דרך איזה מכשירים ניתן להקליט שיחות עם נחקר?

תיעוד שיחות עם הנחקר
תוכן העיניינים

חוקרים פרטיים יודעים ביכולות המעקב המתקדם והדיסקרטי שלהם, שאותו הם עושים באמצעות הציוד המתוחכם, החדשני והסופר מגניב בו הם משתמשים. 

 

ציוד ריגול – לא מה שחשבתם

כן, אנחנו יודעים מה אתם חושבים. אין סרט ריגול טוב בלי איזה עט מצלמה, שעון לייזר, או משקפיים שרואות דרך קירות. ציוד החוקרים הפרטיים החדשני הקיים היום לרשותם אומנם אינו נועד "להגניב" את הקהל, אך בהחלט מאפשר לחוקר לאסוף אינפורמציה בצורות יעילות ודיסקרטיות יותר מבעבר.

 

חשיבות הקלטת שיחות לצורכי חקירה פרטית

תוכן שנאמר בעל פה ומוקלט משמש כראייה מוכחת ומוצקה כמו תוכן כתוב. פעמים רבות אסיפת מידע נזיל בשיחות אינה מספיקה למבקש שירות הריגול. חוקרים פרטיים מקצועיים מביאים הוכחות שתומכות בטענות שלהם ובתוצאות החקירה. בנוסף, במידה והלקוח ירצה להגיע עם הנחקר אל בית משפט, ללא הוכחות מוקלטות ועדויות לא יוכל להוכיח את טענותיו אל מול השופט. על כן חשובה ההקלטה ויתר על כן – ההקלטה הדיסקרטית, על מנת להרוויח חומרי עדות מן הנחקר המאמתים וחושפים את המידע הרלוונטי.

 

באילו מכשירי הקלטה משתמשים החוקרים הפרטיים?

את מכשיר ההקלטה הנפוץ ביותר בקרב חוקרים פרטיים ניתן בעצם למצוא אצל כל אחד מאיתנו. ניחשתם נכון – מדובר בטלפון הנייד. כיום לא רק שלכל אחד יש מכשיר טלפון, ולכן הוא אינו מעורר חשד, אלא גם שיכולות ההקלטה בטלפונים החכמים הינה מהטובות והאיכותיות יותר בתחום. זאת מעצם מטרת הקיום של הטלפון הנייד – שיחות טלפון, הקלטה ושמע איכותיות.

 

כיצד חוקרים פרטיים מקליטים שיחות באמצעות הטלפון?

ראשית, עם מרבית המכשירים החכמים הקיימים היום בשוק מגיעה אפליקציית הקלטה מובנת, המאפשרת הקלטה של המתרחש בסביבת המכשיר. לחוקרים המשתמשים במכשיר הנייד כאמצעי ריגול יש אפליקציות ייחודיות המסוות את פעולת ההקלטה ואינן מעוררות את חשדם של החשודים. בנוסף, קיימות אפליקציות המאפשרות הקלטה של שיחות המתקיימות בטלפון, המאפשרות גם הן שמירת תגובות ומידע שחושף החשוד בזמן שיחה או אימות טלפוני.

 

סוגי מכשירי הקלטת קול נוספים

הטכנולוגיה כיום מאפשרת הקלטת קול חדה ונקייה באמצעות מכשירים מיניאטוריים או בעלי נראות רגילה בהחלט שקשה מאוד לזהותם כמכשירי הקלטה. בחנויות המוכרות ציוד ריגול קיימים מגוון ענק של מוצרים המאפשרים הקלטה בגדלים ובצורות שונות המאפשרים הקלטת סאונד באיכויות גבוהות ולמשך שעות ארוכות. את מכשירים אלו ניתן לחלק לשתי קבוצות.

מכשירי הקלטת קול ניידים – לרוב נישאים על החוקר הפרטי עצמו או מושתלים על גוף החשוד \ הנעקב.

מכשירי הקלטה נייחים  – מכשירי הקלטה אותם שותל החוקר במיקומים אסטרטגיים כמו בית הנחקר, מקום עבודתו, בית קפה בו נוהג לבלות וקיים פגישות וכו'.

 

חשוב לזכור

כאשר מעוניינים להשתמש בהקלטה דיסקרטית ללא ידיעת המוקלט בבית משפט כראייה, יש להקליט תוך כדי שמירה על החוק במדינה השומר על צניעת הפרט. החוק אומר שכאשר מוקלטת שיחה בין שני אנשים על ידי אדם שלישי אין הדבר חוקי. אך כאשר השיחה מוקלט על ידי אחד משני הצדדים בה, אין מדובר בעבירה על החוק גם כאשר אחד הצדדים אינו מודע להקלטה.

תיעוד שיחות עם הנחקר

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים