תאונות עבודה – מה חשוב לדעת לפני שמתחילים בתהליך תביעה

משקל
תוכן העיניינים

תאונות עבודה הן אירוע שכיח מאוד, ובמקרה שנפגעתם באחת כזו, חשוב שתכירו מספר דברים עוד לפני שאתם פונים להליך משפטי.

ההיכרות המוקדמת עם המידע תעזור לכם במהלך התביעה, ותאפשר לכם להיערך בצורה נכונה לקראת ההליך המשפטי.

היערכות נכונה לקראת ההליך המשפטי היא המפתח לכך שתקבלו את מלוא הזכויות שלכם.

 

תאונת עבודה

תאונת עבודה למעשה יכולה לקרות לכל אחד מאתנו, ובדיוק בגלל הזה המידע שתקראו כאן הוא כל כך חשוב. אתם לא יכולים לדעת מתי המידע הזה יהיה רלוונטי עבורכם, אבל כאשר תצטרכו אותו יש לו ערך רב. לפני שנתחיל לדבר על תאונות עבודה בפועל חשוב לציין את החשיבות הרבה של ייעוץ על ידי עורך דין שמומחה בתחום בכל שלב של התהליך.

מדובר על הליך משפטי, שלעיתים יכול להיות מורכב במיוחד, והמפתח לצליחה של ההליך בצורה הרצויה מבחינתכם הוא התייעצות עם עורך דין בכל משך התהליך.ronkinlaw.co.il יוכל ללוות אתכם בנושא תאונות העבודה, ואתם תזכו לעורך דין מנוסה ומקצועי שיגביר את הסיכוי שלכם לקבלת תוצאה טובה במשפט. זה מה שאתם צריכים לדעת לפני התחלה בהליך תביעה.

 

מה מוגדר תאונת עבודה?

אולי תופתעו לשמוע, אבל לא כל פגיעה שחוויתם במקום העבודה שלכם ישר תהיה מוגדרת כתאונת עבודה. באופן כללי ניתן לומר שתאונת עבודה היא תאונה שלמעביד יש צד של אשמה בה, גם אם בצורת רשלנות בלבד, אולם לא כל תאונה שאותה חוויתם במסגרת העבודה מוגדרת תאונת עבודה. לאור זאת, לפני הגשת תביעה בדקו היטב שהתאונה שעברתם היא אכן תאונת עבודה.

 

התרחשות התאונה

לאור העובדה שהתביעה תגיע לבית המשפט, חשוב לתעד את התרחשות התאונה במידה האפשרית. צלמו תמונות של הזירה שבה התרחשה התאונה וכמובן בדקו האם היו עדי ראייה שיוכלו להעיד לטובתכם בבית המשפט. כל ראיה שתשיגו תגביר את הסיכוי שלכם לזכות בהליך המשפטי.

 

מצב רפואי

הפיצוי בגין תאונת העבודה נקבע במידה רבה על פי המצב הרפואי שלכם. הקפידו על תיעוד מדויק של המסמכים הרפואיים השונים של מצבכם לאורך כל התקופה שלאחר התאונה. גם אם התאוששתם, תיעוד שמוכיח שהמצב שלכם היה קשה בתחילת הדרך יכול להגדיל את סך הפיצוי שאליו תהיו זכאים.

במסגרת המסמכים הרפואיים מומלץ להציג בבית המשפט חוות דעת של מומחה בתחום הרפואי שבו חוויתם את הנזק. חוות הדעת של המומחה יכולה להוות כלי שובר שוויון שיכריע את הכף לטובת הטענות שלכם לאור חוות הדעת שאותה תציגו לבית המשפט.

 

לסיכום

תאונות עבודה הן אירוע שכיח, ואם חוויתם אחת כזו, חשוב שתפעלו בצורה נכונה כדי לקבל את מה שמגיע לכם מבית המשפט. הדבר הראשון הוא כמובן לוודא שמה שעברתם מוגדר בחוק כתאונת עבודה. בנוסף, התייעצו עם עורך דין מנוסה כדי לקבל פיצוי הולם.

איש משפט

 

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים