עיצוב תעשייתי וחשיבותו בהצלחת העסק

עיצוב, תעשייתי
תוכן העיניינים

בכל אחד מהמוצרים שאנו מכירים ומשתמשים בהם בכל יום, כנראה שעמדה מחשבה ועבודה של מעצב תעשייתי מאחוריו. למעצבים תעשייתיים יש יד ביצירת כל המוצרים והמכשירים שקיימים, ג׳ונתן אייב עמד מאחורי פיתוח האייפון והאייפד, ג׳יימס דייסון המציא את מותג המוכר ״דייסון״ ועוד אלפי דוגמאות נוספות שהיו מעצבים תעשייתיים ששינו את חיינו. אז מה הוא באמת מעצב תעשייתי? למה הוא חשוב להצלחת העסק? במאמר זה נענה על כל השאלות החשובות בנושא.

 

מהו עיצוב תעשייתי?

עיצוב תעשייתי הוא תחום מקצועי המתמחה בפיתוח מוצרים, מכשירים ושירותים שונות תוך יישום דגש מיוחד עבור צורת המוצר ותפקודו. עבודתו של מעצב תעשייתי הוא לחקור כיצד הצרכנים עלולים להשתמש במוצר המדובר, ועם תוצאות המחקר לעבוד עם אנשי הפיתוח השונות (כגון: מהנדסים, משווקים, גרפיקאים ועוד) על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר עבור הצרכן.

בדרך כלל, כל מעצב תעשייתי בעל התמחות ספציפית בתחום שלו, למשל: ישנם מעצבים תעשייתיים המתמחים בתחום המכוניות, בתחום הרהיטים, בתחום מוצרי האלקטרוניקה וכו׳.המקצוע עיצוב תעשייתי החל את דרכו במהלך התעשייה הבריטית הגדולה באמצע המאה ה- 18.

צמיחת התעשייה הובילה לייצור מוצרים עבור אוכלוסיות גדולות וצרכנים גדולים יותר, על מנת לכבוש את קהל היעד של המוצר נבע הצורך במעצב תעשייתי. בסוף המאה ה- 18 ובתחילת המאה ה- 19, נרשמה תחילת הדרך של העיצוב התעשייתי בארה״ב והחלו להיפתח ברחבי ארצות הברית בתי הספר הראשונים לעיצוב תעשייתי וכיום על פי הלשכה האמריקאית לסטטיסטיקה מועסקים כ- 43 אלף מעצבים תעשייתיים בארצות הברית בלבד.

 

למה חשוב להעסיק מעצב תעשייתי בעסק שלך?

מעצב תעשייתי יכול לתרום עבור כל עסק שיהיה, בכל תחום שיהיה. ישנם מעצבים תעשייתיים המתמחים בתחומים שונים וכל עסק יכול למצוא את המעצב התעשייתי המתאים בשבילו. כל בית עסק מיועד עבור קהל יעד וצרכן מסוים. על מנת ״לכבוש״ את קהל היעד המיועד למוצר שלך יש להכיר ולחקור את קהל היעד לעומק, ולהתאים לו את העסק, המוצר והשירות כמו כפפה – זה הוא בדיוק תפקידו של מעצב תעשייתי.

מעצב תעשייתי מקצועי יכיר את כל הדרכים החדשות והרלוונטיות כדי לגייס את קהל היעד שלך לעסק שלך, תוך שימוש בטכנולוגיות חדשניות, חשיבה ירוקה המהווה תפקיד בשוק של היום והבנה נכונה של החברה והמבנים השונים בה.

 

סיכום,

עיצוב תעשייתי החל את דרכו במהלך מהפכת התעשייה של בריטניה באמצע המאה ה- 18 ומאז מהווה אחד מהמקצועות החשובים ביותר. תפקידו של מעצב תעשייתי הוא לחקור ולהבין את קהל היעד והאוכלוסייה אליה מיועד המוצר או השירות של העסק, ולהתאים את העסק והמוצר עבור הממצאים שהתגלו.

עיצוב, תעשייתי

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
שוק עורכי הדין
כללי
אתה עו"ד? למה חשוב שיהיה לך אתר

אחת האמירות הידועות בעולם הפרסום  היא "אם אתה לא שם, אז אתה לא קיים". זו אמירה נכונה כשמדברים על עולם האינטרנט, בפרט עבור עורכי דין.

עסק חדש
כללי
פתחת עסק חדש? למד איך לקדם אותו

אם פתחתם עסק חדש, לא משנה במה הוא עוסק, סביר להניח שאתם נמצאים בתחרות קשה. התחרות הזו עוטפת אתכם מכל כיוון, והמטרה שלכם היא לייחד

מקליט סים
כללי
סים מקליט – הקלטת כל השיחות בסלולרי

מחפשים חלופה טובה יותר להקלטת שיחות בסלולרי? אקסטרא מובייל מציעים לכם חבילות סלולרי משתלמות במיוחד הכוללות שירות הקלטת שיחות גם לאנדרואיד וגם לאייפון על גבי

4 דרכים להשתמש באתר הר הביטוח
כללי
4 דרכים להשתמש באתר הר הביטוח

כיום, יותר קל מתמיד לקבל את התמונה הרחבה על המצב הפיננסי שלכם וכן על הביטוחים הרבים והפרמיות השונות שרכשתם עבורכם, עבור המשפחה והילדים שלכם. חברת