הורדה של אינספור תוספים אחרים שיצרו ושלרוב הפונקציה שלהם היא ספציפית יותר או פחות פופולרית בגרסאות הבסיס. לדוגמא, הוספה של טבלאות מחיר, תצוגת גלריה של עובדים ועוד תוספים רבים אחרים, שיכולים לתת מענה מובנה, כמעט לכל צורך שיעלה בבניית האתר שלכם.

כאמור, יותר משני מיליון התקנות של תוסף האלמנטור, הפכו אותו לתוסף המוביל מבין הPage Builders  המוצעים כיום בשוק. נדמה כי האלמנטור מציע מגוון רחב של פתרונות בנייה ועיצוב אתרים, וזאת באמצעות ממשק נוח ופשוט, למשתמשים אשר מצד אחד לא רוצים להתפשר על איכות האתר שלהם, ומצד שני אין באפשרותם להשקיע יותר מדי זמן ומשאבים בבניית אתר מתקדם מן הבסיס.

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!