השלבים לקידום עסק של שיפוצניק בגוגל

קידום בגוגל ראשית
תוכן העיניינים

קידום עסק של שיפוצניק בגוגל הפך לנפוץ מאוד בתקופה האחרונה לנוכח התחרות בין אנשי המקצוע. לצורך העניין צריך יצירתיות והמלצות שהן חלק ממרכיבי הקידום. המאמר יפרט את השלבים לקידום עסק של שיפוצניק בגוגל.

 

שלב 1: חוקרים את מילות הקידום

באופן כללי כאשר מקדמים עסקים בגוגל משתמשים בביטויי קידום שונים. בתחום השיפוץ ישנם לא מעט כאלו ולכן התחרות גדולה. למשל ביטויים כמו: שיפוצים, שיפוץ, קבלן שיפוצים וכד'. צריך להיות ייחודי ולבחור בביטויים יצירתיים, ספציפיים וממוקדים שלקהל היעד יהיה קל לנווט באמצעותם. בשל העובדה שתחום השיפוצים כולל בתוכו לא מעט התמחויות, יש לבחור במילות קידום ספציפיות שנבחרו על ידי מחקר מעמיק. הסיבה לכך היא שאתרים חזקים בתחום זה מתפרסים על הרבה ביטויים ולכן יש לבחור כמה מהם ולהתמקד בהם בכל הכוח.

 

שלב 2: כתיבת תוכן איכותי

חשוב להקים אתר הבנוי באופן איכותי בו מופעים קטגוריות, ספקים, בעלי מקצוע, פוסטים, תמונות, חוות דעת וכד'. באתר יש לשלב תכנים מקצועיים, טיפים, הסברים ועוד. בהתאמה לתחרות בשוק החליטו אם התכנים יהיו קצרים או ארוכים. אך לא חייבים להקים אתר בשביל זה. ישנם אינדקסים או פורטלים בהם מפרסמים אנשי מקצוע כמו שיפוצניקים. במקרים כאלו התכנון יהיה שונה, אך התכנים עדיין יופיעו. בהתאמה לסוג האתר, בין אם זהו אתר פרטי ובין אם זהו אינדקס, בדקו את המתחרים וקבלו מהתכנים שלהם השראה.

 

שלב 3: שיפור היעילות

חשוב להקים אתר יעיל בו משולבות מילות קידום מרכזיות בתכנים משופרים. את שיפור התכנים עושים באמצעות סרטונים, תמונות, קישורים המנווטים באופן מהיר, כותרות מעניינות ועוד. ככל שהחומרים שלכם יהיו יותר מעניינים ומקוריים והתמונות יהיו איכותיות ולא מועתקות, כך היעילות של האתר תשתפר וקידום העסק יפרח.

 

שלב 4: בחירת קישורים נבונה

הקישורים באתר או באינדקס יובילו את קהל היעד למיקומים שונים אליהם אתם שואפים. הדרך היעילה ביותר היא לרכוש קישורים או לבנות קישורים דרך חברה מקצועית בתחום. החלפת קישורים עצמאית תגזול זמן רב מזמנכם. בכל אופן יש להימנע מקישורים למאמרי טראש, פורטלים או אינדקסים עם ספאם, פורומים ללא פעילות, תחומים שלא קשורים לתחום השיפוץ ועוד. הקישורים המתאימים לשיפוצניקים יהיו קשורים לתחום השיפוץ, עיצוב הבית, אנשי מקצוע וכד'. הם צריכים להוביל לכתבות באתרים מוכרים כמו מאקו, וואלה, ynet, כלכליסט ועוד. ככל שהתוכן שלכם יהיה איכותי ואינפורמטיבי יותר, תוכלו לקבל תמורתו קישור איכותי יותר. לחילופין, כשקל להשיג קישור כנראה שהוא אינו איכותי.

 

שלב 5: נוכחות

השיטה בגוגל היא להרחיב את קהל היעד ולהיות נוכח באתרים רבים באמצעות אנקורים. אלו קישורים המובילים לאתרים שונים כמו אינדקסים ורשתות חברתיות. באנקורים הללו "שותלים" קישור עם שם העסק או המותג ככל האפשר. כאשר מבצעים זאת בהיקף גבוה והם יוצאים מאתרים איכותיים, הם יהיו יעילים ויעזרו לכם לקדם את העסק.

 

 

קידום בגוגל

 

 

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
אֲתַר
שיווק דיגיטלי
איך נדע האם קידום האתרי מתבצע כראוי?

אחרי שיש לעסק שלכם אתר אינטרנט, המטרה שלכם היא לדאוג לכמה שיותר גולשים שייכנסו אליו. האתר הופך להיות המקום השני בחשיבותו אחרי העסק עצמו, ואם