אחת מדרכי השיווק היעילות היא הקמת מועדון לקוחות ללקוחות העסק. גם הלקוחות מבינים שמדובר בטריק שיווקי שאמור לצ'פר אותם וכך הם מעוניינים להצטרף למועדון ולקבל את ההטבות. כאן ריכזנו עבורכם את היתרונות המובילים בהקמת מועדון לקוחות. אם יש לכם עסק שאתם רוצים לקדם ולייעל, כאי שתבחנו את האפשרות להטמיע גם בו מועדון שיצ'פר את הלקוחות.
הלקוח מרגיש שייך
לקוח שנכנס לחנות כשהוא חבר במועדון שלכם, מרגיש תחושת שייכות. גם אם הוא לא יקנה דבר, הוא עדיין ימשיך להרגיש שייך וזה מוריד ממנו את המסך המגן עליו מפני קנייה. כך הוא מרגיש נאמן כאשר הוא רוכש במקום בו הוא מוכר כחבר מועדון וכך הוא רוכש ביתר קלות. ולכל מי שטוען שקשה לנהל מועדון לקוחות ומדובר בעוד עיסוק, הרי שהוא צודק באופן יחסי.
כיום יש פתרון שעוזר למאות עסקים בישראל להנות מיתרונות מועדון לקוחות כשהם עצמם לא צריכים להתעסק בכך: פונים לחברה העוסקת בניהול מועדוני לקוחות וכך היא זו שמקימה את המועדון ודואגת לכל הנדרש, בהתאמה לאופי העסק וצרכיו. כנסו להנות משירות כזה: ניהול מועדון צרכנות.
הלקוח רוצה הטבות
חברי מועדון מקבלים הטבות בהתאם להחלטת בעל העסק. ההטבות יכולות להיות נקודות מצטברות, אחוזי הנחה במועדים מסוימים, כל ביקור מזכה במתנה וכו'. ללקוח יש עניין לצבור נקודות ולכן אם הוא יצטרך לרכוש מוצר שהוא יכול לרכוש אצלכם, הוא יעדיף לעשות זאת מאשר לרכוש בחנות אחרת.
פילוח קהל היעד
יש לקוחות ויש לקוחות. לכל אחד צריכה אחרת. בעת ההצטרפות למועדון אתם יכולים לשאול שאלות מנחות וכך להגיע אל מידע שיסייע לכם להכיר את הלקוח ולזהות אילו מוצרים עשויים לעניין את הלקוח שלכם. אם אתם רואים כי הלקוח סטודנט, לדוגמא, מוצרי עזר ללימוד יכולים לעניין אותו. לקוח טבעוני יתעניין באוכל טבעוני במסעדה וכן הלאה.
לאחר שיש פילוח קהל יעד, תוכלו לפנות לכל קבוצת לקוחות בדרך שיווקית אחרת התואמת להם. בפרטי ההצטרפות הלקוח יכתוב את כתובת המייל שלו וכך גם תוכלו לשלו לו מסרים שיווקיים ולהגדיל את רשימת התפוצה ברשתות הדיגיטליות.
הנתונים נאגרים
כל רכישת מוצר של חבר מועדון נשמרת במאגר וכך יהיה לכם קל למפות נתונים ולראות מהם הרגלי הצריכה של הלקוחות שלכם ממוצרי החנות לכם. ניתוח הנתונים מאפשר לבעל העסק להסיק מסקנות ולהגדיל את רווחיות העסק.
הצטרפו להצלחה של הגדולים
גם אתם יכולים להגדיל את המכירות בעסק שלכם. פנו עוד היום לחברה העוסקת בניהול מועדוני לקוחות ותהנו מלקוחות חוזרים ללא הרף. אסטרטגיית השיווק של מועדון הלקוחות גם היא דורשת מומחיות ולכן, פנייה אל חברה כזו, תמקסם את הרווח שלכם מהעניין. כי כפי שסיכמנו כאן, יש לא מעט יתרונות להחזקת מועדון לקוחות.