קידום אתרים בשנת 2021 – מה חשוב באמת לקחת בחשבון?

קידום אתרים
תוכן העיניינים

לא ספרתי במדויק כמה אנשים בעולם הספיקו כבר לכתוב את הפוסט העונתי על קידום אתרים בשנת 2021. דבר אחד אני יודע להגיד בוודאות: אני בטח לא הראשון שעושה זאת.

 

אלא שככל שחקרתי והעמקתי וחפרתי, נתקלתי באוסף גדול מאוד של עצות, חלקן פרקטיות וחלקן פחות, הרגשתי שמשהו חסר לי. עקרון, שהייתי מצפה שבשנת 2021, לפחות קולגה אחת בעלת שם עולמי תדאג לציין במי מבין הפוסטים שהיא נוהגת להעלות לבלוג המקצועי שלה.

 

אז נכון. לא מעט מקדמים בעולם כתבו על Core Web Vitals ועל החשיבות שלהם לקידום אתרים בשנת 2021. מי שישים דגש על חווית השימוש של הגולש, ויתרכז, בין השאר, בשלושת המדדים המתייחסים למהירות טעינת האתר: משך הזמן עד לטעינת האובייקט הגדול ביותר על המסך, משך הזמן עד שמתאפשרת אינטראקטיביות של הגולש עם מי מן הרכיבים בעמוד שנטען, וגם למידת היציבות של התצוגה – סביר שיוכל להשיג תוצאות טובות יותר ממי שיזניח את המדדים האלה.

 

ונכון. לא מעט מקדמים בעולם כתבו על העדכון של גוגל שמתייחס לשיטת אינדוקס המקטעים, שעוזרת לגוגל להציג תשובות איכותיות יותר לשאילתות שביצעו גולשים, גם אם המענה עבורן נמצא בעמוד שלכאורה לא עוסק במישרין בנושא המדובר. לפי אותם מקדמים, מי שישקיע בתוכן מקיף, רחב והוליסטי יותר, יוכל לראות שיפור בדירוגים של עמודי האתר עבור ביטויי חיפוש איזוטריים יותר.

 

יש גם לא מעט מקדמים שכתבו על כך שצריך לשים לב באופן מיוחד לכוונת החיפוש של הגולש, למהירות האתר, לסמכות שמשדר האתר ולעוד המון פרמטרים אחרים כמו מידע מובנה, אימוג'ים במטא טייטלים, מבנה היררכי נכון של האתר, שיטות הפרד ומשול ועוד המון המון באזוורדים מרגשים אחרים.

 

מה משותף לכל הדברים האלה?

שמדובר בעצות פרקטיות וחשובות לקידום אתרים, גם בשנת 2021.

אבל לדעתי, הטיפ החשוב ביותר, זה שיגרום לאתר שלכם באמת לשדר לגוגל שהוא יכול לספק מענה איכותי לגולשים, לא קיבל התייחסות מספקת, לפחות לא בחומרים אליהם אני נחשף בתקופה האחרונה.

אז אני רוצה שתקדישו לי בכל זאת עוד שלוש דקות, כדי להסביר מה לדעתי יעבוד בצורה הטובה ביותר לעסקים שרוצים לקדם את האתר שלהם בגוגל בשנת 2021.

 

 

הטיפ החשוב ביותר לקידום אתרים בשנת 2021

אם היה לי סאונד של תופים הייתי משתמש בו עכשיו.

והזוכה שלנו לשנת 2021 בקטגוריית הטיפ החשוב ביותר לקידום אתרים הוא: חיבור ה – SEO לתהליכי העבודה המשלימים בעסק!

אתם בטח שואלים את עצמכם עכשיו מה בדיוק אני רוצה מהחיים שלכם.

 

אז אני אסביר

המטרה של מנוע החיפוש היא הרי להציג לגולש את המענה האיכותי ביותר לגולש, זה שיספק לו תשובה איכותית לשאילתא שביצע. כל זה טוב ויפה, אם כל מה שיש לכם לעשות בחיים הוא להיות ספקי מידע.

אבל מה לעשות שבחיים האלה, כדי להתפרנס צריך לעבוד, ולשרת לקוחות, ולספק להם תמורה לתשלום שביצעו, אם מדובר במוצר שהזמינו ואם מדובר בשירות שביקשו לקבל.

עכשיו, מה קורה אם השירות שקיבל הלקוח הוא מתחת לכל ביקורת?

הלקוח יכול לנטוש את האתר ולעבור לאתר אחר – פגיעה פוטנציאלית בדירוג של האתר.

הלקוח יכול להשאיר ביקורת שלילית על בית העסק – פגיעה פוטנציאלית בדירוג של האתר.

הלקוח יכול לפגוע במוניטין של האתר באמצעות פרסום שלילי במגזין כזה או אחר – פגיעה פוטנציאלית בקידום של האתר.

הלקוח יכול לקרוא לגולשים אחרים שלא להתקשר מול בית העסק שלכם.

הלקוח יכול להיות בכלל משפיען בנישה שרצה להתנסות בשירות או במוצר שלכם, והאכזבה שלו מכם תמנע המלצה שהייתה מסייעת מאוד לבית העסק.

 

כל אחת מן הפעולות האלו יכולה להביא לירידה בשביעות הרצון של גולשים מן האתר. כשגולשים אינם שבעי רצון מן האתר – גוגל ידע על כך בשלב כזה או אחר. אם באמצעות הפגיעה בחיפושים הישירים על שם המותג, אם באמצעות ביקורות שליליות, אם באמצעות נטישה גדולה יותר של האתר, אם באמצעות אזכורים שליליים ועוד.לכן, כדי לחזק את תהליך הקידום של האתר שלכם, הפעולה החשובה ביותר שתוכלו לבצע היא להעניק שירות מצויין ללקוחות.

 

 

איך נותנים שירות מצוין ללקוחות בשנת 2021?

כדי לממש את החזון הזה, חשוב יהיה שתפעלו בכמה וכמה ערוצים.

הראשון – הטמעת ערכי השירות בחברה כולה – כל אחד מהעובדים, גם אלו שבאים במגע ישיר עם הלקוח באמצעות הטלפון או בפגישות, וגם השליח מטעמכם שמספק לו את המוצר, צריכים להיות בעלי תודעת שירות גבוהה.

השני – לקיחת אחריות. פישלתם? לא נורא. זה קורה. פצו את הלקוח. כמות הנזק הפוטנציאלי שלקוח אחד לא מרוצה יכול לגרום לקידום שלכם, לא שווה את הפיצוי שתפסידו.

השלישי – הקשיבו ללקוחות. גלו מה הצרכים שלהם, לאילו שירותים הם זקוקים בנוסף לאילו הקיימים, מה יכול להפוך את היום שלהם לטוב יותר. אני, למשל, בחרתי להשקיע לא מעט כסף במערכת הזמנת קישורים והזמנת תכנים, כי אני מאמין שבשנת 2021, בני אדם לא צריכים להתעסק בזה. ללקוחות מגיע שירות טוב, גם אם הם בוחרים להזמין לינקים בשעה 02:00 בלילה, ואם הם יכולים להסתדר לבד מול מערכת – אין שום סיבה שלא יעשו את זה.

הרביעי – לתזמן הכל באופן מושלם. לא יכול להיות שקיבלתם מתנועה אורגנית 500 לידים ביום, אבל יש לכם כוח אדם שמסוגל לטפל רק בשלושים מהם. חשוב מאוד שכלל המערכים בעסק, הייצור, התמיכה, שירות הלקוחות, הלוגיסטיקה, כולם – יהיו מסונכרנים ויציגו קיבולת עבודה דומה.

 

זהו,

נדמה לי שאצטרך לעדכן את הפוסט הזה רק בעוד שנה. אז קדימה, לעבודה.

 

עשהאל דרייר

עוסק בקידום אתרים מ-2014, מדבר בפתרונות ומוביל את לקוחותיו לשפע כלכלי. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק, קבוצת מקדמי האתרים הגדולה והמובילה בישראל!

קידום אתרים

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
4 טיפים לקידום העסק שלך בקלות
קידום אתרים
4 טיפים לקידום העסק שלך בקלות

בעידן בו התחרות בעולם העסקים מתחזקת מיום ליום, מציאת דרכים חדשניות ויעילות לקדם את העסק הפכה למשימה מרכזית עבור כל בעל עסק. אך איך אפשר

למה אתם צריכים קידום אורגני
קידום אתרים
למה אתם צריכים קידום אורגני?

היום כולם זקוקים לשירותי קידום אורגני, מאחר ולא ניתן לקדם או לשווק את העסק או האתר שלכם, ללא נוכחות אונליין. רוב הלקוחות שלכם נמצאים בגוגל

קידום אתרים
קידום אתרים
כיצד ניתן לשפר את דירוג האתר בגוגל?

שיפור הדירוג שלכם בגוגל הינה מלאכה שדורשת שימוש במילות המפתח הנכונות, במבנה האתר ובאופטימיזציות כדי לספק חווית משתמש מצוינת, שהאלגוריתמים של גוגל יודעים לזהות וכך

תיאוריה של SEO
קידום אתרים
הכירו את תורת ה SEO –

קידום העסק שלכם באמצעות אלגוריתם החיפוש של גוגל הוא הדרך היעילה ביותר להבליט את אתר הבית שלכם ולהביא אותו לתוצאות הראשונות בחיפוש. השיטה מביאה אליכם