סוגי סרטונים שניתן להוסיף להם כתוביות

טלוויזיה ושלט
תוכן העיניינים

כיום מאוד מקובל להעביר מסרים באופן ויזואלי.

במקרים רבים נצרך להעביר מלל רב כדי שמסר ייקלט לעומת סרטונים שעושים זאת בקלות וביעילות תוך דקות בודדות.

אחד החלקים החשובים בהפקת סרטון הוא הוספת כתוביות לסרטון, ואם אתם סבורים שזו תוספת מיותרת אנחנו מאוד ממליצים לכם לקרוא את המאמר הבא ולהיווכח שכתוביות הן חלק חשוב בכל סרטון.

 

כתוביות לסרטים – סוגי סרטונים שמומלץ להוסיף להם כתוביות

למען האמת מומלץ מאוד להוסיף כתוביות לסרטונים מכל סוג. בין אם מדובר בסרט קולנוע, סדרה בטלוויזיה, סרטון שיווקי או קליפ מוזיקלי ביוטיוב – לכל אלו חשוב מאוד להוסיף כתוביות ומייד נסביר מדוע.

 

מדוע מומלץ להוסיף כתוביות לסרטונים?

לכך יש סיבות רבות:

  1. נגישות

אנחנו לא תמיד שמים לב לכך, אבל חלק גדול מאוד מהאוכלוסייה הוא כבד שמיעה ומתקשה לקלוט מסרים מסרטונים כשאין כתוביות. למעשה, כ-20 אחוז מהאוכלוסייה הם בעלי לקויות שמיעה ברמות שונות, ועוד נתח גדול בעלי הפרעות קשב וריכוז ונעזרים בכתוביות. כך שאם לא מוסיפים כתוביות מפספסים את קהל היעד הזה.

 

  1. כך הסרטונים עולים במנועי חיפוש

מנועי חיפוש מוצאים סרטונים הרבה יותר בקלות כאשר יש סרטונים. גוגל לא מבין וידאו וכן יכול לאתר טקסט, וכתוביות מאוד מסייעות בכך – ואין צורך להכביר במילים על החשיבות בכך שגוגל ימצא את הסרטון שלכם.

 

  1. כך לא חייב להפעיל קול

חלק גדול מתרבות הגלישה היא צפייה בסרטונים ללא קול מסיבות שונות. כאשר יש כתוביות המסרים יכולים לעבור גם כשהקול מושתק. בעיקר כאשר מדובר בסרטונים בפייסבוק ורשתות חברתיות אחרות בהן הסרטונים מופעלים אוטומטית ללא קול, העובדה שניתן לקלוט את המסר גם ללא קול מושכת אנשים להמשיך לצפות בסרטון.

 

  1. כתוביות מעלות את נתוני הצפייה בסרטון

מסיבות רבות ושונות גולשים נוטים לצפות בסרטון זמן רב יותר כאשר יש כתוביות. במקרים כאלו הם עשויים להישאר ולהיחשף למסרים השיווקיים כאשר לרוב הפאנץ' מופיע בסוף – והרי זו המטרה.

 

  1. כתוביות גורמות לקהל להפנים את המסר טוב יותר

כאשר יש כתוביות בסרטון הצופה למעשה גם שומע את המסרים וגם קורא אותם, כך שבזכות הכתוביות הצפייה הופכת לחוויה דו חושית שמשפרת את קליטת המסרים.

 

  1. הנגשה לאוכלוסיות שעברית אינה שפת האם שלהם

נגישות חשובה לא רק ללקויי שמיעה אלא גם לכאלו שעברית אינה שפת אימם, והם מתקשים לעקוב אחרי קצב דיבור מהיר. כתוביות מסייעות גם להם לקלוט את המסרים, כאשר הם יכולים לעצור את הסרטון ולקרוא את הכתוביות וכמובן החוויה הדו חושיות מסייעת גם בכך.

 

מפיקים סרטון? הוסיפו כתוביות מקצועיות

כתוביות – הפקת כתוביות היא עסק קטן שעוסק בהוספת כתוביות מקצועיות לסרטונים. כל שעליכם לעשות הוא לשלוח את הסרטון, לתאם ציפיות ובסוף אתם מקבלים את הסרטון עם הכתוביות.

 

סרטון

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים