5 סיבות להעסיק מתכנת PHP פרילנסר

איש עובד
תוכן העיניינים

חברות רבות בישראל, בוחרות לשכור שירות של חברת תכנות PHP מבלי לשקול את היתרונות של שכירת פרילנסר לפיתוח האתר החדש שלהן.

הסיבה לכך היא שאולי הם לא יודעים את היתרונות של עבודה עם פרילנסרים והם עשויים פשוט לחפש חברות שעוסקות ב- PHP ולגשת לחברות הראשונות

שעולות בתוצאות החיפוש שלהן.

 

מדוע כדאי להעסיק מתכנת PHP פרילנסר?

אין שום דבר רע בשכירת חברה לפיתוח אתרים. יחד עם זאת, עבור חברות קטנות יותר, יתכן שזו אינה ההחלטה הטובה ביותר. להלן רשימה של חמש סיבות, המוכיחות את היתרונות שיש בהעסקת מתכנת PHP פרילנסר, במקום חברת פיתוח אתרים.

יעיל מבחינה כלכלית

זו נקודה שכל חברה, ללא קשר לגודלה, צריכה לשקול בהחלט. פרילנסר ממוצע לא יישא בהוצאות שיש כמעט לכל חברת פיתוח אתרים, כמו לדוגמה השכרת משרד. ההוצאות היחידות שייתכן שיש להם הן תשלום לעובדים, אך יש גם מתכנתים רבים שעובדים לבד. זה יכול להיות אחד מגורמי החיסכון עבורך כלקוח.

 

משאבים ייעודיים

לא ייתכן שאתה תהיה הלקוח היחיד של חברת פיתוח אתרים ששכרת. זה די טבעי שבגלל היקף הצוות שיש להם, הם יוכלו להרשות לעצמם לבצע יותר מפרויקט אחד בפרק זמן נתון. לפיכך, הם ייטו לתת חשיבות רבה יותר או להקדיש זמן רב יותר לפרויקטים גדולים, ועלולים להחשיב פחות פרויקטים קטנים יותר. פרילנסר נוטה לעבוד מפרויקט לפרויקט או להחזיק רק קומץ פרויקטים ביד, מה שאומר שהוא יכול להתמקד יותר בפרויקט שלך, ובכך להפוך למשאב ייעודי.

 

עבודה קצרה יותר

חברת פיתוח אתרים עובדות לפי לוח זמנים מסורתי מראשון עד חמישי, ולוח זמנים של 8 שעות ביום. פרילנסר נוטה לעבוד לעתים קרובות יותר מחמישה ימים בשבוע כדי להשלים את הפרויקט מוקדם ככל האפשר. עם זאת, אסור לשכוח את העובדה כי גם פרילנסרים זקוקים למנוחה.

 

תקשורת ישירה

בעבודה מול חברות שעוסקות ב- PHP, העבודה תהיה בדרך כלל מול אדם מסוים שיעביר את המידע שלך על דרישות ושינויים למתכנת. המתכנת יישם את הדרישות ואז יעביר את המידע לאחראי על החשבון שלך אשר יעביר את המידע לך. במקרה של פרילנסר, אתה יכול לפנות ישירות אליו בכדי לספק לו מידע על דרישות ושינויים ובכך לחסוך זמן רב.

 

מגוון רחב של אפשרויות מבחינת מיומנות ועלות

כאשר מעסיקים פרילנסר, ניתן לחפש את האדם המיומן ביותר עבור המשימה הספציפית שלך. קיים מבחר רחב של מתכנתים בשוק, כך שיש אפשרות להיות בררניים ולבחור מתוך המבחר הגדול את האדם בעל הניסיון העשיר ביותר, אשר מציע את המחיר המשתלם ביותר.

 

לסיכום

מתכנת PHP פרילנסר הוא הבחירה המשתלמת ביותר, אשר תאפשר לאתר שלך להגיע לתוצאות הכי מהר ובנוחות רבה יותר.

 

איש דיגיטל

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים