סיבים אופטיים בעידן הטלוויזיה – 2021 אנחנו כאן

העברת ערוץ
תוכן העיניינים

התפשטות הסיבים האופטיים של מספר חברות תקשורת בארץ, הביאה לחיבורם של המוני לקוחות לתשתית מתקדמת זו. בעקבות האצה זו מתחילים להרגיש את התחרות בין החברות השונות בכל הקשור לאינטרנט מהיר. כעת ב- 2021 ניתן כבר ליהנות מחבילות אטרקטיביות הכוללות גם טלוויזיה. קבלו סקירה מקיפה בנושא בכתבה הבאה.

 

חשיבותם של הסיבים האופטיים

ככל שהטכנולוגיה האינטרנטית מתקדמת יותר כך השימוש במכשירים השונים הולך וגדל. כל אחד רוצה חוויית גלישה מהירה ובאיכות שאינה משתמעת לשתי פנים. זו הסיבה להגעתם של הסיבים האופטיים השמים קץ לגלישה מקוטעת ואיטית במיוחד בשעות הערב. בזכות הסיבים הללו לקוחות רבים כבר נהנים משידורי טלוויזיה וגלישה מהירה בחברות התקשרות שהתשתית שלהם מבוססת על סיבים אופטיים. הסיבים הללו עשויים זכוכית דקה וגמישה עם שכבת פלסטיק המגנה עליהם. הזכוכית מובילה את האור המתורגם לנתונים דיגיטליים ומאפשרת לו לעבור בשכבות הפנימיות שלה. היכולת הזו גורמת לסיב האופטי להעביר נתונים ומידע לטווחים רחוקים. כך למעשה נוצרת טכנולוגיה חדישה ומהירה שאין לה מתחרים עדיין. הגלישה באינטרנט הופכת למהירות שיא שהיא כפולה פי 10 מונים מחוויית הגלישה אליה התרגלנו עד כה באמצעות כבלים מנחושת.

 

טלוויזיה במהירות האור

תשתית הסיבים האופטיים שכבר משרתת לא מעט לקוחות מעניקה גלישה במהירות של 1,000 MB ללא תלות בגלישה של השכנים. כלומר, סיב פרטי משלכם המחובר לבית ומאפשר גלישה מהירה מאוד גם בשעות השיא. לקוחות של חברות תקשורת ששידורי הטלוויזיה שלהן תלויים בגלישה אינטרנטית יכולות לצפות בסדרות ובסרטים במהירות האור, ללא מעידות או השהיות כאלו ואחרות. כדי להתחבר לשירות צריך לוודא שישנה תשתית של סיבים אופטיים של אחת מחברות התקשורת באזור מגוריכם. ואם לא תצטרכו לגייס את כל הבניין על מנת שיקימו את התשתית החדישה הזו. בנוסף, לפני שמתחברים חשוב לוודא שלמכשיר הטלוויזיה שלכם, הנתב והמחשב יש יציאת רשת של 1 ג'יגה.

 

כיצד הסיבים האופטיים ישנו לכם את החיים?

לקוחות המחוברים לתשתית הסיבים האופטיים יכולים כבר להוריד סדרות תוך דקה באיכות HD ולצפות בתכני הטלוויזיה השונים ללא הפרעות. בעוד כ-5 שנים גם חברות הכבלים יצטרפו לחגיגה ויאפשרו צפייה איכותית אינטרנטית ומהירה על יד סיבים אופטיים, אך לא לפני שיסיימו את חוזה הלוויין שלהם עם חברת החלל. וכיצד אתם תצאו נשכרים מכך? בראש ובראשונה הגלישה תהפוך למהירה ברמות שלא הכרתם עד כה. שנית, לא תתקלו בהשהיות, עצירות או הפסקות בכל פעם שהתשתית תהיה מושפעת ממזג אוויר קיצוני או הפרעות אחרות. שלישית, תוכלו ליהנות מתחרות בין החברות השונות שכמה מהן כבר מציעות מחירים אטרקטיביים וחבילות הכוללות תכנים, אפליקציות, טלפון, ספק אינטרנט ותשתית של סיבים אופטיים. תוכלו להשוות ביניהן באתר https://www.smartcut.co.il לסיכום, המהפכה התקשורתית מובילה אותנו לעתיד ורוד יותר ולעידן טלוויזיוני חדש.

 

פלזמה חכמה

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים