3 מערכות שחייבים לעבודה עם לקוחות

שליחת מסרונים
תוכן העיניינים

עבודה יעילה מול לקוחות מחייבת מערכות אפקטיביות לניהול העסק על מנת למתג אותו ולשרת את הלקוחות ביעילות.

אלו 3 מערכות חייבים לעבודה עם לקוחות? על כך במאמר הבא.

 

1 – מערכת Customer relationship management

מערכת CRM היא אחת המערכות היעילות ביותר להתייעלות ושיפור העסק מול הלקוחות שלו. המערכת מאפשרת איסוף מידע רלוונטי על הלקוחות וניתוחו כדי לקדם מכירות ושירותים של העסק. ממערכת בסיסית ועד לפיצ'רים המותאמים אישית, כל עסק יכול להתאים אותה מבחינה ויזואלית לאופיו. העסק יכול להתאים לעצמו את הצרכים בין אם מדובר על הוצאת חשבונית דיגיטלית או החזרים כספיים ללקוחות ובין אם מדובר על גביית הכספים מהלקוחות. המערכת מתעדת את הפעולות ומגבה אותם בענן הנמצא בתוכה מבלי צורך לעשות שימוש בגיבוי אחר. עסק שצריך לנתח פעולות פיננסיות ימצא את המערכת יעילה ומקצרת זמנים מבחינת פתרון בעיות עם לקוחות. כך ניתן שירות מקסימלי ללא סחבת וזמן מיותר. למשל, כאשר פקיד מתחלף אין צורך בתיאום מילולי והעברת מידע שיגזול מכם זמן. הכל מגובה במערכת ותוך שניות ספורות ניתן לקבל את כל האינפורמציה הדרושה. בעסקים רבים בהם ניתנים שירותים ללקוחות, השיחות הטלפוניות מתועדות ולכן כל עובד שיענה ללקוח יוכל להמשיך ולטפל בו באופן יעיל. יתרון נוסף הוא תיעוד של רמת השירות. למערכת יש יכולות לעשות תהליכי בקרה על יחס העובדים, האדיבות, מספר השיחות שנעשו על ידי הנציגים הטלפוניים, משך זמן הטיפול ועוד.

 

2 – מערכת חשבונית ירוקה

ספקים שונים מציעים שירותים משרדיים לעסקים ומנפיקים עבורם חשבונית דיגיטלית המלצות על כך תוכלו למצוא באתרי שירותים לעסקים. כשמדובר על חשבונית דיגיטלית מדובר על עסק בעל מודעות לשמירה על הסביבה. שירות כזה לא רק ימשוך לקוחות אלא יהיה יעיל לעסק שרוצה לחסוך בזמן ובמאמץ ולהעניק את השירות המיטבי ללקוחותיו. כל מה שהלקוחות צריכים לעשות הוא להיכנס למייל שלהם ולצפות בחשבונית. העסק חוסך לעצמו ניירות, מעטפות, עלויות של שירותי הדואר ומתקדם אל עבר המחר במיוחד כשעסקים רבים כבר עברו לשיטה זו. כאשר בוחרים בספק לשירותי חשבונית ירוקה, חשוב לבחור בספק איכותי ומקצועי שיעניק שירות מותאם אישית. כלומר, העסק יעצב את החשבונית עם הלוגו שלו, בשפות שונות, פיצ'רים מיוחדים וכל עיצוב המתאים לאופי שלו והמייחד אותו.

 

3 – מערכת דיוור מקצועית

עסקים העובדים עם לקוחות חייבים להיות איתם בקשר רציף באמצעות דיוור. הדיוור נעשה בשליחת מיילים, הודעות SMS, הודעות קוליות, צ'אטים, דפי נחיתה וכד'. כאשר בוחרים בספק המעניק שירותי דיוור חשוב לבחור את הפלטפורמות הנחוצות לעסק ולאופיו. למשל, עסקים רבים בוחרים בשליחת דיוור גם באמצעות הרשתות החברתיות, אך לא לכולם זה מתאים. אין ספק ששליחת דיוור ללקוחות מקדמת את המכירות ומגיעה לקהל היעד הרצוי.

 

חישוב פיננסי

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים