מה ההבדל בין פלאפון רגיל לפלאפון כשר

גלקסי
תוכן העיניינים

אנחנו נשאלים לא פעם אודות ההבדלים בין פלאפון רגיל לבין פלאפון כשר ואף פעם אנחנו לא יודעים לענות במדויק על השאלה.

בפעם האחרונה שנשאלנו (ממש לפני כמה ימים) הבנו שעלינו לכתוב על כך מדריך מקיף כדי שנוכל להעביר את המידע לדורשים וגם, כדי שנוכל לענות על כך באופן מקיף בפעם הבאה

שנישאל על הנושא.

אז אם אתם תוהים לגבי ההבדלים בין הפלאפונים, אתם מוזמנים לקרוא את המדריך הנוכחי ולקבל את כל המידע בנושא.

 

כמה מילים על אופן איסוף המידע

רגע לפני שנעמיק בהבדלים שבין הפלאפון הרגיל לכשר, ראוי שנציין בפניכם את האופן שבו אספנו את המידע. אם אתם מכירים אותנו ולו מעט, מהמדריכים הקודמים שלנו, אתם בוודאי יודעים שאין לנו כל קשר לפלאפונים כשרים. זו בדיוק הסיבה שיצאנו לבדוק את הנושא אצל המומחים בתחום, החרדים. נפגשנו עם אדם מאמין שעובד במשרד השכן לנו וביקשנו ממנו להסביר לנו את ההבדלים בין השניים. אנחנו בינתיים, ישבנו וכתבנו כל מילה, כדי שגם אתם תוכלו להכיר בהבדלים הבאים:

 

ההבדל הראשון – חיבור לאינטרנט

בזמן שבפלאפון רגיל יש אפשרות להתחבר לאינטרנט, בפלאפון כשר אין אפשרות כזו כלל וכלל. המכשירים הכשרים מגיעים ללא חיבור לאינטרנט. בניגוד למכשירים הרגילים, שבהם ניתן לבחור אם להתחבר לאינטרנט או לא, בפלאפון הכשר לא ניתן למצוא אפשרות כזו בכלל. זאת אומרת, לא משנה איך תהפכו את זה, אתם לא תוכלו להתחבר לאינטרנט בפלאפון כשר. תוכלו להוציא ממנו רק שיחות והודעות SMS.

 

ההבדל השני – סוג המכשיר

הפלאפונים הרגילים מגיעים בדגם אחד בלבד שדי משנה את המראה שלו מדגם אחד לשני. מדובר בדגמים בעלי מראה מלבני וארוך, כזה שמאפשר לראות בו סרטים, סרטונים ולקרוא בו מידע חשוב בקלות ובנוחות. פלאפון כשר לעומת זאת, עשוי להגיע ב-2 סוגים של מכשירים:

  • מכשיר סמרטפון כשר (יש מי שקוראים לו סמרטפון מסונן)
  • מכשיר "ישן" כשר

האפשרות הראשונה של סמרטפונים מסוננים היא דומה במראה לפלאפונים הרגילים. המכשיר ה"ישן" יכול להיות מכשיר סמסונג כשר בעל מראה מיושן.

 

ההבדל השלישי – חיבור למצלמה ולמוזיקה

במרבית המכשירים הכשרים אין אפשרות להתחבר למוזיקה ולמצלמה. ראוי להדגיש את המילה "במרבית". מכיוון שישנם דגמים (כפי שציינו בפניכם בהבדל הקודם) שזהים במראה החיצוני שלהם לפלאפון רגיל, כך שניתן להשתמש במצלמה שלהם, בנגן מוזיקה ולעיתים גם ברדיו, אך אין בהם את האפשרות של התחברות לאינטרנט כפי שיש בפלאפון הרגיל.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שעסק ב-3 ההבדלים המהותיים שקיימים בין הפלאפון הרגיל לבין הפלאפון הכשר. אנו רוצים להודות בהזדמנות זו למנחם העובד מהמשרד השכן שסייע לנו בכתיבת המדריך הנוכחי ולימד אותנו בנושא. מאחלים לכם, הקוראים, שתמיד תדעו להבדיל בין פלאפון רגיל לבין פלאפון כשר. מקווים שנתראה במדריך הבא.

אייפון

 

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים