איך עושים דרופשיפינג בשופיפיי בימינו הדיגטליים?

אתר קניות
תוכן העיניינים

אם אתם עומדים להיכנס לעולם זירת המסחר האלקטרוני, בהחלט יש כמה דברים שחשוב לדעת לפני דריסת הרגל שלכם לעולם הנ"ל.

למשל, האם ידעתם שבימינו אתם יכולים להיות בעלים של חנות אינטרנטית, מבלי שיהיה לכם את הצורך להחזיק בסחורה במחסן? הנה כל המידע.

אם אתם שוקלים להקים חנות אונליין בימינו, אנחנו בהחלט נעודד את ההחלטה הזאת. חשוב להבהיר, אנחנו לא מפזרים כאן צ'קים ללא כיסוי ולא מבטיחים הרים וגבעות. אף אחד לא יכול לחתום לכם על התעשרות מחנות אינטרנטית. יחד עם זאת, כל אחד יכול לחתום לכם על כך שאנשים רבים מצליחים לייצר כסף נאה ביותר מחנויות אלו. הנה כל מה שצריך לדעת, רגע לפני שמקימים חנות שופיפיי עם דרופ-שיפינג.

 

מדוע דרופשיפינג נחשבת שיטה כה מוצלחת בימינו?

למעשה, חלק מהסיבות לכך שאנשים מקימים חנויות אינטרנטיות, טמונות בנושא של דרופ-שיפינג. ניתן לקרוא לתהליך הנ"ל גם דרופשיפינג או DROP SHIPPING, אך המשמעות היא זהה. המשמעות היא: מכירת סחורה באינטרנט מבלי שיהיה צורך להחזיקה באופן פיזי אצלכם במחסן בישראל.

מכירים את הפלטפורמה הנקראת שופיפיי? ומה עם הפלטפורמה שנקראת אי-ביי? אלו הן פלטפורמות שפועלות בצורה של דרופ-שיפינג כבר שנים רבות. בכדי להקים חנות שופיפיי, קודם כל יהיה עליכם לבחור נישה מתאימה של מוצרים ולאחר מכן, תצטרכו לרכוש דומיין.

 

מה עוד נצטרך לעשות בכדי להקים חנות שופיפיי עם DROP SHIPPING?

בין היתר, תצטרכו גם לחבר את הפייפל שלכם אל חנות השופיפיי. אל-חשש, אתם תקבלו הנחיות משופיפיי במהלך כל התהליך של דרופשיפינג בחנות. ולגבי ההכנסות שלכם מהחנות, אנחנו נמליץ לכם לשבת לפגישת ייעוץ עם רו"ח מומחה לסחר אלקטרוני.

רואה חשבון יידע להגיד לכם אפילו מה הצפי להכנסות שלכם, אם אתם בשלב ההתחלתי של הקמת חנות שופיפיי. בין אם אתם מחזיקים את הסחורה כאן בארץ, או שמא אתם משתמשים בשיטות כמו דרופ-שיפינג, בכל מקרה אתם תהיו מחויבים בתשלומי מיסים למדינה.

 

מסחר בזירות האלקטרוניות מחויב בתשלומי מיסים למדינה

חשוב לזכור, תמיד יהיה כדאי לשבת עם רואה חשבון למסחר אלקטרוני ולקבל את כל הפרטים המדויקים. אמנם האינטרנט הוא מקום נהדר לשאוב בו השראה, אבל אל תסתמכו על מידע חלקי שאתם מקבלים אונליין. בסופו של דבר, כל מה שקשור במס הכנסה – חייב להיות מדויק ביותר. אנשים מסתבכים עם החוק על תשלומי מיסים לא נכונים, ואתם ממש לא רוצים את מס הכנסה אצלכם במשרד.

מאחר שמסחר בזירות האלקטרוניות מחויב במיסים למדינה, ככה גם רלוונטי לגבי השיטה של דרופ-שיפינג. גם אם הסחורה אינה מוחזקת אצלכם במחסן בישראל, דעו לכם שמס הכנסה בודק עצמאים מכל הסוגים ובכל הארץ. גם עצמאים אשר אינם מחזיקים במרכולתם באופן פיזי.

 

קנייה וירטואלית

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
רעיונות למתנה לבת הזוג שלך
קניות באינטרנט
4 רעיונות למתנה לבת הזוג שלך

אם נעיר אתכם באמצע הלילה ונבקש לשמוע על רעיונות למתנות כלליות, סביר להניח ש"תמטירו" עלינו עשרות הצעות, זה הרי פשוט. העניין הוא שהקושי בא לידי

אתר בגדים
קניות באינטרנט
איפה מוצאים קופונים לשופינג ברשת?

  ישראלים רבים תרים אחר קופונים במטרה למצוא הנחות אטרקטיביות על מוצרים שאותם הם קונים דרך הרשת. הסיבה לחיפוש הזה מוצדקת בהחלט, כיון שקופון איכותי

איפה קונים ציוד גיימינג?
קניות באינטרנט
איפה קונים ציוד גיימינג?

בשנים האחרונות, אנו רואים עלייה דרמטית בביקוש ובפופולריות של עולה הגיימינג, ובפרט באלו של ציוד הגיימינג. אנשים מכל הגילאים המשחקים במשחקים שונים וברמות שונות, מחפשים