סרטוני הדרכה באנימציה – הטרנד החדש ששובר את הרשת

מצלמה
תוכן העיניינים

אם גם אתם מצאתם את עצמכם מצחקקים מתשדיר פרסומת להסתדרות החדשה או צופים עד הסוף בתשדיר של פיקוד העורף, סימן שגם אתם הבנתם את כוח המשיכה של האנימציה. סרטוני אנימציה פורצים את מחסומי הסינון של הצופים ביעילות ומעבירים להם מסר חזק שנטמע במהירות. גם החברה או הארגון שלכם יכולים ליהנות מהיתרונות הרבים של סרטוני ההדרכה באנימציה ולהעביר את המסרים שלכם מהר יותר ובתפוצה נרחבת יותר מאי פעם.

 

סרטוני הדרכה באנימציה

סרטון הדרכה באנימציה או סרטון התדמית נועדו למקד את תשומת ליבו של הצופה, להוות חלון ראווה לחברה או הארגון שלכם ולהעביר כבר בשמונה השניות הראשונות של הסרטון את המסר המרכזי תוך שימוש באסתטיקה והומור הפועלים עלינו כמו קסם, ומספרים לנו סיפור שאותו נרצה לשמוע עד הסוף. בשונה מפרסומות רגילות, הצופה אינו מתנתק בסלידה ממה שמנסים למכור לו אלא חווה אתנחתא קצרה מהמשימות היומיומיות השוטפות, צוחק, מזדהה ולומד לקשר את הדמויות עם החברה או הארגון שלכם. באופן זה אתם מרוויחים גם מיתוג וגם העברת המסר המרכזי שלכם.

 

יתרונות סרטוני ההדרכה באנימציה

אלה הם היתרונות העיקריים של סרטוני התדמית וההדרכה באנימציה:

 

  1. אין גבול ליצירתיות

פילים ורודים מעופפים? לוקיישן בחלל? קיבלתם. האנימציה יכולה לברוא לכם עולמות, הדמויות שלכם יכולות להיות חיות, עננים, פרחים או קירות, כי לדמיון אין גבולות. הנפשת בעלי חיים או חפצים תעביר את המסר שלכם בהומור ותרתק את הצופה למסך.

 

  1. כוח המשיכה של האנימציה

התמימות והאסתטיות הרכה של האנימציה מושכות את העין יותר מאשר סרטון רגיל.

השימוש בהומור ובסיטואציות משעשעות מותירות את הצופה מרותק בציפייה לראות את

סוף הסרטון, מה שמותיר את הרושם והמסר שלכם חרוטים עמוק יותר בליבו.

 

  1. קצר, זכיר, קולע

סרטוני התדמית נועדו להיות קצרים, להעביר את המסר באופן ברור ומהיר וליצור הקשרים חזקים בין הדמות המצויירת לבין החברה או הארגון שלכם. באופן זה, גם אם הצופה יישאר ממוקד רק למספר שניות, הוא יזכור את הדמות המצויירת טוב.

 

לסיכום

גם החברה או הארגון שלכם יכולים ליהנות ממיתוג חזק ומהעברת מסר ברור באמצעות סרטוני תדמית באנימציה. סרטוני האנימציה מותירים את הצופה מרותק זמן רב יותר והמסר העיקרי שלכם ייזכר טוב יותר באמצעותו. את כל היתרונות הללו ועוד תוכלו לקבל בסטודיו פיל אנימציה, סטודיו ותיק בעל רזומה מפואר שעבד עם החברות המובילות בארץ וגם בחו״ל, ואשר מרכז תחת קורת גג אחת את כל שלבי ההפקה, וזאת על מנת שאתם כלקוחות תוכלו לעקוב בנוחות אחר ההתקדמות.

בפיל אנימציה תוכלו לזכות בכל שנות הנסיון שלנו וליצור לכם סרטון תדמית קצר, זכיר וקולע אשר ייצפה על ידי יותר אנשים, מהר יותר, והתוצאות לא יאחרו לבוא.

מסך

 

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים