מעבר בנק בקליק – כיצד זה מתבצע? – הרפורמה החדשה

מחשבון
תוכן העיניינים

רפורמת ניוד חשבונות הבנק יצאה לדרך בספטמבר 2021, היא מאפשרת מעבר בין בנקים ללא הסיוט הבירוקרטי שהיה כרוך במעבר כזה עד כה והרתיע אנשים לעבור ובכך גרם לתשלום עמלות יקרות או קבלת שירות לא מספק.

איזה שינויים הרפורמה תגרור אחריה ואיך זה מתבצע?

 

איך זה יתקיים בפועל?

אדם שמוצא את הבנק שלו לא מתאים עקב דמי ניהול גבוהים, עמלות יקרות, שירות לא מספק או כל סיבה אחרת יוכל לפתוח חשבון בכל בנק אחר שהוא מעוניין לעבור אליו, לאחר הפעולה הפשוטה של פתיחת חשבון יש לתת הוראה לנייד את החשבון הנוכחי לחשבון בבנק החדש והדבר יתבצע תוך שבעה ימים באחריות הבנק הנוכחי ולאחר מכן החשבון הישן ייסגר והקשר ייפסק.

 

סייגים ויוצאי דופן

לא ניתן לנייד חשבונות בעלי מורכבות משפטית כמו – חשבנות נאמנות, נפטרים או ניהול אפוטורפסות.
במקרה של מינוס או הלוואה בבנק הישן (נוכחי) ניוד החשבון יהיה תלוי בהסכמת הבנק החדש לדוגמא מזרחי טפחות ששומרים לעצמם את הזכות לבקש בטחונות חדשים או שינוי באופן הפירעון של החוב. במצבים כאלה מומלץ לשים לב לריבית המוצעת מהבנק החדש ולבחון את כדאיות המעבר בעת תשלומי החוב.

עוד מידע תמצאו פה: https://www.mizrahi-tefahot.co.il.

 

כרטיסי אשראי

הרשאות לחיובי קבע וחיובים באשראי יעברו גם הן על פי הוראה לחשבון החדש. כרטיסי אשראי בנקאיים יבוטלו עם סגירת החשבון. בכרטיס אשראי חוץ בנקאי לא יחול שינוי מלבד שיוכם לחשבון החדש.

 

זמנים ומועדים

כפי שצוין הניוד יתבצע עד שבעה ימי עסקים מיום ההוראה אלא אם תבחרו יום ניוד אחר, לאחר מתן ההוראה אם התחרטתם תוכלו לבטל את הניוד כיום לפני ביצוע הפעולה. מיום מתן ההוראה אתם זכאים לכל ההטבות שקיבלתם מהבנק הישן עד כשלושה חודשים לאחר מכן או עד ביצוע ההעברה בפועל.

 

מה כדאי לשקול במעבר לבנק אחר?

הרפורמה מאפשרת לכם – הלקוחות הפרטיים להטיל ספק ולבחון את השירותים הטובים והמתאימים ביותר לכם. בעבר בחירת הבנק הסתמך על הדמויות הפועלות בסניף הקרוב לביתכם או להמשך ישיר של חשבונות הבנק של שאר בני המשפחה. היום, אפשר אחרת לכן כשאתם בוחנים את הבנק שלכם או בנק אחר חשבו מהם השירותים הנפוצים ביותר עבורכם – האם אתם צרכני מינוס? משתמשים בכרטיס אשראי בנקאי ובכל זאת משלמים עליו דמי כרטיס מלאים? משלמים עמלות עו"ש? כמה פעולות יוצא לכם לבצע בחשבון? אם הינכם משקיעים בניירות ערך, הפעילות מניבה ערך? הלוואות בנקאיות ועוד… השוו את השירותים הנפוצים שלכם להצעות מהבנק החדש.

 

לסיכום

רק הזמן יקבע האם הרפורמה תעלה את אחוזי מעברי הבנקים או שההנחה שאנשים אינם עוברים בין בנקים עקב הסיוט הבירוקרטי היא טעות ואנשים פשוט מעדיפים להישאר עם מה שיש להם. מה שבטוח זה ייתן לבנקים תמריץ קטן להציע הצעות משתלמות יותר ולשרת את לקוחותיהם ברמה גבוהה יותר.

מחשבון

 

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים