מהו ספריי השהייה והאם כדאי להזמין אונליין

זוג
תוכן העיניינים

היכולת לשלוט בשפיכה הפכה לדרך בה הגבר יכול להרשים את הפרטנרית שלו במיטה , כך שבמצבים בהם זה לא מתאפשר נורת מבוכה גדולה מצידו.

כאשר ישנה שפיכה מוקדמת הגבר והפרטנרית שלו יכולים לחוות קשיים וירידה בחשק המיני ואף מערכת היחסים ביניהם יכולה להיפגע בשל איכות הסקס.

במידה ומדובר בבעיה החוזרת על עצמה יכול להיות כי ישנה בעיה רפואית או פסיכולוגית שכדאי לבדוק.

אך במידה ומדובר רק בהתרגשות מהפרטנרית אין מה לחשוש כיוון שישנם פתרונות מידיים כדוגמת ספריי השהייה.

במאמר זה נבין מהי שפיכה מהירה? מהו ספריי השהייה? והיכן ניתן להשיג אותו?

 

מהי שפיכה מהירה?

אחת מן הבעיות המשפיעות על גברים היא שפיכה מוקדמת, אין תמיד קשר לגיל או לניסיון המיני של הגבר שפיכה מהירה נחשבת כזו אם הגבר מגיע לשפיכה תוך דקה מרגע החדירה. מצב זה יכול לקרות במצבים בהם אלו הפעמים הראשונות בהם הגבר מקיים יחסי מין או אם אלו הפעמים הראשונות עם פרטנרית מרגשת במיוחד. אך עבור חלק מהגברים המצב נשאר קבוע והם מגיעים לשפיכה מוקדמת גם אם מדובר בגבר עם ניסיון מיני ומדובר באותה הפרטנרית.

 

מהו ספרייה השהייה?

ספריי השהייה הוא ספריי המאלחש באופן עדין את העור על גבי איבר המין כך שמתאפשר להרגיש עדיין את האקט ולחוות ממנו הנאה ויחד עם זאת להאריך את משך הזמן שלו. יתרונות הספריי יאפשרו לגבר להאריך באופן משמעותי את קיום יחסי המין ואף ניתן יהיה להגיע להנאה גבוה יותר. חשוב לזכור כי רקמות העור נשארות מוגנות בזכות אותו ספריי השהייה וכך נמנעת שפיכה מוקדמת. מעבר להנאה הפיזית הספריי מאפשר לשפר את איכות חיי המין ועבור זוגות מסוימים אף את הזוגיות שלהם.

 

היכן ניתן להשיג ספריי השהייה?

ישנם כמה סוגים של ספריי השהייה וחלקם אף מכילים חומרים טבעיים בלי הצורך לפגוש ברופא ולקבל מרשם דרכו. את ספרי ההשהייה אפשר לרכוש גם דרך האינטרנט שם תוכלו לקרוא על מבחר סוגי ספריי לקרוא ביקורות ומהם החומרים הפעילים בחומר. לרוב המחירים נעים בין 200-400 שקלים עבור ספריי אחד המכיל 30 מ"ל.

 

מהי הדרך להשתמש בספריי השהייה?

לכל ספריי השהייה הוראות שימוש משלו, הפעולה המתבצעת בד"כ היא התזת הספריי על איבר המין בערך בין פעם לשלוש פעמים ולהמתין עד לספיגת החומר, בין 15-20 דקות. דרך נוספת יכול להיות גם במריחה סביב קצה האיבר ולהמתין בין 10-20 דקות עד שהחומר ייכנס לפעולה.

 

לסיכום:

עבור גברים רבים שפוכה מוקדמת יכולה להוות מכשול בדרך לחוויה מינית מהנה, אל תתנו לזה לעצור את עצמכם. אם מדובר במקרה שחוזר על עצמו שווה לבדוק מה הגורם לכך ובמידה ואתם חוששים משפיכה מוקדמת השתמשו בספריי להבטיח חוויה מהנה וארוכה.

 

תרסיס

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
חוקים בפוקר
למבוגרים
4 כללים חשובים בפוקר

אוהבים לשחק פוקר? אתם משחקים כבר הרבה שנים או רק שחקנים מתחילים? כך או כך אתם בוודאי מחפשים דרכים להשתפר ולהפוך להיות השחקנים שאתם באמת

למבוגרים
לעשן בריא: הכירו 4 פתרונות לעישון לא מזיק

למרות המודעות הגוברת לגבי הסיכונים הבריאותיים הכרוכים בעישון טבק, עדיין ישנם מיליוני אנשים ברחבי העולם שמתקשים לוותר על הרגל העישון. עם זאת, התפתחויות טכנולוגיות אחרונות

משחק פוקר
למבוגרים
5 כישורים שתוכלו ללמוד ממשחקי פוקר!

משחק הפוקר, אחד המשחקים הפופולריים בעולם, אינו רק סוג של הנאה ובילוי. מעבר להיותו משחק מרתק ומסקרן, בלמידת מיומנויות הפוקר יש גם היבטים חינוכיים ותועלתיים.

למבוגרים
האם אפשר למלא לוטו אונליין וכיצד?

הגרלות הלוטו בישראל הן כנראה הדרך המהירה ביותר להתעשר. בהגרלת הלוטו אנחנו ממלאים טופס עם מספרים, כאשר ניחוש נכון של מהספרים יכול לזכות אותנו במיליוני