סוגי נכסים דיגיטליים שחייבים להקים

אתר מכירות
תוכן העיניינים

אתם קצת לחוצים בכסף, והמשכורת הרגילה שלכם לא מספיקה כדי לכסות על ההוצאות? ישראלים רבים מחפשים אפיקי הכנסה נוספים לאחר שעות העבודה, כאשר אחד הפופולאריים בהם זה השקעה בנכסים דיגיטליים.

נכסים דיגיטליים הם נכסים מכל סוג המתקיימים במרחב הדיגיטלי, והחדשות הטובות הן שהיום ניתן לעשות לא מעט כסף מנכסים כאלו.

כדי שהנכס הדיגיטלי שלכם יהיה רווחי באמת עליכם להשיג תנועה לנכס שלכם, כלומר שמספיק אנשים יכנסו אליו כך שהוא יהפוך לפלטפורמה שיכולה להיות רווחית.

מהם סוגי הנכסים הדיגיטליים הנפוצים? יצאנו לבדוק.

 

קבוצת פורשופ נכסים דיגיטליים: מהם הסוגים הקיימים?

קבוצת פורשופ מתמחה בעולם הנכסים הדיגיטליים, כולל הקמה של נכס דיגיטלי מאפס, ניהול, קידום, רכישה ומכירה. כדי לסייע לכם להבין מהם סוגי הנכסים הדיגיטליים הקיימים בשוק וכיצד תוכלו להכניס כסף באמצעותם, הכנו לכם רשימה חלקית:

  1. עמוד נחיתה

מדובר בעמוד אליו משתמשים מגיעים לאחר שלחצו על מודעה שנחשפו אליה. משתמשים יכולים להגיע למודעות באמצעות פרסום ממומן או קידום אורגני בגוגל או באמצעות לחיצה על כתובת של אתר שיווק ממומן.

 

  1. מיניסייט

מיניסייט זה אתר של עמוד אחד, כאשר ב-Header שלו מוצב תפריט ניווט שלחיצה על האפשרויות בתפריט זה לא מובילה לעמודים אחרים באתר אלא למיקומים שונים באותו העמוד באמצעות קישור מעוגן. מיניסייט כולל דומיין ייחודי, ולכן נחשב לנכס דיגיטלי לכל דבר ועניין.

 

  1. אתר תדמית

נכס דיגיטלי מאוד נפוץ ופופולארי. אתר תדמית הוא אתר שמכיל מספר רב יחסית של עמודים ובעל דומיין, Header ו-Footer משלו. מלבד עמוד הבית, כל עמוד באתר תדמית מכיל נתיב משלו כחלק מה-URL של האתר. מטרתו של אתר תדמית היא שיווק עסק, מוצר או שירות מסוימים והם מכילים מידע אינפורמטיבי על העסק שהם מקדמים. בניגוד לעמודי נחיתה קלאסיים שלא מכילים מידע רב אלא בעיקר מסרים שיווקיים, אתרי תדמית שמים במרכז את התוכן בפירוט רב ועונים על כל שאלה.

 

  1. אתרי מנויים

אתרים המאפשרים צפייה בתוכן תמורת תשלום. ישנם מגוון מודלים עסקיים לאתרי מנויים: למשל – אתרים המציעים קורסים כאשר מנוי לצפייה בקורס אחד לאו דווקא מאפשר צפייה בקורסים אחרים. מודל אחר מאפשר צפייה בכל התוכן באתר תמורת הרשמה בתשלום. מודלים עסקיים אלה יכולים להיות די גמישים ונתונים להחלטתכם. במידה והתוכן מכיל סרטונים, לרוב תצטרכו להזרים אותו דרך שרת נוסף כגון יוטיוב שכן וידאו על השרת שלכם יגמור לכם את המשאבים.

 

מדוע כדאי להיעזר במומחים כגון פורשופ לניהול נכס דיגיטלי?

הקמה, ניהול וקידום של נכס דיגיטלי יכולים להיות לא פשוטים בכלל בהתחלה. הקמה מאפס של נכס דיגיטלי מצריכה זמן וידע טכני, וכדי להגיע לתוצאות במהירות מומלץ להיעזר במקצוענים המתמחים בנכסים דיגיטליים כגון פורשופ. כך תוכלו לייצר נכס דיגיטלי ברמה הגבוהה ביותר שיכניס לכם הכנסה פסיבית נאה.

 

אתר תדמיתי

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
אתר ראשית
נכסים דיגיטליים
3 סודות שחובה להכיר על נכסים דיגיטליים

השקעה בנכסים היא בדרך כלל השקעה פיזית בדירות, מגרשים, משרדים וכד'. לעומת זאת נכסים דיגיטליים הם נכסים וירטואליים, שההשקעה בהם נמוכה והם מניבים תשואות קבועות,