מה עדיף לקידום האתר – לקנות או לבנות מאפס?

איש דיגיטל
תוכן העיניינים

כיום, קידום אתרים באמצעות גוגל היא אחת הדרכים היעלות ביותר לקדם את העסק שלנו, בהתאם לרוח התקופה הטכנולוגית והמתפתחת.

יחד עם זאת, מדובר בהשקעה לא קטנה, הן מבחינת זמן והן מבחינה כלכלית.

בעלי עסק רבים מחפשים כיצד ליעל את התהליך כך שיישאר להם זמן בפועל להשקיע בעסק ברמה המקצועית שלו.

במידה ואתם מחפשים להרים את העסק שלכם, או פשוט מחפשים להשקיע ולקבל הכנסה באופן פסיבי, קידום אתרים באופן אורגני הוא מומלץ ביותר, אך רק אם תעשו זאת עם תכנון, ייעוץ, ופעולות שקולות ומקצועיות. לא מדובר כאן בקסם שמתרחש בשנייה ונדרשת הרבה השקעה ובעיקר חקירה. אז איך נעשה זאת?

 

מהו קידום אתרים?

כאשר אתם מעוניינים או זקוקים לשירות כלשהו בוודאי אתם מחפשים אותו בגוגל בהתאם למילות המפתח הרלוונטיות. לאחר שתעברו את התוצאות הראשונות, שהן בגדר מודעות, תגיעו למחוז חפצכם. האתרים הללו שתראו ראשונים הם האתרים בעלי הקידום הכי טוב והכי מקצועי וזאת היות והם נמצאים בראש הרשימה וסביר שלא תמשיכו לעמוד הבא. ישנם שני סוגים של קידום אתרים: אורגני וממומן.

 

קידום ממומן

מדובר בקידום עליו משלמים, על מנת להופיע במקומות כאלה או אחרים ברשת ובכך לצבור לקוחות. היתרון של קידום זה הוא כמות לקוחות מכובדת באופן מהיר. לעומת זאת, לקוחות אלה לרוב לא נשארים לאורך זמן ואז נמצא עצמנו שוב מחפשים כיצד לממן את האתר וכך נכנס למעגל בלתי נגמר ויקר.

 

קידום אורגני

מדובר בקידום המסתמך על מספר אלמנטים כמו בניית קישורים, כתיבת תוכן איכותי, ושיתופי פעולה עם אתרים אחרים, לשם הבאת לקוחות על בסיס יצירת קשרי אמון עמם. היתרון המובהק באופציה זו הוא כי הלקוחות יישארו לאורך זמן ואף יביאו עמם לקוחות חדשים, אך החיסרון הוא כי תוצאות קידום אורגני הן לטווח הרחוק ולוקחות זמן מה, במידה ויש לנו יד מקצועית.

 

מהו אתר קנוי?

כאשר לנו הרצון לקדם את האתר של העסק, או נרצה לקנות אתר בשביל הכנסה פסיבית, נשאלת השאלה האם כדאי פשוט לקנות אתר מוכן או לבנות אחד?

ובכן, אתר קנוי הוא אתר שכנראה כבר מכניס במידה כזו או אחרת כסף, בעל מוניטין מסוים ומנגנונים פועלים. טרם הרכישה נוכל כבר לדעת עם מה יש לנו עסק ומה אחוז ההצלחה הקיים עבור האתר הנוכחי.

 

מה עדיף?

חשוב להבין, מדובר בסיכון בשני המקרים. לכן, במידה ויש לכם ספק או ידע ממועט מדיי בשביל לעשות החלטה מושכלת ומקצועית, מומלץ לפנות אל Ezcraft שיווק דיגיטלי וכך להיות בטוחים בהחלטה שאתם עומדים לבצע.

 

לסיכום

קידום עסק באמצעות אתר אינטרנט היא אחת הדרכים היעילות ביותר להצליח, אך על מנת לבצע החלטה חכמה מומלץ לבצע חקירה מקיפה ורק אז להתקדם.

 

מסך

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
4 טיפים לקידום העסק שלך בקלות
קידום אתרים
4 טיפים לקידום העסק שלך בקלות

בעידן בו התחרות בעולם העסקים מתחזקת מיום ליום, מציאת דרכים חדשניות ויעילות לקדם את העסק הפכה למשימה מרכזית עבור כל בעל עסק. אך איך אפשר

למה אתם צריכים קידום אורגני
קידום אתרים
למה אתם צריכים קידום אורגני?

היום כולם זקוקים לשירותי קידום אורגני, מאחר ולא ניתן לקדם או לשווק את העסק או האתר שלכם, ללא נוכחות אונליין. רוב הלקוחות שלכם נמצאים בגוגל

קידום אתרים
קידום אתרים
כיצד ניתן לשפר את דירוג האתר בגוגל?

שיפור הדירוג שלכם בגוגל הינה מלאכה שדורשת שימוש במילות המפתח הנכונות, במבנה האתר ובאופטימיזציות כדי לספק חווית משתמש מצוינת, שהאלגוריתמים של גוגל יודעים לזהות וכך

תיאוריה של SEO
קידום אתרים
הכירו את תורת ה SEO –

קידום העסק שלכם באמצעות אלגוריתם החיפוש של גוגל הוא הדרך היעילה ביותר להבליט את אתר הבית שלכם ולהביא אותו לתוצאות הראשונות בחיפוש. השיטה מביאה אליכם