משמעויות של לוגו מקצועי באתרים

אתר אופנה
תוכן העיניינים

כשאומרים את המילה לוגו מיד מדמיינים את התפוח של חברת אפל,  את הצבעים של קוקה קולה, את שקיות הבגדים השחורות של זארה וכיוצא בזה.

לוגו מתחבר לחוש הכי בסיסי של האדם – הראייה.

התמונות האל הצצות במוחנו כל כך מהר משום שהראייה היא החוש המרכזי מבין כל החושים – אנחנו לא מריחים טוב כמו כלבים או שומעים מעולה כמו עטלפים.

הראייה היא הפעולה הכי מהירה שאנחנו מבצעים בצורה בלתי נשלטת והיא זה משעצבת את התפיסה שלנו בתחומים רבים מבלי שנשים לב לכך.

הדרך בה אנו קולטים פרסום של חברות בצורה הכי עוצמתית היא על ידי הלוגו שלהם, כי הוא מדבר אל העיניים שלנו בלי להשתמש במילים.

כל עסק, גם קטן ומתחיל, צריך שיהיה לו לוגו ובכתבה הבאה נסביר לכם בדיוק למה.

 

לוגו – מראה על רצינות

חברה שמנסה למכור מוצרים בלי לוגו משדרת ללקוח שהיא מתחילה וניסיונית. כשלקוח מקבל את התחושה הזו הוא לא ירוץ לקנות את המוצרים שלה, במקרה הטוב הוא רק ישקול אם לנסות. מחסור בלוגו יוצר תדמית לא רצינית, לא מקצועית ולא יוקרתית. אם תצרו לוגו אתם תשדרו שאתם מכבדים את עצמכם ואת מה שיש לכם להציע והלקוחות ירגישו בזה. Interload המקום הטוב ביותר ליצור לוגו.

 

לוגו – דווקא באינטרנט

השיטוט של הגולשים באינטרנט משקיע כמה שניות בכל אתר במקרה הטוב. אם משהו תפס את העין של הגולש הוא ישקיע כמה שניות נוספות במבט על האתר, אך אם יתקל בשעמום או אכזבה הוא ימהר לעזוב. כיוון שהגולשים משתמשים בחוש הראייה שלהם בלבד כדי להסיק מסקנות על האתרים אתם חייבים ליצור לוגו שימשוך את העין שלהם ויגרום להם להשקיע בכם עוד זמן ואולי לקנות את המוצרים שלכם.

 

תחרות גדולה בין אתרים

האינטרנט הוא כמו שוק בינלאומי שלכל החנויות בעולם. הלקוחות שמסתובבים בו לא יכולים להגיע לכל האתרים לכן הם יישארו באתר הראשון שיהיה מספיק מעניין – אתם חייבים לנצח בתחרות על תשומת הלב של הלקוחות. כמו כן, הלוגו שלכם צריך לשדר ייחודיות כי יש עוד הרבה אתרים שמציעים את אותו המוצר שלכם. האתר שיצליח הוא לא בהכרח האתר הטוב יותר, אלא האתר ששיווק את עצמו נכון יותר. לוגו ייחודי, פשוט ומושך זה הסוד להצלחה.

 

עיצוב לוגו מקצועי

כיוון שללוגו מקצועי יש חשיבות רבה והוא זה שיביא אתכם להצלחה כנראה, כדאי לכם להשקיע בו קצת כסף. העלות לעיצוב לוגו היא לא גבוהה מאוד, תוכלו למצוא עיצוב מקצועי באלף שקלים עד שלושת אלפים שקלים בלבד.

 

סיום

ללוגו מקצועי באינטרנט יש משמעויות רבות – הוא יתפוס את העין של הגולשים, יפרסם אתכם, ייחד אתכם מכל שאר האתרים ויעלה לכם את ההכנסות. השקיעו בלוגו כי הוא ירים לכם את האתר ואת העסק.

 

גלובוס

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים