בדיקות חדירה לאפליקציות WEB

מחשב נייד
תוכן העיניינים

סביבות מחשוב ארגוניות

ישנם אתגרים רבים בתוך הסביבה של מערכות מחשב ארגוניות: סיכוני תקיפות סייבר, בעיות ואירועי אבטחה, גניבה של מידע ופריצות. בעיות בשירות הארגון ואף גרוע יותר – הפסקתו, מהוות פגישה קשה מאוד בפעילות השגרתית השוטפת שלו ועלולות לגרום להשלכות קשות כמו פגיעה במוניטין ופגיעה כלכלית ומדינית.

 

חשיבות מבדקי החדירה

בימינו, הארגונים הינם מטרה לתקיפות סייבר מכוונות וגם אקראיות המתבצעות בעולם הרשת. לכן, חשוב לבצע בדיקות חדירה איכותיות לאבטחת המידע ולשמירת הנכסים המאוד קריטיים של הארגון. ניתן גם לבצע Pen Test. מבדקי חדירה ובדיקת PT נחשבות לנהוגות וחשובות מאוד בעולם של הבדיקות של מערכות מחשב, מחשוב ארגוני ויישומים אינטרנטיים. בדיקות אלה מוצאות את הנקודות החלשות יותר של התוכנה, אלה שהתוקפים יכולים לנצל ולתקוף.

 

הצלת המצב מראש

באמצעות בדיקות אלו ניתן לזהות מקומות שהם פגיעים יותר לפרצות אבטחה ולהקטין סיכויים שהן יקרו, עד כמעט למנוע אותן. פרצות אבטחה הן דבר נפוץ, שקורה בכל מקום ובכל זמן. בדיקות מקדימות לעסק/אתר/תשתית יכולות להציל אותו. כשבדיקות החדירה מתבצעות ביוזמתו של בעל העסק, הוא יכול לקבל פירוט מחושב ומפורט של המערכות השונות שבהן הוא משתמש אשר בתוכן נשמר כל המידע העסקי הרגיש. פירוש זה מסייע, מגן ושומר על העסק באופן הטוב ביותר ויכול לאפשר לבעל העסק יותר נחת.

 

הגבלת הזמן

את התקפת הסייבר מבצעים ומנהלים האקרים מקצועיים, מתוחכמים ויצירתיים והן לרב נמשכות הרבה זמן, לעומתן, בדיקות החדירה מוגבלות יותר בזמן. לכן, יש חשיבות לחדש את הבדיקה של הארגון.

 

מטרתן של מבדקי PT ובדיקת חדירות

  • ביצוע בדיקה של התכנות של כל מיני מתקפות ושל מערך ההגנה המיועד לתקיפה ואופן הטיפול בו.
  • זיהוי נקודות תורפה שלא יכולות להיחשף על ידי כלים אוטומטיים סטנדרטיים.
  • סיפוק הוכחות וכלים לשיפור מערך ההגנה והאבטחה של החברה.

 

יתרונות בדיקות חדירה ושירותים של הערכת פגיעויות

  • מפחיתות את הסיכוי להיות קורבן של מתקפות סייבר למיניהן.
  • המידע של החברה\ארגון נשמר בצורה טובה יותר ובעקבות כך מצטמצמים הסיכויים לנזקים כלכליים, לפגיעה בשם החברה ולעזיבת לקוחות.
  • מתאימות את העסק אל התקנות שקיימות במערך אבטחת המידע בארץ ויוצרות חוקים פרטיים לבית העסק.
  • מקצות משאבים ומשפרות באופן ניכר את רמת האבטחה.
  • מצמצמות את חשיפות החברה אל פגיעות קיימות וכשלים באבטחה שנוצרים עקב פגיעות שנובעות מכך שלא טופלו בזמן.

 

לסיכום

בעל העסק מקבל דוח עדכני עם פירוט שבאמצעותו אפשר לאמוד את הסיכון לפרצות אבטחה. לאחר מכן ניתן ליצור עבורו תכנית עבודה שמטרתה העליונה היא להגן ולשמר את בית העסק. שימור והגנה מתבצעים באמצעות בדיקות החדירה והPT, טיפול ותיקון של הפגמים ותחזוקת העסק באמצעות סריקה מתקדמת.

 

 

תוכן מאובטח

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים