כל אחד יכול להפוך את האתר שברשותו לאפליקציה בקלות. עובדה זו התגלתה לנו לפני כמה ימים והחלטנו שלא להישאר אדישים אליה. לכן, התיישבנו לכתוב את המדריך הנוכחי שיציג בפני כל דורש את 4 השלבים שיובילו להמרה המבוקשת במינימום מאמץ. הישארו כאן ותגלו איך תוכלו לעשות זאת תוך זמן קצר.
השלב הראשון – פונים למקצוענים
הפיכת האתר לאפליקציה חייבת להתבצע על ידי מומחים בתחום. שכן, מדובר בתהליך שמצריך היכרות מעמיקה עם פרמטרים חשובים, לדוגמא:
- סנכרון מושלם: חשוב שיתקיים סנכרון בין האפליקציה לאתר שלכם שנוגע לעיצוב, התוכן והפרטים אודות המוצר או השירות שאתם נותנים
- חוויית משתמש איכותית: חשוב להקים אפליקציה שתבטיח למשתמש ממשק נוח ואינטואיטיבי, כדי להעלות את המרות העסק ולהפחית את הסיכויים לנטישת לקוחות
- מהירות גלישה: תהיו בטוחים שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם ירצו לגלוש באפליקציה שהיא לא רק מתקדמת, אלא גם מהירה. שכן, מדובר בקריטריון שמאפשר ליהנות מחוויית רכישה טובה
השלב השני – קבלת פרטים על חברות מומלצות
כעת ברור לכם שתצטרכו לפנות לחברה מומלצת שמעסיקה מומחים שיודעים איך הופכים אתר לאפליקציה על הצד הטוב ביותר. כדי שזה יקרה, עליכם לקרוא חוות דעת שנכתבו על חברות אלה ברחבי הרשת. נמליץ לבקש תיק עבודות שיציג בפניכם את האפליקציות שהוקמו עבור בעלי אתרים אחרים.
כך תוכלו לראות מקרוב את טיב העבודה של החברה ולהבין אם התוצאה מתאימה לסטנדרטים שלכם. רגע לפני שנעבור לשלב הבא, נבקש מכם לבדוק את משך ההכנה של האפליקציה. שכן, חברות שנחשבות לשם דבר בתחום יתחייבו על פרק זמן קצר במיוחד שיאפשר להעלות את האפליקציה לחנויות (מדובר בדרך כלל בטווח שנע סביב 14 ימים).
השלב השלישי – עורכים שיחת ייעוץ
סביר להניח שמצאתם חברה מומלצת בשלב הקודם. אם כך, זה הזמן לתאם שיחת ייעוץ עם אחד מנציגיה, כדי שאלה ימסרו פרטים אודות ההליך. נדגיש שחברה מקצועית תבקש מכם למלא טופס ייעודי שמאפשר להכיר באתר שלכם מקרוב. כך שניתן יהיה להתחיל מיד לאחר מכן לבצע את האפיון וההקפה החיוניים שיובילו להפיכת אתר לאפליקציה שיגדיל את המכירות של העסק שברשותכם.
השלב הרביעי – קבלת האפליקציה ועריכת שינויים בעת הצורך
תצטרכו להמתין זמן מה לאחר סיומו של השלב השלישי. שכן, המומחים צריכים לבחון את האתר שלכם מקרוב, כדי להפוך אותו לאפליקציה. שימו לב, בשלב הרביעי, אתם תוכלו להסתכל באפליקציה ולראות אם יש צורך בעריכת שינויים. נציגי החברה לא ישאירו אתכם מאחור, הם יהיו קשובים להערותיכם ויסייעו ככל הניתן, כדי שתצאו עם האפליקציה המושלמת.
השלב האחרון לסיום: שיגור האפליקציה לאפל וגוגל
ברוכים הבאים לשלב האחרון! הגעתם לרגע שבו תצטרכו לתת את האישור הסופי לנציגי החברה, כדי שאלה יוכלו להעלות את האפליקציה שלכם לאוויר (כלומר, לחנות האפליקציות של גוגל ואפל). זה הזמן להתחיל בקידום האפליקציה, כדי למשוך אליה לקוחות פוטנציאליים.