4 סיבות למה חשוב להשקיע באתר העסקי

נתונים
תוכן העיניינים

אם אתם תוהים האם אתם צריכים להשקיע באתר העסקי שלכם, התשובה היא – כמובן שכן! אתר עסקי איכותי, עם מיתוג ועיצוב אסטתי נכון, יקרין ישירות על הגדלת ההכנסות לעסק. אז למה חשוב להשקיע באתר העסק? כל התשובות במאמר הבא.

 

הקורונה שינתה את המשחק

מאז פרוץ הקורונה בשנת 2020, הנגשת תכנים ושירותים באופן מקוון קיבלו משמעות שונה מבעבר, משום שהרבה מבתי העסק נאלצו לסגור את החנויות והשירותים הפרונטליים, ולמכור רק דרך אתרי האינטרנט. בעבר, יתכן ועוד היו אנשים שהעדיפו להגיע פיזית לחנות ולקנות מוצרים או לקבל שירותים, אבל מאז שהתחילה הקורונה אותם אנשים הבינו שאין להם ברירה אלא להשתמש באינטרנט לרכישת מוצרים או שירותים. האנשים שעשו את המעבר הזה, הם כעת פוטנציאליים להיות לקוחות שלכם.

יחד עם זאת, בעלי עסקים אמנם מומחים במה שהם עושים, אבל לא בהכרח יודעים איך לקדם את העסק שלהם באתרים. לשם קיימת חברת קידום שעוזרת ומלווה בצורה מקצועית את מי שרוצה לדעת כדי לשכלל את האתר העסקי שלו.

 

5 סיבות להשקעה באתר העסק:

  1. אמינות המותג – על מנת ליצור אמינות גדולה יותר בקרב קהל הגולשים, אתר הוא הדרך הטובה ביותר לעשות זאת. עסק שאין לו אתר אינטרנטי, הוא עסק שעלולים לחשוב עליו כמפוקפק יותר או לא אמין. אנשים רבים רוצים להתרשם מהעסק שלכם לפני שהם קונים ממנו משהו, ודרך האתר הם יוכלו לעשות זאת. כמעט מחצית מהאנשים לא יקנו מהעסק שלכם אם אין לו אתר.
  2. לקוחות שמגיעים דרך חיפוש בגוגל – כמעט כל האנשים כיום מחפשים מידע דרך גוגל. לכן, קידום אורגני בגוגל הוא דרך מצויינת כדי לגרום לאנשים להגיע דווקא אל אתר העסק שלכם. קידום אורגני הוא אסטרטגיית שיווק שנעשית כדי שמילות המפתח שמתאימות לעסק שלכם יופיעו בחיפושים של גוגל בתוצאות המובילות, ובדרך זו הלקוחות יוכלות להגיע לאתר שלכם בקלות ובמהירות.
  3. נגישות ללקוחות – אנשים תמיד יעדיפו עסק שפתוח 24/7 ומציג את המידע והשירותים שלו. כשיש לכם אתר, אתם למעשה הרבה יותר נגישים עבור הלקוחות שלכם וחוסכים זמן שאלות או פניות משום שהכל כבר מוצג באתר, ואפשר לרכוש את המוצרים באופן מיידי ובכל שעה.
  4. מראה האתר מוכר יותר טוב – עיצוב נכון של האתר הוא גורם משפיע מאוד על החלטתם של אנשים לקנות אצלכם. מחקרים מראים שכמעט 80% מהאנשים שופטים את בית העסק ואת אמינותו לפי עיצוב האתר. כשאתם משקיעים באתר שמעוצב היטב, ידידותי למשתמש ואינטראקטיבי – זה משפיע על חווית המשתמש ועל הרצון שלו לקנות מכם.

 

לסיכום

בשנת 2022 השקעה באתר העסק היא בגדר חובה. היא גורמת לכם להראות אמינים יותר בפני הלקוחות, נגישים יותר, והרבה יותר רציניים. כל אלו עוזרים לכם להגדיל את רשימת הלקוחות. כמובן, כדי לעשות זאת נכון חשוב מאוד להיעזר בחברת קידום מקצועית שתדע להניב לכם פירות מהאתר.

בניית אתר

 

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים