עיצוב אתרים עם חוויית משתמש נוחה – מה כדאי לעשות?

מסך
תוכן העיניינים

אם אתם בעלי עסק ויש לכם אתר – עשיתם את הצעד הראשון בכניסה לעולם של לקוחות חדשים, וזוהי התחלה מצוינת. עכשיו, כל מה שנותר לכם לדאוג הוא לעיצוב נכון ויעיל של האתר שלכם.  אתר טוב הוא אחד שמעוצב היטב, מתופעל באופן שוטף, מתחדש ומתעצב כל העת, ובקיצור – עושה את העבודה הנכונה. 

אתר אינטרנט הוא הפנים שלכם ללקוחות, במיוחד בעידן הטכנולוגי של היום, וכדאי לדאוג שכרטיס הביקור הווירטואלי שלכם ייראה היטב.אולי גם להיעזר בשירותי סטודיו כמו DNA Media סטודיו לבניית, עיצוב וקידום אתרים.

אז מה צריך לעשות אתם שואלים? קדימה, לעבודה.

 

העיצוב הוא הפתח ללקוחות פוטנציאליים

הקפידו על עיצוב אתרים באופן שמושך את העין ובסגנון שמתאים לקהל היעד שלכם, הוסיפו תמונות, איורים, וגאדג'טים, והשתדלו שהעיצוב יהיה נקי ולא מקושקש מדי כדי לא לבלבל את הלקוחות שלכם. השתמשו בכתב גדול, ברור וקריא ובצבעים משתלבים ואטרקטיביים. אנחנו ממליצים להיעזר בשירותים של סטודיו מקצועי כמו DNA Media סטודיו לבניית, עיצוב וקידום אתרים.

 

LESS IS MORE

לקוחות אינטרנטיים הם מאוד ממוקדים, זוהי הסיבה שהם קונים דרך הפלאפון במקום לנסוע עד לחנות. עצבו את אתר האינטרנט שלכם באופן ממוקד וישיר, כלומר בצורה של "ישר ולעניין", כך שהלקוחות יוכלו לגשת בקלות ללשונית שהם מעוניינים בה. כמו כן, השתדלו לא להעמיס מידע ומלל רב באתר שלכם ולכתוב את המידע בצורה נגישה וקלה להבנה.

 

שדרוגים קטנים הם הסוד להצלחה

שדרגו את אתר האינטרנט שלכם על ידי הוספת פרטים קטנים שיעשו את כל ההבדל, כמו לדוגמה זכירת פרטי משתמש, הירשמות לרשימת תפוצה של מידע שיווקי או למועדון לקוחות, וכן חלונית של יצירת קשר עם בעלי העסק, כמו גם קישורים לדפים ברשתות החברתיות של אתר האינטרנט, כמו פייסבוק או אינסטגרם, על מנת לדאוג לפרסם את עצמכם ללקוחות נוספים.

 

העתיד נמצא בכף היד

רוב הלקוחות כנראה יגיעו לאתר שלכם באמצעות גלישה בטלפון הנייד שלהם, ולא דרך המחשב. לכן, דאגו לעצב את האתר בצורה שתהיה נוחה לשימוש מהפלאפון, כלומר לגרסה לטלפון נייד. מטיבי הלכת מבינכם יוכלו אפילו לפתח אפליקציה של העסק, ולהעניק לעסק שלכם מספר נקודות בונוס.

 

אז איך מיישמים את כל הדברים החשובים לחוויית המשתמש?

ראשית, הגדירו מטרות לאתר האינטרנט שלכם – מה אתם מצפים לקבל ממנו, ובאיזו צורה אתם מעוניינים שהוא ישדרג את העסק שלכם. לאחר מכן, חקרו את קהל היעד שלכם – שאלו את עצמכם מי הוא הקהל, לדוגמה –  הורים, מבוגרים, נוער, סטודנטים, חיילים וכן הלאה, ולאחר מכן בצעו מחקר על אותה אוכלוסייה – במה היא מתעניינת, אילו עיצובים שימושיים עבורה, ומה תהיה חווית המשתמש המיטבית עבור אותם אנשים. התחילו לתכנן ולהקים את אתר האינטרנט שלכם על פי אותם קריטריונים, ולבסוף בצעו הדמיות מול משתמשים כדי לבחון את יעילות האתר שלכם. שפרו את האתר שוב ושוב, ובצעו הדמיות נוספות, עד שתגיעו לתוצאה המיוחלת. זכרו כי תמיד עולה צורך לערוך שינויים ולשפר, שהרי העולם מתקדם ומשתנה מרגע לרגע, לכן כדאי לכם להישאר מעודכנים. בהצלחה!

 

מחשב נייד

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים