איך לעצב אתר מותאם לחוויית משתמש?

מסך של אפל
תוכן העיניינים

תקופת הקורונה שינתה את הכלכלה הישראלית מן הקצה אל הקצה כאשר הדבר הבולט ביותר בתקופה זו היא העובדה כי כל העסקים כמעט נעשים דרך האינטרנט.

זה מוביל אותנו למסקנה שאם אתם בעלי עסק אתם חייבים אבל חייבים אתר אינטרנט בו תמכרו את מרכולתכם.

ללא אתר אינטרנט קשה היום מאוד לשרוד וזה משהו שלא נתון במחלוקת.

על רקע זה אנו חייבים לציין כי אתר אינטרנט חייב להיות מותאם עם חווית משתמש. אם האתר לא יהיה מותאם הרי שההצלחה שלו תהיה הרבה פחות גדולה ואת זאת חשוב לזכור.

עוד נקודה שאנו חייבים להדגיש היא שהאתר חייב להיות מותאם לשימוש בסמארטפון וזאת עקב העובדה כי כיום אנשים רבים עושים את הקניות שלהם בפלאפון ולא במחשב האישי ולא רק זאת אלא שגוגל ממקמת את האתר שלכם על פי הנראות של בסמארטפון שלכם.

 

האם לעצב את האתר לבד?

עליכם להבין כי יש תורה שלמה מאחורי עיצוב אתרים ועליכם לדעת כי אי אפשר לעשות זאת לבד. אם תנסו לעצב את האתר לבד אתם תהיו בבעיה קשה ותבזבזו זמן רב על כך ועליכם לזכור כי זמן שווה כסף. יש אנשים רבים אשר ניסו לעצב את האתר שלהם לבד ואז גילו כי הדבר לא אפשרי ךא הם כבר הוציאו עשרות אלפי שקלים על עיצוב עצמאי וזה חבל מאוד כי עיצוב לא צריך לעלות כל כך הרבה. לכן העצה הטובה ביותר שאפשר לתת היא לא לעצב את האתר לבד אלא עם מומחים אשר זה תחום ההתמחות שלהם וכך האתר שלכם יהיה מעוצב לעילא ולעילא.

 

מה אסור לעשות בעיצוב אתרים?

לא צריך להיות מומחה לבניית אתרים בכדי להגיד את המילה אונליין שמונליין וזאת מכיוון שכיום כל בניית אתרים חייבת להיות ברמה הגבוהה ביותר שיש והמילים הללו לא מייצגות את עולם הבנייה. על רקע זה אנו חייבים לציין בפניכם כי יש דברים אשר אסור לעשות בעת בניית האתר והדוגמא הבולטת ביותר לכך היא העובדה כי אסור להעתיק בעת בניית האתר שלכם. האתר שלכם חייב להיות ייחודי ולא דומה לאף אתר אחר מכיוון שאם תהיה העתקה והלקוח יעלה על זה אזי אתם תהיו בבעיה קשה. לכן כל אתר חייב להיות ייחודי ואסור להסתכן עם העתקה ועל כך אין עוררין.

 

אל תבחרו מעצב אתרים מבלי לראות עיצובים קודמים שלו

אין ספק כי בניית אתר צריך לעשות רק עם מעצב אתרים מומחה. אז איך נבחר את המעצב הטוב ביותר? התשובה היא שאנו צריכים ללכת ולראות אתרים קודמים שהמעצב בנה וכך להתרשם האם הוא יודע לבנות אתרים ברמה גבוהה או שמא עלינו להמשיך ולחפש אחר מעצב אתרים יותר מקצועי ויותר טוב.

 

אתר בנוי

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
חשוב להשקיע באתר העסק שלך
בניית אתרים
למה חשוב להשקיע באתר של העסק שלך?

בעידן שלנו בו הכל קורה ומתקיים באינטרנט, השקעה באתר לעסק שלך היא לא רק שדרוג מודרני אלא חובה של ממש. אתר אינטרנט מקצועי ונגיש של

6 טיפים לבניית אתר מצליח לעסק שלך!
בניית אתרים
6 טיפים לבניית אתר מצליח לעסק שלך!

אחד המרכיבים המרכזיים של נוכחות ברשת הוא ניהול של אתר אינטרנט מעוצב, יעיל ומצליח. האתר מהווה לעתים קרובות נקודת הקשר הראשונה עם הלקוחות פוטנציאליים ולכן

בניית אתר לעסק קטן
בניית אתרים
מה החשיבות של בניית אתר לעסק קטן

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט היא חיונית להצלחתו של כל עסק, ללא קשר לגודלו. בניית אתר לעסק קטן הפכה להיות הכרח של ממש

שופיפיי בעברית
בניית אתרים
5 סיבות להפוך את אתר השופיפיי לעברית

מסחר אלקטרוני הוא תחום שנמצא בצמיחה מתמדת בשנים האחרונות, ועם ההתפתחות שלו עולה גם הצורך בפלטפורמות נוחות וידידותיות למשתמש. שופיפיי היא מערכת נוחה שעושה מאמצים