4 תוספים מיוחדים של וורדפרס שאתם חייבים להכיר

לוגו של תוכנה
תוכן העיניינים

אחד הדברים החשובים ביותר להצלחת אתר אינטרנט הוא הנראות שלו. כדי שהאתר יהיה פעיל הוא צריך להיות לא רק עשיר בתוכן מילולי ולא רק נוח לגלישה ושימוש. הוא צריך קודם כל להיראות טוב. במאמר שלפניכם פירטנו על תוספים חשובים הקשורים כולם לבנייה וויזואלית של אתר וורדפרס ולעיצוב אתר קיים.

 

תוסף מס' 1 לבניית עמודים וויזואליים:  Elemenator

לא עוד תוסף: אחד התוספים הפופולריים ביותר לוורדפרס. אלמנטור הוא תוסף לבניית עמודים וויזואליים באתר. הוא מאפשר עיצובים בהתאמה אישית.

עלות: יש גרסה חינמית בסיסית, וגרסת פרימיום במחיר של 49$ לחודש. בגרסת הפרימיום ניתן לשלוט בחלקי האתר השונים וגם להתממשק אל ווקומרס.

אלמנטור נחשב לתוסף המומלץ ביותר לבניית עמודים וויזואליים איכותיים ומותאמים אישית! לאלמנטור מספר לא מבוטל של הרחבות שניתנות על התוסף, כל אחת מהן פותחת אפשרויות נוספות לשליטה ויצירת תכנים וויזואליים.

 

תוספים לעיצוב דפים קיימים באתר

YELLOW PENCIL

מה דעתכם לשלוט בעיצוב של האתר בזמן אמת? זה מה שקורה עם התוסף הפופולריYELLOW PENCIL! אתם מוזמנים לנסות להגדיל ולהקטין את הטקסטים, לצבוע מחדש כל אלמנט גרפי וגם את הרקע, ואפילו לשנות אנימציות. בנוסף, תוכלו לשלוט בתצוגת האתר במובייל.

עלות: 25$ לחודש. תוכלו לשלם עבור הארכת תקופת התמיכה הטכנית של התוסף, שמלכתחילה ניתנת למשך חצי שנה.

 

WP Real Media Library

תוסף לארגון ספריות מדיה וויזואליות לאתרי וורדפרס. הממשק נוח לשימוש, ומהווה תחליף מעולה לממשק המקורי של ספריית המדיה בוורדפרס.

עלות: 24$ לחודש.

 

Imgify

תוסף חובה! כל התמונות שבאתר עוברות אופטימיזציה. איך בדיוק? התוסף דוחס את התמונות ומפחית את המשקל שלהן, אך מבלי לפגוע באיכות שלהן. כך מתקבלות תמונות אופטימאליות לאתר. ומה אתם צריכים לעשות בשביל זה? שום דבר. להתקין את התוסף, והאופטימיזציה מבוצעת אוטומטית.

עלות: חינם. ועל זה נאמר: נותנים לך, תיקח.

 

Responsive Menu

כשמו כן הוא: תוסף שיוצר תפריטים רספונסיביים (כלומר, תגובתיים). מה זה אומר? שכל הגולשים שנכנסים לאתר מהמובייל נהנים מתפריט נוח יותר שחוסך מקום באתר. התוסף תומך בעברית – אפשר גם לקבוע היכן התפריט ממוקם ואיך הוא ייפתח. לתוסף גרסה בסיסית וגרסת פרו, שבה ניתן להוסיף גם אנימציות לפתיחה וסגירה של תפריטים.

 

למה צריך תוספים לוורדפרס?

וורדפרס היא המערכת הפופולרית ביותר לניהול תוכן. היא משמשת בין השאר את הניו יורק טיימס ואת ה-BBC. אנחנו, לפחות השתכנענו.

לא סתם זכתה WP לשגשוג שלה – מדובר במערכת סופר נוחה לשימוש המתמשקת היטב לכל מערכת אינטרנטית. פיתוח וורדפרס לאתרים מומלץ בין השאר בגלל הגמישות שהוא מאפשר: ניתן להוסיף פלאגינים ותוספים וליהנות מפיתוחים ותבניות של יוזרים אחרים של וורדפרס. התוספים מעידים על איכותה של המערכת ועל הגמישות שלה, לכן הם בגדר יתרון בולט.

לסיכום, יש מגוון תוספים מומלצים לוורדפרס, ביניהם תוספים רבים לעיצוב ובנייה וויזואלית של האתר.

מחשב נייד

 

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים